Ik was in de week voor mijn verjaardag een beetje boos geworden over iets en toen wilde 1 van de bazen een gesprekje met met hebben daarover. (Meer over de oorzaak enzo)
En toen kwam hij erachter dat het mijn verjaardag was die dag dus toen nam hij me mee uit lunchen bij een supernice restaurant. Dus blijkbaar is dat de manier om een verjaardagslunch te krijgen 
Haha ja dit heb ik ook met Tom Waits en Bob Dylan. Ik had ze een paar decennia geleden heel graag willen zien, maar het zijn nu gewoon twee oude mannen met ontzettende rokersstemmen.
Als 4-jarig kind heb ik staan huilen dat ik niet mee mocht naar Bon Jovi met moeder en tante. Dus gewoon voor dat verhaal al zou ik naar dat concert willen.
Mijn eerste instinct is optie twee, maar als iemand zich aan me had voorgesteld met optie één had ik dat wel overgenomen.
Beetje Wil-jam denk ik 
Ik vind Williejam echt een rare naam (vooral zo uitgeschreven), het is toch gewoon een Engelse naam? Maar goed, als iemand Williejam is genoemd door zijn ouders zal ik hem wel zo aanspreken.
100% Nirvana
Madonna, the Virgin Tour!

@Vaiana ben wel benieuwd welke artiest/band/groep jij zou kiezen? Zag dat je ja hebt gestemd op die eerste poll
haha, ik de Confessions Tour!!
Ik kan bevestigen dat die heel gaaf was idd! Mooie opening.
Ik wilde eerst ‘Nick of Simon’ vragen maar fuck marry kill geeft meer informatie dus:
van links naar rechts Simon Jan NickNick
- Fuck
- Marry
- Kill
0 stemmers
Simon
- Fuck
- Marry
- Kill
0 stemmers
Jan Smit
- Fuck
- Marry
- Kill
0 stemmers
(Sowieso naar Volendam verhuizen dus)
SHINee. Ik wilde toen in 2011 zo graag naar Parijs, maar helaas… Heb echt spijt van dat ik ze nooit heb gezien.
Een foto bij elke poll zou wel helpen 
Goed punt, ff goeie zoeken 
Ik vind Nick sowieso een heel leuke man 
Live Aid!
Eens! Ik vind hem ook altijd het meest intelligent overkomen in die programma’s.
Dus ben content met hoe de meerderheid stemt 
Nav het impopulaire meningen topic, als iemand het heeft over ‘mijn partner’, wat is dan het eerste waar je aan denkt
- Partner van hetzelfde geslacht
- Gewoon, diegene waar hij/zij een relatie mee heeft, sekseloos
- Business partner
- Iets anders?
0 stemmers
Jaaaaa, hij komt heel intelligent over. Volgens mij spreekt hij ook heel veel talen
Sowieso vind ik die programma’s fantastisch, ze zijn ook echt grappig.