Wow zijn dit losse gesprekken? Of zijn dit bijv heel veel berichten in een groepsapp ofzo?
Jij wint!
Ik heb bij 1 gezin met al hun kinderen gezoend hahaha. 2 jongens en 1 meisje. Eerst met de middelste (jongen) daarna met het broertje (zat lange tijd tussen) en daarna random met hun zus, waar ik bevriend mee raakte via hun. Ik bleef daar ook vaak slapen. Gezellig samen aan het ontbijt op zondagochtendā¦iemand zei een keer, ja je moet alleen de ouders nog tongen dan heb je het hele gezin gehad.
Wat doe je ās ochtends: eerst ontbijten of eerst douchen?
- Eerst douchen, dan ontbijten
- Eerst ontbijten, dan douchen
- Anders
0 stemmers
Ik gebruik t woord alleen als ik meezing met k-liber
Hahaha same here!
Als ik elke dag zou douchen was ik in 1 week een verrimpelde rozijn
Als ik tijd heb eerst ontbijten en dan (na lang uitstellen) douchen, maar normaal gezien omgekeerd
Toen ik 16 was heb ik een tweeling ontgroend. Beide op dezelfde avond, vond ik best een topprestatie van mezelf
Haha het is een persoon die erg dicht bij mij staat en om het hele (relatie)verhaal te vertellen zijn er eigenlijk een paar details die belangrijk zijn, als je het interessant vind wil ik het best via een pb vertellen hoor! Hij kan zich nu (het is 7 jaar geleden gebeurd) eigenlijk bijna niets herinneren van de tijd die ertussen zat behalve vage plaatjes. Hij weet wel hoe de val waardoor zijn geheugen weer terugkwam tot stand kwam, maar voor de rest eigenlijk niet zoveel.
Beide niet
Ik ontbijt niet en douche voornamelijk s avonds
Ken wel een stel waarbij de 1 een hartstilstand had en vrij laat gevonden, waardoor de hersenen beschadigd zijn en diegene geen empathie meer voelt dus de huls van die persoon is er nog, maar qua inhoud is het een totaal ander mens.
Dit is eigenlijk precies zo in mijn studentenstad. Iedereen kent elkaar en weet ook wie het met wie doet/deed. En je komt iedereen ook tegen in de ah/bieb/kroeg/bus leuk maar soms ook niet.
mijn stem is bepaald door mijn vriend die tom/thomas/tobias/tim heet, hij wil dat ik met hem trouw
Best vaak dus
Mijn beste vriend zei laatst dat hij wist met wie ik het gedaan had, want hij had op Pinkpop 2 jaar terug aan iedere man verteld dat ik goed in bed was
Ik vond het vreemd, maar voelde wel als een complimentje haha
Nope, die schoot bij mij ook direct door mijn hoofd
Heb ze toevallig een half uur geleden allemaal beantwoord. Had er 11, maar had vanmiddag even geen zin in sociaal zijn haha.
Bij havermout! Of gedipt in chocolade natuurlijk
Ik fietste op een zaterdag ochtend naar de supermarkt en ik fietste daarbij langs het huis van een (langdurige) scharrel. Zie ik daar toch de fiets van mijn zusje voor de deur staan. Dus ik appte haar: uhm ben jij bij A?? Ja hoezo? Okeeee⦠weet hij dat ik jouw zus ben? Ja dat wist hij.
Zij wist niet dat ik seks met hem had gehad. Ik kwam hem weken daarna tegen en toen heb ik hem voorgesteld aan mijn moeder en aan mijn nichtje. Misschien wilde hij zijn verzameling uitbreiden.