Ik heb als volwassene ook moeite als mensen roepen LINKS of REEECHTS. Ik doe meestal maar wat en soms gaat dat mis, dus dit zou voor mezelf ook een goede oplossing zijn.
Maar voor je kind fietsen snap ik ook wel eigenlijk. Als je allemaal van die rechts heeft voorrang wegen hebt dan kun je wel beter uit kijken als je voor je kind fietst. En of je kind nu voor je of achter je slingert, het (juiste of is het ze?) Kan fietsen. Dus tja maakt niet echt uit denk ik, misschien maar gewoon naast het kind fietsen
Martine was nagenoeg door haar vloeistof heen dus ze deed al eventjes met wat er nog in haar lenzendoosje zat. Ik weet even niet meer of ze haar lenzen nu wel of niet met haar vinger reinigde. Maar in de comments kwamen berichten van professionals op ooggebied en die waarschuwden dat te weinig verversen en niet reinigen heel schadelijk kan zijn voor je ogen. Vandaar!
@Hazel Zie boven! Volgens mij moet je dus ook met peroxidevloeistof nog reinigen. Althans, als ik de comments van de oogprofessionals moet geloven. Zij zien dus blijkbaar veel āluieā mensen
Ik heb dat toen ik jong was lang gedaan, vond het zo leuk om elke paar weken brieven te ontvangen.
Nee hoor, met peroxide reinig je alleen door even te spoelen. De bubbeltjes reinigen de lens vanzelf!
Als je een klik hebt wel, anders niet
Ik weet zeker van niet haha
(Dat ik het niet lang zou volhouden)
Oja thanks voor de herinnering, ik had dit plan 3 jaar geleden opgevat met een vriend. Moet nog reageren op zijn eerste brief uit 2017.
Ik heb wel een tijdje aan snailmail gedaan met onbekenden, dat was wel leuk. Maar na een aantal brieven wist ik echt niet meer wat ik er in moest schrijven dus ben ik er maar mee gestopt
Ik doe graag 4 of 5 stippen cryptogrammen (de lagere zijn altijd nogal flauw en werken meer met anagrammen ipv invalshoeken) en ik doe ook wel eens doorlopers en kruiswoordraadsels (maar daar stond het me na een tijdje tegen dat dezelfde woorden steeds terugkwamen) en dingen uit variaboekjes zoals blokpuzzels en sudokus en zo, maar dat is meer om tijd te doden dan dat ik het echt leuk vind
Ik doe trouwens ook de crosswords van the guardian, er staat een enorm archief online en je kunt ze gewoon op je telefoon of computer maken. Ik vind de quick altijd wel leuk om tussendoor te doen, cryptic soms maar die zijn meestal te moeilijk om af te maken (maar je kunt de antwoorden ook laten zien).
Ja weet ik, alleen noemden ze in de comments dat de vloeistof āno rubā ook schoonmaken vereist dus misschien vinden de oogexperts dat van peroxide ook
Ik stuur elke maand een brief naar mijn beste vriendin. Echt leuk, we doen het al bijna 6 jaar en hebben dus echt meer dan 70 brieven al. Soms is de inspiratie zoek maar we hebben altijd wel wat te vertellen.
Ja heb ik ook veel gedaan! Ik heb er nog best veel brieven van bewaard, zo gek om die nu te lezen. Echt een vorig leven waar ik zoveel van ben vergeten (heb ik ook altijd met emails teruglezen van 10/15 jaar geleden).
Ik heb het liefst dat ze naast me fietst aan de binnenkant. Of als we met ze drieƫn fietsen op een rijtje tussen ons in. Maar echt niet achter!
Mijn kind fietst voor me als het nodig is, op bredere stukken naast me aan de binnenkant.
Omdat je op je eigen fiets hoger zit, kun je voorrangssituaties meestal wel overzien en daarnaast moet ze van ons altijd āstil fietsenā (stoppen met trappen) als we zoān situatie naderen.
Mocht je dat met rood en blauw willen doen, dan zou ik adviseren om rechts rood maken, zo heb ik het mān kleuterklassen aangeleerd (en ken ik ook van andere leraren zo) omdat je dan het ezelsbruggetje met de R hebt.
Haha of lllllichtblauw voor links en rrrrood voor rechts
Ik heb geen kinderen, maar zat de situatie helemaal uit te denken:ā) Wat jammer, ik dacht dat ik met die kleuren zelf bedacht had hahaha
favoriete character uit community:
- Jeff
- Britta
- Shirley
- Pierce
- Troy
- Abed
- Dean
- Annie
- Chang
- Andersā¦
- Ik heb community niet gezien en had dus ook niet moeten stemmen
0 stemmers
op wie lijk jij het meest (qua persoonlijkheid):
- Jeff
- Britta
- Shirley
- Pierce
- Troy
- Abed
- Dean
- Annie
- Chang
- Andersā¦
- Ik heb community niet gezien en had dus ook niet moeten stemmen
0 stemmers
Ik ben het nu weer aan het kijken met mijn vriend en het blijft zo leuk! Hij maakt me steeds belachelijk met dat ik op Annie lijk en nu ik het weer zie heb ik echt wel veel Annie acties haha.
Mijn moeder liet ons altijd achter fietsen omdat als je kind voor fiets steeds probeert om te kijken naar jou en dan dus naar links vol de weg op stuurt omdat een kind natuurlijk niet alleen kan kijken maar dan ook stuurt. Geen idee of dit ook echt zo heftig is maar dat was haar theorie.