Stel je persoonlijke vraag #16

Vind het heerlijk om in de auto een luisterboek aan te zetten! Vooral als het laat is in de avond en je saai over de snelweg moet

1 like

Zijn er verjaardagen zonder alcohol :weary:

1 like

Haha ik las seksloos ipv sekseloos. Alsof partner impliceert dat je een doodgebloed seksleven hebt :joy:

10 likes

Ik was zooo verliefd op mijn friends(met af en toe benefits). Alleen te bang om de vriendschap te ruĂŻneren als ik het zou zeggen

1 like

Michael Jackson!

Edit: oja ik zie m’n eigen avatar nu, ook Oasis :tipping_hand_woman:t3:

3 likes

Sowieso als absolute nummer 1 Bowie.
Enkele andere opties: Amy Winehouse. Nirvana. Queen. The Sex Pistols in originele bezetting, voor de ervaring. Aretha Franklin.

5 likes

Naar de Spice Girls in de 90’s!

19 likes

Dit heeft mn vader meegemaakt echt zo tof. Maar het was volgens hem heel chaotisch en eng (mensen die gevallen waren waar anderen overheen liepen etc) En Sid sloeg het publiek met zn gitaar dus
 wel achteraan staan haha

3 likes

Tupac

5 likes

Wel gereserveerd voor het Van Gogh museum. Hopelijk is het dan lekker rustig.

3 likes

Ben zelfs al weer op een terras geweest, mag hier sinds vorige week weer. Was heel fijn, maar ergens ook soort van surreëel, voelde bijna alsof er niks aan de hand is.

2 likes

Michael Jackson!

1 like

Alexisonfire toert weer sinds 2015 mét Dallas Green! Had ze in 2018 gezien in de Melkweg.

1 like

Wow hĂš?? Ik wist dat ze in 2015 een reunion tour deden maar dat was toen alleen US als ik het me goed herinner en ik was oprecht in de veronderstelling dat ze daarna niet meer getourd hadden :scream: Wat tof dat je ze gezien hebt! Ik ga t vanaf nu heel goed in de gaten houden dan!

2 likes

Wij hebben op werk een systeem waarbij je iedereen iemand een x een cadeautje geeft. Dus ik geef collega A een cadeautje als ze jarig is, collega A geeft collega B een cadeautje als hij jarig is en zo verder zodat iedereen een cadeautje krijgt op zijn verjaardag en iedereen 1x per jaar een cadeautje aan iemand geeft.

Ik vind het een hartstikke leuk systeem. Je krijgt geen onpersoonlijke cadeaubon en er is ook niet één iemand uit het team altijd de Sjaak om cadeautjes te regelen. Maar.

Mijn manager was dus aan de beurt om mijn verjaardagscadeautje te kopen. Ik heb alleen nooit iets gekregen. Ze is er een maand later nog eens aan herinnerd door een collega, toen gaf ze een ‘oh ja, moet ik nog doen’-reactie. Maar nooit meer iets over gehoord. Het gaat me niet om het cadeautje op zich, maar wel om de desinteresse die hier vanaf straalt. En ik ga echt niet om mijn eigen cadeautje vragen, maar zo’n systeem is alleen leuk als iedereen ook echt meedoet.

11 likes

Drinken jullie verse jus d’orange na 6 uur s’avonds

• ja
  • nee

0 stemmers

mijnhuisgenoot drinkt nu verse jus bij haar avondeten, ik vind dat altijd zo vreemd

ja raar he? ik ben ook al wezen terrassen en uit eten geweest en voelde weer helemaal “normaal”. was echt lekker om er even uit te zijn haha

1 like

Wel met alcohol erin.

25 likes

:heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

1 like

Ja kleine zalen zijn zoveel leuker! Ik heb ooit Arctic Monkeys in tivoli gezien en dat was echt fantastisch, maar ik zou er nu nooit meer heen gaan in zo’n uitverkochte arena.

7 likes