Stel je persoonlijke vraag #16

Welke optie ben ik vergeten @Baratheon :weary:

bij het geluid van een blokfluit moet ik meteen hieraan denken (ik weet niet eens of dit ook echt een blokfluit is), maar daarom vind ik het vreselijk.
ik heb denk ik ook nog nooit iemand gewoon goed blokfluit horen spelen volgens mij?

27 likes

Ze zijn bij ons wel weer aan het starten met terugkeer maar op vrijwillige basis en lage bezetting. Ik ga denk ik 1x per week of 1x per 2 weken een dag of halve dag naar kantoor. Als ik zin heb :stuck_out_tongue:

1 like

Ik deed een film/animatie studie en heb dit filmpje een jaar lang voor élke video die ik gemaakt heb geplaatst tot mijn docent smeekte dit aub NOOIT meer te gebruiken. Ik vind het nog steeds fantastisch. :joy:

47 likes

Sorry Xio, mijn fout :kissing_heart: heb m’n stem aangepast, hele goede volledige poll had je dit keer hoor!

1 like

haha ah wat heb je die arme man/vrouw aangedaan. maar als ze slim waren dachten ze gewoon ‘oh dit is er weer een van spaarlamp hoor, even doorspoelen’

1 like

Hoezo DIT KEER? Verwar je mij nou met @Jumpsuit? :stuck_out_tongue: (grapje)

6 likes

Ik heb een kantoorbaan, eerst heb ik 1,5 maand thuis gewerkt, afgelopen maand op kantoor, komende maand ook en als het goed is binnenkort naar een andere afdeling en dan weer thuis.
Hoezo staat deze optie er niet bij? grapje

7 likes

Linzen maar alleen verse, gedroogde rode linzen. Niet die gore geweekte drek uit een potje.

1 like

Ik vind kikkererwten zo vreselijk smerig. Ik moet al bijna kokhalzen als ik er alleen aan denk.

Zo dat moest er ff uit.

3 likes

Ik heb een kantoorbaan en moet zeker tot eind september nog thuiswerken.

3 likes

Ik vind de blokfluit echt het instrument van Satan.

Pre-covid tijden zat er altijd een vrouw in het centrum voor de Burger King de lucht te vervuilen met dat gefluit. Word er ook gewoon boos van.

12 likes

Tomaat maar dan wel zonder het vruchtvlees :nerd_face:

3 likes

Dat lijkt me logisch.

Toch?

• Ik doe het vruchtvlees van de tomaat in mijn guacamole
  • Uiteraard verwijder ik het vruchtvlees van de tomaat voor ik het in de guacamole doe
  • Ik wil gewoon stemmen

0 stemmers

Wat heb je in huis

• Vijzel
  • Lenzenvloeistof
  • Wierrook
  • IJsblokjes
  • Sprei
  • Pannekoekplant
  • Pannekoekpan
  • Mixer
  • Slingers
  • Grinder
  • Thermometer
  • Schoenlepel
  • Moleskine notitieboek
  • Vanish
  • Een meerkeuze poll

0 stemmers

Geen meerkeuze :weary:

Ja KUT ik probeer al te bewerken

Ja je bent er bijna! Alleen nog ff die spatie en [ verwijderen voor de laatste poll

1 like

Gelukt lemongrab!

2 likes

Ik ben zo onbeschrijflijk trots op je vitaminwater!

6 likes