Stel je persoonlijke vraag #16

Hahaha, en daarna lekker dansen, want welke man speelt nou niet als hobby gitaar of denkt dat hij dj is :p(en in mijn groep veel!)

1 like

Ik reken die niet tot sekspartner. Sekspartners zijn voor mij mensen met wie je vrijwillige seks hebt gehad.

8 likes

Gezien er best wat meiden in dezelfde vijver op dating apps vissen als ik doe, is die kans best aanwezig. Gek idee wel.

1 like

Onee dat zou bij mij ruzie om de playlist worden. Veel verschillende smaken en dan zou er ook nog eentje krank worden want hallo het moet wel op 432 Hertz muziek.

1 like

Hoeveel ongelezen gesprekken op whatsapp heb jij nu? Ik zag net een screenshot van iemand die ik volg op instagram met 47(!!) ongelezen gesprekken?!

• 0
  • 1-3
  • 4-10
  • 11-15
  • 16 of meer

0 stemmers

Na hoe lang een relatie hebben stelde jij je (ex-)partner voor aan je ouders?

• Ze kenden elkaar daarvoor al
  • Een dag
  • Een week (of minder)
  • Een maand (of minder)
  • Twee maanden
  • Drie maanden
  • Vier maanden
  • Vijf maanden
  • Zes maanden
  • Zeven maanden
  • Acht maanden
  • Negen maanden
  • Tien maanden
  • Elf maanden
  • Twaalf maanden
  • Meer dan een jaar
  • (Nog) niet
  • Ik heb geen (contact met mijn) ouders
  • Nvt

0 stemmers

In cijfers (in maanden):

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19

0 stemmers

En na hoelang heb jij zijn/haar/hen ouders ontmoet?

• We kenden elkaar daarvoor al
  • Een dag
  • Een week (of minder)
  • Een maand (of minder)
  • Twee maanden
  • Drie maanden
  • Vier maanden
  • Vijf maanden
  • Zes maanden
  • Zeven maanden
  • Acht maanden
  • Negen maanden
  • Tien maanden
  • Elf maanden
  • Twaalf maanden
  • Meer dan een jaar
  • (Nog) niet
  • Diegene heeft geen (contact met) ouders
  • Nvt

0 stemmers

En in cijfers (in maanden):

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19

0 stemmers

Geen seks maaaar wel met een Joost , Tim, Sophie, Martijn getongd, en ook een Bart maar toen deden er ook nog 2 anderen tegelijkertijd mee. Oh lol en ik vergeet Sander, ik heb vroeger met 2 Sanders vaak gezoend. Had ik er maar seks mee gehad dat kon ik de poll wat opvullen. :sob:

9 likes

Ik heb het idee dat iedereen wel iets heeft gedaan/gehad met een Tom, Thomas of Tommy dus vandaar deze poll. Andere spelling van één van deze nemen telt ook mee.
Heb jij wel eens iets gedaan/gehad met:

• Tom
  • Thomas
  • Tommy
  • Geen van deze

0 stemmers

Ligt eraan hoe groot de ruimte is waar we ons bevinden. Anders wordt het hutje mutje op elkaar :joy:

3 likes

Ik was 16 en had heel strenge ouders. Het was helemaal niet de bedoeling dat ze het wisten. Ik liep hand in hand met hem ergens, en ineens kwamen mijn ouders langsrijden?! Zag mijn moeders nek nog net niet 180 graden draaien.

10 likes

De naam van mijn vader staat er tussen :face_vomiting: Zou echt never seks kunnen hebben met iemand die zijn naam heeft

1 like

Haha ja mijn vaders naam ook :nauseated_face:

1 like

Een vriendin van mij ook en toen moesten we ze gaan onderscheiden door er 1.0, 2.0, 3.0… achter te zetten. Uiterst onhandig.

8 likes

Iemand die ik ken heeft een hartstilstand gehad en was daardoor echt uitzonderlijk lang weg, toen hij bijkwam wist hij niks meer. Hij herkende zijn partner dus ook totaal niet meer. Na een tijd (volgens mij 1 a 2 maanden?) heeft hij een hele harde val gemaakt op zijn hoofd en toen was alles pats boem weer terug!! Heel bijzonder

7 likes

Ik heb mijn schoonvader aan de ontbijttafel ontmoet :joy: Kwam opeens een vreemd meisje zijn keuken binnenlopen waar hij zat te ontbijten. Hij keek nogal verbaasd.

Mijn vriend woonde nog thuis dus geen idee meer wanneer het precies was maar het was al vrij snel onvermijdelijk. Ik zat altijd met hem te msnen en dan liep mijn vader achterlangs en dan zag hij op mijn scherm de naam van mijn vriend en dan kreeg ik steeds van die opmerkingen ‘Zit je nou alweer met die Remco Jansen te msnen?!’ met zo’n plagerige kutblik zoals alleen vaders dat kunnen. (Mijn vriend heet niet echt Remco Jansen.)

2 likes

Ik zal wel vragen of hij zijn naam wil wijzigen.

3 likes

SCHAAAAMMMMM JE
hoe kun je zo leven

7 likes

Pfff al die polls over seks en relaties die ik niet kan beantwoorden. Heb liever weer een Fuck Marry Kill met gekke BNers. Maar don’t mind me :no_mouth:

2 likes

Is ie óók geweest.

Maar hey, het wordt nu wel heel duister, never mind.

Ik ben met m getrouwd!

1 like