Michael Jackson!
Alexisonfire toert weer sinds 2015 mét Dallas Green! Had ze in 2018 gezien in de Melkweg.
Wow hĂš?? Ik wist dat ze in 2015 een reunion tour deden maar dat was toen alleen US als ik het me goed herinner en ik was oprecht in de veronderstelling dat ze daarna niet meer getourd hadden
Wat tof dat je ze gezien hebt! Ik ga t vanaf nu heel goed in de gaten houden dan!
Wij hebben op werk een systeem waarbij je iedereen iemand een x een cadeautje geeft. Dus ik geef collega A een cadeautje als ze jarig is, collega A geeft collega B een cadeautje als hij jarig is en zo verder zodat iedereen een cadeautje krijgt op zijn verjaardag en iedereen 1x per jaar een cadeautje aan iemand geeft.
Ik vind het een hartstikke leuk systeem. Je krijgt geen onpersoonlijke cadeaubon en er is ook niet één iemand uit het team altijd de Sjaak om cadeautjes te regelen. Maar.
Mijn manager was dus aan de beurt om mijn verjaardagscadeautje te kopen. Ik heb alleen nooit iets gekregen. Ze is er een maand later nog eens aan herinnerd door een collega, toen gaf ze een âoh ja, moet ik nog doenâ-reactie. Maar nooit meer iets over gehoord. Het gaat me niet om het cadeautje op zich, maar wel om de desinteresse die hier vanaf straalt. En ik ga echt niet om mijn eigen cadeautje vragen, maar zoân systeem is alleen leuk als iedereen ook echt meedoet.
Drinken jullie verse jus dâorange na 6 uur sâavonds
- ja
- nee
0 stemmers
mijnhuisgenoot drinkt nu verse jus bij haar avondeten, ik vind dat altijd zo vreemd
ja raar he? ik ben ook al wezen terrassen en uit eten geweest en voelde weer helemaal ânormaalâ. was echt lekker om er even uit te zijn haha
Wel met alcohol erin.

Ja kleine zalen zijn zoveel leuker! Ik heb ooit Arctic Monkeys in tivoli gezien en dat was echt fantastisch, maar ik zou er nu nooit meer heen gaan in zoân uitverkochte arena.
Ohh jaloers! Ik was echt nog te jong om zelf te gaan toen ze nog kleinere zalen deden en zou inderdaad ook nooit naar zoân arena gaan, lijkt me niks aan
Haha ik was toen ook echt pas 14 ofzo dus ik ben achteraf heel blij dat mân ouders me toen hebben laten gaan!
Oh wat goed ja! Ik heb het even opgezocht en ik was 10 toen dus kan het mân ouders niet kwalijk nemen :â)
@Papegaaiduiker Ik zou zo 30 dingen kunnen opgeven maar ik zou onder meer The Smashing Pumpkins willen zien in de 90s. Heb ze later wel gezien maar niet toen ze echt groot waren.
@Dazed Zowel AM als Paramore heb ik in een vroeg stadium gezien. Was bij paramore best grappig best scenekids en emoâs en een zwarte metalgraftak in de menigte.
Jaloers! En ohh heerlijk haha. Ik was absoluut een van de scene/emo kids geweest 
Volgens mij mag je met maximaal twee personen uit verschillende huishoudens aan één tafel. Als je tot hetzelfde huishouden behoort, mag je met de personen uit je huishouden aan één tafel, ook als dat er meer dan twee zijn. Weet niet of deze regel per 1 juli al versoepeld wordt.
Emo was vet hip toen ik volgens mij net begon met studeren en ik vond dat maar niks (maar dan wel door die trend aan de skinny jeans). 
Wat lees je liever?
- Je profiel is verborgen, dus ik kan je geen dm sturen
- Ik heb je per ongeluk geflagged
- Verkeerde optie aangeklikt in de poll!
- Hoe kan ik in het members only-gedeelte komen?
- De FAQ
0 stemmers
Bij deze denk ik alleen maar, ik moet sowieso Jan doden. En Nick lijkt op Simon en Simon op Nick. Ik vind Nick eerder een Simon, maar ik vind vooral Simon echt een typisch Nick uiterlijk hebben.
The Used vond ik wel leuk vooral de cd waar dit nummer op stond.
Maar vrienden, vooral metalminnende mannen en punks begrepen dat niet 
En nu ben ik een beetje verdrietig dat het concert van The Distillers niet door kon gaan door corona.
Ik heb af en toe een stukje van dat programma van Nick en Simon gezien en vond ze daar wel leuk, maar had verder niet echt een mening over ze en kon ze ook niet echt los van elkaar zien als karakters.
Maar ik kijk sinds Mrs Kei zer die op alles en iedereen die ook maar half bekend is op Instagram slijmcomments achterlaat
ook negatiever naar Simon