Maar heb je wel eens aangegeven dat je graag van te voren even een berichtje zou willen krijgen? Of het je vriend laten vragen?
Ben jij op Lowlands geweest?
- Ja
- Nee
- Ja maar niet als festivalbezoeker maar voor (vrijwilligers)werk
0 stemmers
En op Pinkpop?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En Rock Werchter?
- Ja
- nee
- maar niet als festivalbezoeker maar voor (vrijwilligers)werk
0 stemmers
En Pukkelpop?
- Ja
- Nee
- maar niet als festivalbezoeker maar voor (vrijwilligers)werk
0 stemmers
En op de Zwarte Cross?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik wil ook ja kunnen stemmen
Jep! Heeft geen zin tot nu toe…
Nee tenzij ze uitgroeien tot Enzo Knol levels en ik door een paar keer leuk te doen a la Co with the flo genoeg instavolgers krijg om allerlei gratis dingen te krijgen. Dan wel.
Maar als ze op het level Bonnie of lager vloggen dan No Way.
Ik heb dus een vriendin die wekelijks/dagelijks vlogt en ik vind het vaak zo irritant dat ze mij dan ook in beeld zet en dan vragen stelt. Ook als we iets gaan doen moet ze heel vaak vloggen. Wel sneu, want ze stopt er veel tijd in, maar ze heeft maar weinig views
Ik snap niet dat mensen zo lang kunnen douchen, ik zeep me in en dan spoel ik het af. Ik verveel me anders de pleuris? Als ik m’n haar moeten wassen dan scheer ik ook maar ff m’n benen en oksels maar ik kan er niet echt van genieten. 5 minuten vind ik meer dan prima. Oh en mijn vriend wast altijd z’n haren als hij onder de douche gaat, maar ook al is zijn haar nat, dan is het alweer bijna droog als hij zich heeft afgedroogd. Zijn haar is net een spons ofzo (hij heeft kroeshaar). Ik zie het ook niet duidelijk als z’n haar nat is.
Haha nee was het maar zo’n feest! 1 keer in de week was ik mijn haar, en als de conditioner intrekt dan scheer ik m’n benen enzo. Dus 1 keer in de week douche ik zo’n 15 a 20 minuten en dan ben ik ook voor de rest van de week er weer helemaal van genezen.
Haha bij mij ligt het ook echt aan de douche waar ik onder sta, onder een lekkere grote regendouche kan ik zo een halfuur staan. Ik denk dan gewoon aan allemaal dingen haha? Ik verveel me dan eigenlijk niet. Ik moet ook altijd wel even 5 minuten eerst gewoon lekker staan voordat ik ga wassen of mijn haar wassen of scheren etc
Idem. Zonnebrand smaakt vies.
Meloen dan verga ik van de buikpijn en zwelt m’n buik op tot formaat ballon. Zo kut want ik vind het zó lekker haha
Ga je morgen naar het terras
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wat heb je vaker op spontane foto’s
- Ogen op een gekke manier: half open of half dicht of helemaal dicht
- Mond op een rare manier half open / scheef / slap / dicht
0 stemmers
allebei lol
Ook op niet spontane foto’s. Echt 9/10 ogen half dicht.
Ik vind het ook bijzonder dat ik wel altijd onaangekondigd bij mijn moeder langs kan komen, maar dat ze dat bij mij nooit doet haha. Andersom is het wel geaccepteerd
Had het liever niet gedaan, maar de tenen van ons zoontje hingen al een paar dagen over de rand van z’n te kleine sandalen dus toen moest ik wel hahaha
Echt lastig om een gemiddelde te bedenken, soms echt weken achter elkaar niet en soms elke dag in emotioneel onstabiele periodes haha.