Lekker vooraf en dan in een ander tabblad iets anders doen totdat de video begint. Omg bij de NPO(?) is volgens mij dat de advertentie stopt als je een ander tabblad actief maakt. Ik hoop dat YouTube dat NOOIT gaat krijgen.
Wat heb jij nu in huis?
- Koffiebonen
- Chips
- Koekjes
- Een Nintendo switch
- Animal crossing
- Mondkapjes
- Kleding met panterprint
- Zwarte Vans
- Een plant
- Een Lonely Planet reisgids
- Pakketjes die je moet retourneren
- Een huisdier
- Geurkaars
- Iets van Rituals
- Niks van dit
0 stemmers
Naar aanleiding van het biechttopic, met gespierd bedoel ik dit of erger:
- Ik vind gespierde mannen woest aantrekkelijk
- Ik vind gespierde mannen neutraal
- Ik vind gespierde mannen niet aantrekkelijk
0 stemmers
En nu anoniem voor als je vriend meeleest.
- Ik vind gespierde mannen woest aantrekkelijk
- Ik vind gespierde mannen neutraal
- Ik vind gespierde mannen niet aantrekkelijk
0 stemmers
Ook anoniem:
- Ik zeg tegen mijn partner dat ik gespierd niet zo aantrekkelijk vind, maar ik vind dat wel
- Ik ben eerlijk
0 stemmers
Sorry voor niet-hetero vrouwen, dit gaat specifiek over gespierde mannen.
Haha je bewoording ook, âergerâ.
Het is niet per se het type waar ik om zwijmel, maar ik kan wel onder de indruk zijn van een gebouwd lichaam (als in gebodybuildet) en heb teee veel seksdromen over The Rock gehad om te denken dat het me niks doet.
Wow trouwens @ de populariteit van Rituals, indrukwekkend.
Ik kan echt niet op deze vraag antwoorden met die foto erbij. Ik vind heel gespierd zeker aantrekkelijk maar niet als iemand overduidelijk aan de anabolen zit (traps veel te uitgesproken) en daarbij ook nog eens een laag vetpercentage heeft. Want deze foto vind ik verschrikkelijk maar een man mag van mij best wel breed zijn ja.
Ik vind gespierde mannen echt heel aantrekkelijk, maar ik heb ook een zwak voor chubby en skinny mannen. Zolang ze maar breder zijn dan ik, want ik ben zelf onzeker over mijn brede schouders 
Ik denk dat een deel van de populariteit ook komt doordat het een typisch iets is wat je cadeau krijgt van werk/ schoonouders/ mensen die je niet goed kennen.
Alle rituals die ik in huis heb valt namelijk onder 1 van die categorieën haha.
Ik gebruikte lange tijd Ecosia en had die ook ingesteld als standaardzoekmachine, maar de resultaten waren vaak gewoon niet goed genoeg (vooral voor mân werk niet en mân werkcomputer is dezelfde als mân privĂ©computer) en daarom ben ik weer teruggegaan naar Google⊠Maar misschien geef ik Ecosia weer een kans.
Random taalfeitje nog: de correcte spelling in het Nederlands is âgoogelenâ. Vet lelijk.
Zouden jullie 24 uur in een kamertje met Trump opgesloten kunnen zitten?
- Ja, makkie!
- Ja, maar wel met moeite
- Ja
- Ik twijfel
- Nee
- Nee, na 1 uur ben ik hem zat
- Nee, na 12 uur ben ik hem zat
0 stemmers
En met Rutte?
- Ja, makkie!
- Ja, maar wel met moeite
- Ja
- Ik twijfel
- Nee
- Nee, na 1 uur ben ik hem zat
- Nee, na 12 uur ben ik hem zat
0 stemmers
Vind dat meer mensen mondkapjes in huis hebben dan chips anders ook vrij heftig!!!
Ik vind een beetje gespierde mannen wel aantrekkelijk maar dan niet als ze zo gespierd zijn dat het lijkt alsof ze op ontploffen staan.
Dit doet echt hé-le-maal niets voor me
zou dit helemaal niet aan willen raken hahaha.* Ach ja ieder zân ding.
*ja oké eigenlijk doet het dus wel iets, namelijk afkeer.
24 uur alleen met Trump in een kamertje lijkt me fantastisch
kan me zo geen voorstelling maken hoe die man is zonder zn fans/personeel. 24 uur gestoorde ruzie maken 
Ik heb Mark Rutte weleens gezien in een kroeg waar ik af en toe kom. Dus alleen al op basis daarvan geloof ik gewoon dat dat gezellig wordt.
Nou ik mag hopen van wel 
Anders knap ik. Of bedoel je iets anders? 
ik hou best van gespierd maar dit gaat me te ver, nekspieren vind ik onaantrekkelijk
24 uur met hem zitten lijkt me wel gezellig, beetje keuvelen en flauwe grapjes maken.
Jaaaa en zijn stem 

Dit plaatje en nog meer gespierd vind ik te. Dan krijg je volgens mij vrij snel de categorie anabolennek. Iets minder dan dit, maar wel grote armen, sixpack en vooral gespierde benen (never skip legday!!) vind ik wel woest aantrekkelijk.