Stel je persoonlijke vraag #16

Ja dit vind ik ook iets leuker. Zolang het maar geen comic sans is.

2 likes

Ben jij een flirter?

• Ik weet het niet
  • Gewoon nee
  • Ja ik ben een beetje een flirter
  • Ik ben de enige echte flirter
  • Nee absoluut niet

0 stemmers

Ik vond flirten altijd zo kut, ik houd ook helemaal niet van elkaar zwoel aanstaren en al die dingen. M’n vriend zei ook dat de eerste keer toen hij dacht dat ik toenadering van hem wel kon waarderen (dat had hij goed ingeschat) ik hem gewoon direct vol op z’n bek zoende. Het is bij mij nogal alles of niets. Ik haat flirten, word er tegendraads van.

Wat is je mening over het geluid van tjilpende/zingende vogels?

• Heerlijk rustgevend
  • Bloedirritant
  • Neutraal

0 stemmers

Heel gezelig

2 likes

Als ze echt zingen, dus verschillende deuntjes, dan helemaal prima. Maar hier zitten volgens die van half 5 ā€˜s ochtends tot half 10 ā€˜s avonds hetzelfde roepen als een soort ringtone dat kan ik slecht hebben :disappointed:
Ik werd vannacht om 4 wakker en kan dan steeds niet lekker verder slapen. Zo irri

2 likes

Niet moeilijk deze, twee en drie zijn van toepassing op mijn man.

2 likes

Moest hieraan denken :rofl:

11 likes

Onze buren hadden een prachtig spandoek gemaakt voor mijn geboorte.
ā€œOns moeder had een bult
Dat was ons vaders schuld
Nu is mijn zusje geboren
En is ons moeder weer plat van vorenā€
Echt fantastisch :thinking:

38 likes

Het is hier gebruikelijk dat de buurt het doet geloof ik. Bij mijn vriend doet juist de vriendengroep het. En bij m’n zwager/schoonzus deden wij als familie het, maar ook de buurt en vrienden.

Ik geloof dat het bij mij niet geweest is maar dat had andere redenen (geen makkelijke geboorte, lang in het ziekenhuis etc). Persoonlijk verhaal.

Hier word het huis voor je versierd, als ā€˜ā€˜verrassing’’.

Ben zo slecht in spelling, grammatica en zins opbouw dat het een ronduit schandalig is.
Ik ga me nu schamen in een hoekje. :confounded:

Ik vind het normaal heel leuk MAAR ze beginnen hier om 5u 's ochtends elke dag met 1000 tegelijk aan een oorverdovend fluitconcert (echt geen schattig getsilp) recht onder mijn raam terwijl de 500 kikkers in de sloot eronder gewoon de hele nacht doorbrullen dus ik slaap momenteel met oordopjes :grimacing:
De rest van de dag vind ik het heel leuk haha. Dan is het ook een stuk zachter/lieflijker

Ik moet lachen uit schaamte gewoon. ZO lomp. ā€œEn is ons moeder weer plat van vorenā€. Gatverdamme. Begrijp dat het misschien traditie is en ā€œgrappigā€ is bedoeld maar hallelujah, wat leuk ook voor je moeder zo’n spandoek.

Hahaha omg straks kan ie niet meer stoppen en schikt die vent midden in de nacht wakker omdat hij denk dat z’n wekker gaat

1 like

Oh mijn moeder kon er wel heel hard om lachen hoor, is ook wel haar humor. De buren waren goede vrienden en zouden het niet gemaakt hebben als ze niet zeker wisten dat mijn ouders er om konden lachen.

1 like

Voor mij en m’n zusje hing er een bordje voor het raam met onze namen erop en er stond een ooievaar met een doek en een pop erin in de tuin :joy: De ooievaar vind ik zelf miss ook een beetje overdreven, maar een slinger ofzo voor het raam hangen zie ik mezelf ook wel doen. Onze buren hadden voor hun zoontje begin dit jaar ook een ooievaar met pop in de voortuin (die er meerdere malen uit flikkerde als het stormde, lag die pop weer op de stoep)

4 likes

Oh gadver dat lijkt me echt zo kut

25 likes

Laat me je ophypen!

Ik word er helemaal bedroefd van. En dat moet dan natuurlijk precies op zo’n tijdstip in de ochtend of na de middag, want ja ze hebben hun middagslaapje nodig.

3 likes

Precies wat @Zemraluani zei dus :sweat_smile:

3 likes