Nirvana!!! Lijkt me echt legendarisch
Maar heb deze discussie weleens met een vriend gehad: de kans dat het concert uit de klauwen loopt is groot en ook dat het helemaal niet echt leuk is.
Hetzelfde ook met Amy Winehouse: er is dan een kans dat ze uberhaupt niet op komt dagen of te dronken is om goed te zingen.
Wat zou jij doen??
Absoluut Queen met Freddie
En Ella Fitzgerald natuurlijk.
David Bowie maar dan wel in een bepaalde periode, welke weet ik nog niet.
Maar er zijn ook wel levende artiesten die ik liever 40/50/60 jaar geleden had gezien.
Dat heb ik met The Beach Boys. Daar wil ik heen, maar eigenlijk liever ook niet, want het zijn nu een stel onbeweeglijke oude knarren en dat vind ik jammer. Vorig jaar waren ze in Nederland. Was zo duur dat ik toch te bang was voor teleurstelling.
Edit:
Ja blij dat ik niet ben geweest. Wat een tamme bedoening in Rotterdam.
Omg ja, sowieso. David Bowie en Linkin Park.
Zoals Fleetwood Mac
Oh en bedenk me nu ook George Michael!
Oeps verkeerde gequote
The Prodigy
Het zit me niet tegen maar had zo geen zin in deze dag
Gelukkig was ik vroeg begonnen met werk dus heb om 14.30 uitgelogd en lig sindsdien in het park morgen weer een dag
Ik mis echt de liedjes met hoge uithalen van Zayn Zijn solo muziek heeft me toch niet echt aangesproken zoals zijn stukjes in One Direction.
Ik was in de week voor mijn verjaardag een beetje boos geworden over iets en toen wilde 1 van de bazen een gesprekje met met hebben daarover. (Meer over de oorzaak enzo)
En toen kwam hij erachter dat het mijn verjaardag was die dag dus toen nam hij me mee uit lunchen bij een supernice restaurant. Dus blijkbaar is dat de manier om een verjaardagslunch te krijgen
Haha ja dit heb ik ook met Tom Waits en Bob Dylan. Ik had ze een paar decennia geleden heel graag willen zien, maar het zijn nu gewoon twee oude mannen met ontzettende rokersstemmen.
Als 4-jarig kind heb ik staan huilen dat ik niet mee mocht naar Bon Jovi met moeder en tante. Dus gewoon voor dat verhaal al zou ik naar dat concert willen.
Mijn eerste instinct is optie twee, maar als iemand zich aan me had voorgesteld met optie één had ik dat wel overgenomen.
Beetje Wil-jam denk ik
Ik vind Williejam echt een rare naam (vooral zo uitgeschreven), het is toch gewoon een Engelse naam? Maar goed, als iemand Williejam is genoemd door zijn ouders zal ik hem wel zo aanspreken.
100% Nirvana
Madonna, the Virgin Tour!
@Vaiana ben wel benieuwd welke artiest/band/groep jij zou kiezen? Zag dat je ja hebt gestemd op die eerste poll
haha, ik de Confessions Tour!!