Gatverdamme dat lijkt me echt vreeeeeselijk. Ik zou mezelf direct vol laten lopen met van alles en nog wat.
Bedoel je daarmee in de vorm van een āfeestjeā met iedereen waarmee je seks gehad hebt? Dat zou echt een heel ongemakkelijke avond worden.
Ik heb trouwens een biecht bedenk ik me nu netā¦
Haha love dit idee! Ik denk dat het nog best gezellig zou kunnen worden ook. Ik heb hier net ff veel te lang over nagedacht maar al mijn bedpartners waren eigenlijk wel grappig of in ieder geval sociaal vaardig. Gewoon een paar kratten bier er bij en het feest kan wat mij betreft beginnen.
Oh ja en natuurlijk gaan ze mij allemaal complimentjes geven over mijn bedprestaties (a girl can dream toch?)
Hahaha okƩ biecht ik zag er in eerste instantie meteen een dikke orgie bij. Maar heb die gedachte ff heel snel uitgeschakeld bij het antwoorden.
Lijkt me best gezellig! Bijna allemaal kroegtijgers die van een feestje houden. Er is er een die ik bij de deur zou neerslaan. En een die mag blijven slapen.
Bedenk me nu wel dat ik er 1 eigenlijk sowieso nooit meer zou willen zien, maar als hij er dan toch is kan ik hem lekker de hele avond super vernietigend aankijken en hopen dat de anderen meedoen
Een goed aantal is al bevriend⦠yikes
Gewoon nee, is nog niet voorgevallen.
Haha thanks hoef ik geen poll over te slaan
Hahahahaha. Nasty.
En als je zoān avond hebt, denk je dat je dan voor verrassingen zou komen te staan?
- Ja, er zouden waarschijnlijk mensen komen opdagen waarvan ik het bestaan vergeten was
- Ja, niet wat betreft het aantal genodigden maar wel hun uiterlijk bijvoorbeeld
- Nee, ik weet precies wie er op de gastenlijst staat
0 stemmers
Zou jij je nog steeds fysiek aangetrokken voelen tot je sekspartners? Aka zou je ze op een wild avondje nog doen (als je een monogame relatie hebt, ff doen alsof je vrijgezel bent)? Evt onder invloed van drank / drugs, of een zwoele avond. Whatever er voor zorgt dat je sneller in tha mood bent.
- Ja, ik zou met allemaal nog wel seks kunnen hebben
- Ik zou met een aantal nog wel seks kunnen hebben
- Misschien 1 of 2
- Nee pleurt op met die ex sekspartners
- Niet van toepassing
0 stemmers
Of ik ze nou nog aantrekkelijk vind of niet, het lijkt me echt niet chill om met iemand seks te hebben waarmee het al een hele lang tijd afgesloten is. Denk ook dat de lol er compleet vanaf is.
Overigens denk ik dat degene met wie ik de afgelopen 7/8 jaar seks heb gehad het in real life best wel met elkaar zouden kunnen vinden, maar met de figuren van mān puberteit erbij. Neeee𤣠wat een grap.
@midheavenmoon Dit is echt zooo raar om te bedenken. Vooral of ze het met elkaar zouden vinden. Zit me nu echt paartjes voor te stellen en of persoon A dan beter met persoon B zou op kunnen schieten of toch met persoon C.
Dat wordt zoān rare mix van mensen en een heel gekke avond lijkt me.
Ben ik de enige die met deze polls alleen maar kan bedenken dat mān verkrachter in die ruimte nogal een partypooper zou zijn?
Ik zou echt een multiculturele avond hebben, hahaha.
Ik heb gezegd dat ik vast nog tot iedereen aangetrokken ben, maar zoveel jaar later weet ik dat niet zeker. Ik vraag me wel heel erg af of ze het met elkaar kunnen vinden!
Wel jaren na dato met een kennis van āhee wij hebben met dezelfde man seks gehad.ā Zij had overigens andere ervaringen/uitlatingen over zijn lichaam waardoor ik dacht huhh was dat echt zo?? Mijn ervaring was anders
Edit: we waren wel onder invloed. Zou nuchter niet zo snel overeenkomende bedpartners gaan bespreken.
Ik had wel een keer een verjaardag en toen kwamen 5? mensen er achter dat ze met dezelfde jongen seks hadden gehad. Ze hebben toen samen een foto gemaakt en naar hem gestuurd, haha
Ik hoop dat iedereen eten meeneemt dat gemaakt is door hun moeders. Wordt een topvreetavond!
Haha oh ja van 2 heb ik ook geen idee hoe ze er nu uit zien of wat ze doen. Ik ga dus uit van de fysieke gesteldheid zoals toen je seks met hem/haar had.
@anon86562306 oh ja kak. Shit. Ik ga in mijn poll zeker uit van consensual sexā¦