Dat vind ik wel vreemd, want dan moet de tafel al ergens een breedte van 1,5 wil je met je dinerpartners 1,5 meter uit elkaar kunnen zitten. In mijn stad is het gemiddelde restaurant daar niet op ingericht want kleine tafels van nog geen 1x1. In elk geval zeer zeker niet waar ik gereserveerd heb XD. Daar passen zonder corona al maar 30 mensen en dan is het hutje mutje. Ben benieuwd hoe ze dat bij jullie gaan doen!
David Bowie in de jaren 70 in Berlijn!!!
Ohhhja daar kan dat wel, valt beetje in categorie (lekkere) vreetschuur voor mij . Maar die zijn vaak veel groter dan de lokale dingen hier en wat je ook zegt, ingericht op grote groepen. Dat zou bij de filialen hier in de buurt ook wel lukken inderdaad.
Ik zou Jeff Buckley heel graag live zien.
Verder zou mijn 10 jarige ik heel graag naar Hanson gaan. Destijds ben ik in mijn hoofd al 100 keer naar hun concert geweest en stond ik helemaal vooraan. Zach de drummer zou mij zien en op slag verliefd worden. We zouden trouwen en drie kinderen krijgen.
Oh wat leuk, dan zouden we schoonzussen zijn geworden! Ik zag mezelf wel met Taylor
Erger jij je vaak aan vlogs?
- Nee, waarom zou ik dan kijken?
- Soms
- Ja, en dat vind ik heerlijk
- Ik kijk uberhaupt geen vlogs
0 stemmers
Zo zielig dat nooit iemand Isaac wilde
Ik kijk eigenlijk helemaal geen vlogs meer, want ik ergerde me te vaak haha. Maar stem wel op nee want ik kijk daarom dus niet
Ik doe graag filippine puzzels, mijn favorieten zijn die van Sanders
Love logiquiz-puzzelboekjes
Die van quest zijn ook mijn favo!
Zweedse puzzels en sudoku’s.
Maar bij allebei word ik het na een tijdje wel zat, vooral als in Zweedse puzzels elke keer dezelfde puzzelwoorden zitten. “Open strook in het bos” ofzo weet je wel en dan zou ik dat woord normaal nooit kennen maar als ik een marathon van puzzels heb gedaan dan denk ik “tra”.
Cryptogrammen!
Wat is je favo school?
- Basisschool
- Sportschool
- Middelbare school
- Hogeschool
- Ko$tschool
- School van vissen
- ThE ScHoOl oF LiFe
- Yogaschool
0 stemmers
Ken je iemand in je vriendenkring/familie die … is?
- Tandarts
- Professioneel muzikant
- Masseur
- BOA
- Filiaalmanager supermarkt
- Kraamverzorgster
- Steward(ess)
- Boer
- Docent Duits
- Tourguide
- IKEA-medewerker
- Wethouder of burgermeester
- Vaatwasser
- Rij-instructeur
0 stemmers
ahahah love de vraag over je favoriete school
Afwasser in een restaurant denk ik.
Ja ik vrees dat ik te verwend ben en daarom niet op dat woord kon komen.
Heb je een blusdeken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb je een brandblusser?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb je ooit bewust nagedacht over een vluchtplan bij brand?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb zelfs al mijn waardevolle dingen bij elkaar, dichtbij een deur staan voor het geval dat er brand uitbreekt. Hoef ik alleen die envelop te grijpen. De rest van mijn spullen is jammer, maar vervangbaar.
Ik heb echt geen idee…