Stel je persoonlijke vraag #16

Ontsmet jij bij elke winkel die je binnengaat je handen als er hand handsanitizer bij de ingang staat?

• Ja altijd
  • Vaak wel
  • Soms wel
  • Vrijwel nooit
  • Nooit

0 stemmers

Soms, maar ik ga vaak maar naar 1 winkel en in de tussentijd (na het handen wassen thuis) heb ik hooguit mijn fietsstuur aangeraakt. Ik denk dat dat pompje viezer is dan mijn handen, en alcohol is niet de beste manier om je handen te desinfecteren, dus mijn handen zijn volgens mijn theorie schoner voor het ‘desinfecteren’ dan daarna. In de winkel probeer ik ook niks aan te raken als ik het niet koop.

Als ik naar meerdere winkels ga doe ik het wel, of als ik iets heb aangeraakt.

7 likes

Ken jij familie (ouders broers of zussen) van je goede vrienden?

• Ja (bijna) altijd
  • Vaker wel dan niet
  • Vaker niet dan wel
  • Nee nooit
  • nvt (ik heb geen goede vrienden, mijn goede vrienden hebben geen familie, anders)

0 stemmers

Welke hagelslag koop jij (meestal)

• Puur
  • Melk
  • Andere smaak (mix of ?? )
  • Ik wissel af maar puur gaat eerder op
  • Ik wissel af maar melk gaat eerder op
  • Ik wissel af maar een andere smaak gaat eerder op
  • Ik wissel af en ze gaan allemaal even snel op
  • Ik koop nooit hagelslag

0 stemmers

Melk witte hagelslag met funnies

3 likes

Ik weet niet of ik de enige ben, maar vind die hele vloeibare ontsmetting die bij grote winkels staat echt zoooo vies ruiken? Net alsof ze gewoon alle soorten schoonmaakmiddel in een flesje hebben gegooid en verdund met slootwater. Ruikt echt niet naar alcohol. Gebruik dan liever gewoon water en zeep of mijn eigen spul.

3 likes

Die bij de appie staat (iig hier) is gewoon het schoonmaakmiddel dat ze ook gebruiken om de rest van de winkel en vloeren mee schoon te maken en met dat spul maak je preciesssssss niks schoon. Als ik bij de appie kom en er zit blauw schoonmaakmiddel in die fles, dan pak ik m’n eigen Dettol doekjes uit m’n tas. :joy:

Ga of ging jij wel eens naar de verjaardag van de ouders van goede vrienden?

• Ja regelmatig
  • Dit is wel eens voorgekomen
  • Zelden/nooit

0 stemmers

Mijn moeder werkt bij een bedrijf dat zulke middelen verkoopt en ze zegt dat ze steeds slechter gaan ruiken omdat de grondstoffen schaarser raken waardoor de samenstelling iets is veranderd. Blijkbaar wordt er nu ook minder aandacht aan de geur besteed dan voorheen.

Bezoek jij meer of minder verjaardagen tegenwoordig (de corona crisis even niet meegeteld) ten opzichte van 5 jaar geleden?

• Dit is ongeveer hetzelfde gebleven
  • Meer
  • Minder
  • Ik ga sowieso niet naar verjaardagen

0 stemmers

& @Spaarlamp Blehh. Normaal ben ik echt niet zo moeilijk met geuren, maar ik word er echt misselijk van. Realiseerde me daarna ook dat ik heel veel met mijn handen bij mijn gezicht zit, dus misschien is het ook wel weer goed in dat opzicht, haha.

Voor de mensen met kinderen, hebben jullie iets van versiering in de tuin/balkon/voor het raam gehad toen de baby(s) was geboren?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik moest gelijk hier aan denken :nauseated_face:

22 likes

hahaha wat schaamteloos

3 likes

Ja haha ik bedacht die poll ook n.a.v. het meme topic! Zo kut.

Niet echt een relatie maar vakantielief van mij heeft een ongeluk met een jetski gehad en weet nu niet meer wie ik ben. (nu is 2x seksen in een hostel misschien ook niet iets om trots op te zijn). Maar toch wel bizar.

2 likes

XL mix hagelslag met funnies. Van de Appie :heart_eyes:

1 like

Zou jij graag een iets van versiering willen hebben in je tuin/balkon/voor het raam als je baby is geboren?

• Ja dat lijkt me leuk
  • Mwah het maakt me niet zoveel uit/vind het wel prima
  • Nee de buurt hoeft niet te weten dat ik een baby heb gekregen
  • Gewoon nee

0 stemmers

Ik vind dat echt zo’n onzin en wie moet het uiteindelijk weer opruimen? Juist

1 like

Er zit nogal een verschil tussen een opblaasbaby en bijvoorbeeld een raamsticker. Opblaasbaby nee, sticker ok.

6 likes

Ik snap wel dat mensen trots zijn en het leuk vinden, al zou ik het zelf niet willen. Maar sommige laten het 3 maanden hangen, na een week weten we het wel hoor.

1 like