Ohh jaloers! Ik was echt nog te jong om zelf te gaan toen ze nog kleinere zalen deden en zou inderdaad ook nooit naar zo’n arena gaan, lijkt me niks aan
Haha ik was toen ook echt pas 14 ofzo dus ik ben achteraf heel blij dat m’n ouders me toen hebben laten gaan!
Oh wat goed ja! Ik heb het even opgezocht en ik was 10 toen dus kan het m’n ouders niet kwalijk nemen :’)
@Papegaaiduiker Ik zou zo 30 dingen kunnen opgeven maar ik zou onder meer The Smashing Pumpkins willen zien in de 90s. Heb ze later wel gezien maar niet toen ze echt groot waren.
@Dazed Zowel AM als Paramore heb ik in een vroeg stadium gezien. Was bij paramore best grappig best scenekids en emo’s en een zwarte metalgraftak in de menigte.
Jaloers! En ohh heerlijk haha. Ik was absoluut een van de scene/emo kids geweest
Volgens mij mag je met maximaal twee personen uit verschillende huishoudens aan één tafel. Als je tot hetzelfde huishouden behoort, mag je met de personen uit je huishouden aan één tafel, ook als dat er meer dan twee zijn. Weet niet of deze regel per 1 juli al versoepeld wordt.
Emo was vet hip toen ik volgens mij net begon met studeren en ik vond dat maar niks (maar dan wel door die trend aan de skinny jeans).
Wat lees je liever?
- Je profiel is verborgen, dus ik kan je geen dm sturen
- Ik heb je per ongeluk geflagged
- Verkeerde optie aangeklikt in de poll!
- Hoe kan ik in het members only-gedeelte komen?
- De FAQ
0 stemmers
Bij deze denk ik alleen maar, ik moet sowieso Jan doden. En Nick lijkt op Simon en Simon op Nick. Ik vind Nick eerder een Simon, maar ik vind vooral Simon echt een typisch Nick uiterlijk hebben.
Als je moet vragen hoe je bij de Members Only groep kunt komen, verdien je je account niet. Laat staan toegang tot die groep.
The Used vond ik wel leuk vooral de cd waar dit nummer op stond.
Maar vrienden, vooral metalminnende mannen en punks begrepen dat niet
En nu ben ik een beetje verdrietig dat het concert van The Distillers niet door kon gaan door corona.
Ik heb af en toe een stukje van dat programma van Nick en Simon gezien en vond ze daar wel leuk, maar had verder niet echt een mening over ze en kon ze ook niet echt los van elkaar zien als karakters.
Maar ik kijk sinds Mrs Kei zer die op alles en iedereen die ook maar half bekend is op Instagram slijmcomments achterlaat ook negatiever naar Simon
Je mag met max 1 iemand van een ander huishouden bij elkaar zitten. Dus 8 gaat sowieso niet mogen met mensen uit verschillende huishoudens. Ben bang dat die regel ook niet snel versoepeld wordt, want kreeg het idee dat de horeca best veel moeite moest doen om dit überhaupt geregeld te krijgen. In eerste instantie wilden ze altijd afstand in horeca tenzij zelfde huishouden. Feestje in je/iemands tuin als alternatief?
Ah ja, ik was een jaar of 13 dus nog volop beïnvloedbaar
Ja ik word ook de big 30! Maar dus maar met 1 mattie en misschien overdag vlaaitje eten bij m’n preggo friends.
Je hebt iig je prupke om het samen mee te vieren ! Gewoon lekker eten bestellen en gezellig thuis. Lekkah rustaaahg
Ik was hier wederom net een tikkie te jong voor maar heerlijke lineups ja. Ben wel veel naar Never Say Die Tour enzo geweest
Mijn gezicht bestond op m’n 15e echt voor minstens 60% uit schuine lok, snap nu ook niet meer hoe ik daar niet helemaal leip van werd
Jaa dat klopt. Maar dat is in de praktijk niet echt uitvoerbaar als je dan wel aan een reguliere tafel zit. Ik weet ook niet of ze het zouden toestaan, lijkt me lastig. Kost ook weer meer ruimte dan stellen/gezinnen die wel normaal aan een tafel kunnen zitten. Toen ik belde om te reserveren werd er bij mij nog heel expliciet om gevraagd. En ik reserveerde maar voor 2 .
Ik heb een Botox behandeling gehad. Ben nog niet eens naar de kapper geweest… maar m’n voorhoofd is wel lekker strak
Oh wat leuk! Gefeliciteerd!
Hoe voel je je?