Stel je persoonlijke vraag #16

op de zondagmiddag.

ga weg

2 likes

Ja same

Ik ben ook niet bevriend met je kind, dus waarom zou ik komen? Mijn familie kwam vroeger op m’n verjaardag, de vrienden van m’n ouders kwamen gewoon op de verjaardag van m’n ouders en niet op de mijne.

10 likes

Ik ben zo’n persoon die 10 minuten voor vertrek al helemaal klaar op de bank zit te wachten totdat ik kan vertrekken zonder véél te vroeg te zijn.

35 likes

Ik haat het om me te moeten haasten, maar ik ben bijna altijd te laat dus dan moet het wel en ben ik vervolgens de helft vergeten doordat ik moest haasten :slightly_smiling_face:

11 likes

Ik heb dit ook, maar als ik dan te vroeg klaar ben ga ik andere dingen doen om de tijd te doden. En daardoor ben ik dan juist laat.
Ipv als ik gewoon op tijd klaar ben en meteen door kan :sweat_smile:

2 likes

Ja bizar he. Ik ken ze niet heel goed, maar volgens mij weet diegene niet hoe het ervoor was. Ze hebben ook twee jonge kinderen, dus echt heel tragisch.

1 like

Maar ik vind haasten en het druk hebben wel twee andere dingen? Ik kan het heel druk hebben maar me niet hoeven haasten. Hangt een beetje van je planning af

16 likes

Is in mijn omgeving wel gebruikelijk maar niet 7 dingen/dat iedereen wat doet :flushed: Gewoon door de ouders zelf of misschien een familielid of vriend.

No worries. Ik wil wel op allebei stemmen. Druk zijn vind ik over het algemeen leuk maar ik hou niet van haasten :sweat_smile:

6 likes

Oh bah, dit doet me aan een verjaardag van mijn nichtje een keer denken. Ook met precieze tijdstippen e.d. Met bevriende stellen/familieleden en hun kids erbij. Ik was speciaal in m’n eentje ernaartoe gekomen omdat ik het sneu vond dat verder niemand van mijn familie kwam. Rond 5u werd ik soort van weggekeken, “wij gaan zo eten”, “wanneer gaat je trein”. En dan weken later een foto met pannenkoeken zien verschijnen in een Facebook-album. :unamused:

2 likes

Dit!!! Ik haat het zo maar kan het maar niet afleren haha

Ah bah wat kut zeg! Wees blij dat je niet bij dat kneuterige waarschijnlijk hysterisch kindergillende pannenkoekentafereel was. Ik ga ook niet naar de verjaardag van m’n nichtje en ik ben haar enige bloedtante. Ik ga wel op een andere dag waarop ik haar fatsoenlijk aandacht en tijd kan geven. Fuck dat ik niet op haar “echte” feestje ben.
In mijn ogen was dat vroeger bij m’n ouders ook nooit een probleem met die tijdstippen. Wij werden in een reisbedje, een logeerkamer oid. Gelegd voor het middagdutje als we ergens op bezoek waren en er zat helemaal geen tijdschema aan vast bij familie/vrienden. Zo veel relaxter allemaal. Dit is ook een van de dingen wat mij weerhoud om kinderen te krijgen in deze tijd. Zo’n extreem uitgecalculeerd( dit is volgens mij geen correct Nederlands woord) leven. Fun :tada:

3 likes

We wilden de buitenkant van het huis wel versieren, maar woonden op een plek waar echt niemand dat zou zien, dus hebben we binnen maar slingers opgehangen. Ik zou het nu wel doen trouwens (we wonen ook wegen anders nu) want ik word altijd zo blij van versierde huizen als ergens een baby is geboren.

1 like

Niet eens een fucking appje of kaartje

Een werkelijk gigantische bos bloemen op vaas van mn baas/werkgever, automatisch kaartje van de werkgever en gewoon cadeautjes van mn collega’s (ze nemen me mee uit eten dit jaar als we weer mogen).

31 likes

Oasis schoot me meteen te binnen. Maar als ik er iets langer over na denk zijn het er wel meer.

3 likes

Nick Drake! Maar eigenlijk best wel veel nu ik erover nadenk.

2 likes

The Smiths, Nirvana en Queen. Maar als ik hier even over nadenk vast meer.

6 likes

Me ava en Queen

5 likes

The Beatles, zonder twijfel

14 likes