Ik heb een plaatje. Die heb ik ooit op mn BlackBerry ping gezet, toen over naar Whatsapp en nooit veranderd. Heb dus al 10 jaar hetzelfde plaatje
Het probleem is dat ik eigenlijk de hele tijd aan niks denk. Ik zit gewoon en kijk om me heen en dan zijn we zo een kwartier verder. En dat keer 10 op een dag gaat nogal ten koste van de output die ik moet leveren.
jij bent al zonder oefenen al halverwege de verlichting man!
Stromae
Die ging ook over artiesten die niet meer optreden dus klopt wel toch. Hij leeft nog wel maar je kan niet meer naar een concert van hem.
Naar aanleiding van de vlog van 2wmn.nl: hoe vaak verschoon jij de lenzenvloeistof in het lenzendoosje?
- Elke dag
- Elke 2 dagen
- Elke 3 dagen
- Elke 4 dagen
- Elke 5 dagen
- Elke 6 dagen
- Eens per week
- Eens per twee weken
- Eens per drie weken
- Eens per maand
- Niet, als er nog te weinig in zit doe ik er alleen wat bij
0 stemmers
En, reinig jij je lenzen deze met je vinger en vloeistof?
- Nee
- Ja
- Soms, als ik zin heb
0 stemmers
Wat was de aanleiding in de vlog? Verschonen zij het niet?
Haha sorry! Overleden Queen net zoals wel meer hier
Ik heb er zelfs nooit aan gedacht het te hergebruiken, lijkt me echt slecht voor je ogen.
Ik gebruik om de dag peroxidevloeistof en daardoor hoef ik niet meer schoon te maken want ik ben te lui.
Ik erger me dood aan die fuck marry kill games. Nu vroeg ik me af vinden jullie dat wel echt leuk?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Blij dat je dit zegt haha. Vind ik echt de minst leuke polls!
Passrn die niet beter in het je moet kiezen topic? (Of staan ze daar juist ik heb geen idee )
Die sla ik altijd over.
Ja joh, gewoon lekker even nutteloos stemmen. Vind ik wel altijd een mooie afwisseling als het weer te lang over zware onderwerpen heeft gegaan.
Ik wilde Duckduckgo gaan gebruiken maar vond de zoekresultaten minder goed
Dat had ik ook helaas. Wil veel liever Duckduckgo gebruiken (of ecosia) maar vond de zoekresultaten vaak zo slecht. Als ik hetzelfde dan met Google zocht stond wat ik zocht meteen bovenaan.
Ja ik gebruik hierom voor m’n werk eigenlijk nog wel vaak Google, met DuckDuckGo krijg ik echt rotzooi soms. En als ik nieuws wil opzoeken vind ik Google ook fijner. Maar m’n standaardzoekmachine is wel DuckDuckGo dus probeer dat wel zoveel mogelijk te gebruiken. Ik krijg wel iets te vaak weirde extreem-rechtse shit op DuckDuckGo trouwens, dus ik ben nog niet geheel overtuigd. (lees: soms wil ik gewoon even niet geconfronteerd worden met shit buiten m’n linkse filterbubbel)
Stel je gaat fietsen met je (hypothetische) kleine kind, fiets je dan als ouder voor of achter je kind?
- Ik fiets voor m’n kind
- Ik fiets achter m’n kind
0 stemmers
Ik heb geen kinderen, maar ik zie vaak kleine kinderen achter de ouder slingeren op de fiets. Ik zou zelf m’n kind juist willen zien? Als je kind achter je fietst kan ie je natuurlijk volgen, maar ik had helemaal bedacht dat ik dan m’n kind 2 gekleurde bandjes om de pols zou doen en dan roepen NAAR ROOD als we links moeten afslaan en NAAR BLAUW als ze naar rechts moeten, geen idee waarom ik hier zo over na heb gedacht:")
Dat vind ik echt een goed idee
Wauw dit is echt heel simpel maar slim haha