Stel je persoonlijke vraag #16

Ja heb ik ook veel gedaan! Ik heb er nog best veel brieven van bewaard, zo gek om die nu te lezen. Echt een vorig leven waar ik zoveel van ben vergeten (heb ik ook altijd met emails teruglezen van 10/15 jaar geleden).

1 like

Ik heb het liefst dat ze naast me fietst aan de binnenkant. Of als we met ze drieƫn fietsen op een rijtje tussen ons in. Maar echt niet achter!

Mijn kind fietst voor me als het nodig is, op bredere stukken naast me aan de binnenkant.
Omdat je op je eigen fiets hoger zit, kun je voorrangssituaties meestal wel overzien en daarnaast moet ze van ons altijd ā€˜stil fietsen’ (stoppen met trappen) als we zo’n situatie naderen.

Mocht je dat met rood en blauw willen doen, dan zou ik adviseren om rechts rood maken, zo heb ik het m’n kleuterklassen aangeleerd (en ken ik ook van andere leraren zo) omdat je dan het ezelsbruggetje met de R hebt.

7 likes

Haha of lllllichtblauw voor links en rrrrood voor rechts

5 likes

Ik heb geen kinderen, maar zat de situatie helemaal uit te denken:’) Wat jammer, ik dacht dat ik met die kleuren zelf bedacht had hahaha

2 likes

favoriete character uit community:

• Jeff
  • Britta
  • Shirley
  • Pierce
  • Troy
  • Abed
  • Dean
  • Annie
  • Chang
  • Anders…
  • Ik heb community niet gezien en had dus ook niet moeten stemmen

0 stemmers

op wie lijk jij het meest (qua persoonlijkheid):

• Jeff
  • Britta
  • Shirley
  • Pierce
  • Troy
  • Abed
  • Dean
  • Annie
  • Chang
  • Anders…
  • Ik heb community niet gezien en had dus ook niet moeten stemmen

0 stemmers

Ik ben het nu weer aan het kijken met mijn vriend en het blijft zo leuk! Hij maakt me steeds belachelijk met dat ik op Annie lijk en nu ik het weer zie heb ik echt wel veel Annie acties haha.

1 like

Mijn moeder liet ons altijd achter fietsen omdat als je kind voor fiets steeds probeert om te kijken naar jou en dan dus naar links vol de weg op stuurt omdat een kind natuurlijk niet alleen kan kijken maar dan ook stuurt. Geen idee of dit ook echt zo heftig is maar dat was haar theorie.

Ergens in het midden?

Niet bepaald tenzij je het midden zeer ruim neemt.

4 likes

Alles is ruimer in Amerika :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik zat er gister ook helemaal klaar voor! Hoe laat gaan ze zaterdag? weet nog niet of ik dan kan kijken

1 like

Mijn telefoon staat vol met Troygifjes
afbeelding

10 likes

Hahah ja had ik ook kunnen doen natuurlijk, maar gister stond er alleen zo’n Amerikaanse tijd en ik snap daar niks van :joy: maar thanks!

1 like

Ik heb wel een op sporcle staten van USA gedaan, had echt bijna alles fout.
Laat staan dat ik steden weet te vinden

2 likes

Mensen zijn vaak erg onder de indruk dat ik zoveel plaatsen over de hele wereld op kan noemen en aan kan wijzen maar dan zeg ik er natuurlijk niet bij hoeveel vrijdagavonden ik met m’n maxi loco zit te oefenen

8 likes

Ik heb zoveel sporcle gespeeld in mijn leven dat dit een eitje is

3 likes

Abed en Troy samen zijn leuk!
Ik trouwens ben wel pas net begonnen dus weet niet of het nog gaat veranderen

1 like

Oefening baart kunst

Eerst kon ik de Balkanstaten niet uit elkaar houden en nu kan ik obscure vlaggen herkennen en provinciehoofdsteden van allerlei landen opnoemen.

Je hebt het bijna nooit nodig maar toch, sporcle is verslavend.

6 likes

Zeker waar! Ik vind het ook heel leuk. Ik heb ook nog steeds moeite met Oost Europa :sob: zowel voormalig sovjet unie als de balkan, ik weet wel hoe de landen heten, maar waar het ligt :thinking: moet me er maar weer eens aan wagen om idd meer te leren

1 like