Stel je persoonlijke vraag #16

Ergens in het midden?

Niet bepaald tenzij je het midden zeer ruim neemt.

4 likes

Alles is ruimer in Amerika :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik zat er gister ook helemaal klaar voor! Hoe laat gaan ze zaterdag? weet nog niet of ik dan kan kijken

1 like

Mijn telefoon staat vol met Troygifjes
afbeelding

10 likes

Hahah ja had ik ook kunnen doen natuurlijk, maar gister stond er alleen zo’n Amerikaanse tijd en ik snap daar niks van :joy: maar thanks!

1 like

Ik heb wel een op sporcle staten van USA gedaan, had echt bijna alles fout.
Laat staan dat ik steden weet te vinden

2 likes

Mensen zijn vaak erg onder de indruk dat ik zoveel plaatsen over de hele wereld op kan noemen en aan kan wijzen maar dan zeg ik er natuurlijk niet bij hoeveel vrijdagavonden ik met m’n maxi loco zit te oefenen

8 likes

Ik heb zoveel sporcle gespeeld in mijn leven dat dit een eitje is

3 likes

Abed en Troy samen zijn leuk!
Ik trouwens ben wel pas net begonnen dus weet niet of het nog gaat veranderen

1 like

Oefening baart kunst

Eerst kon ik de Balkanstaten niet uit elkaar houden en nu kan ik obscure vlaggen herkennen en provinciehoofdsteden van allerlei landen opnoemen.

Je hebt het bijna nooit nodig maar toch, sporcle is verslavend.

6 likes

Zeker waar! Ik vind het ook heel leuk. Ik heb ook nog steeds moeite met Oost Europa :sob: zowel voormalig sovjet unie als de balkan, ik weet wel hoe de landen heten, maar waar het ligt :thinking: moet me er maar weer eens aan wagen om idd meer te leren

1 like

Lekker vooraf en dan in een ander tabblad iets anders doen totdat de video begint. Omg bij de NPO(?) is volgens mij dat de advertentie stopt als je een ander tabblad actief maakt. Ik hoop dat YouTube dat NOOIT gaat krijgen.

3 likes

Wat heb jij nu in huis?

• Koffiebonen
  • Chips
  • Koekjes
  • Een Nintendo switch
  • Animal crossing
  • Mondkapjes
  • Kleding met panterprint
  • Zwarte Vans
  • Een plant
  • Een Lonely Planet reisgids
  • Pakketjes die je moet retourneren
  • Een huisdier
  • Geurkaars
  • Iets van Rituals
  • Niks van dit

0 stemmers

géén reclame!

1 like

Naar aanleiding van het biechttopic, met gespierd bedoel ik dit of erger:

• Ik vind gespierde mannen woest aantrekkelijk
  • Ik vind gespierde mannen neutraal
  • Ik vind gespierde mannen niet aantrekkelijk

0 stemmers

En nu anoniem voor als je vriend meeleest.

• Ik vind gespierde mannen woest aantrekkelijk
  • Ik vind gespierde mannen neutraal
  • Ik vind gespierde mannen niet aantrekkelijk

0 stemmers

Ook anoniem:

• Ik zeg tegen mijn partner dat ik gespierd niet zo aantrekkelijk vind, maar ik vind dat wel
  • Ik ben eerlijk

0 stemmers

Sorry voor niet-hetero vrouwen, dit gaat specifiek over gespierde mannen.

Haha je bewoording ook, “erger”. :joy: Het is niet per se het type waar ik om zwijmel, maar ik kan wel onder de indruk zijn van een gebouwd lichaam (als in gebodybuildet) en heb teee veel seksdromen over The Rock gehad om te denken dat het me niks doet.

Wow trouwens @ de populariteit van Rituals, indrukwekkend.

1 like

Ik kan echt niet op deze vraag antwoorden met die foto erbij. Ik vind heel gespierd zeker aantrekkelijk maar niet als iemand overduidelijk aan de anabolen zit (traps veel te uitgesproken) en daarbij ook nog eens een laag vetpercentage heeft. Want deze foto vind ik verschrikkelijk maar een man mag van mij best wel breed zijn ja.

9 likes

Ik vind gespierde mannen echt heel aantrekkelijk, maar ik heb ook een zwak voor chubby en skinny mannen. Zolang ze maar breder zijn dan ik, want ik ben zelf onzeker over mijn brede schouders :sweat_smile:

Ik denk dat een deel van de populariteit ook komt doordat het een typisch iets is wat je cadeau krijgt van werk/ schoonouders/ mensen die je niet goed kennen.

Alle rituals die ik in huis heb valt namelijk onder 1 van die categorieën haha.

24 likes