Stel je persoonlijke vraag #16

Of een lekkende luier waardoor je eigen broek helemaal onder de babypoep zit :+1:

1 like

Hoeveel apps heb jij op je telefoon geĆÆnstalleerd? (alle apps die sowieso al op je telefoon staan niet meerekenen)

• Ik heb geen smartphone
  • 0-5
  • 6-10
  • 11-15
  • 16-20
  • 21-25
  • 26-30
  • 31-35
  • 36-40
  • 40+

0 stemmers

Heb jij je apps in mapjes gesorteerd staan op je telefoon?

• Ik heb nog steeds geen smartphone
  • Ja alles staat in mapjes
  • Nee ik heb niets in mapjes staan
  • Ik heb wel wat mapjes maar het merendeel staat gewoon los
  • Ik heb voornamelijk mapjes maar enkele apps staan los

0 stemmers

Eet je wel eens een vierkazenpizza?

• Ja lekker
  • Nee gadver
  • Eigenlijk nooit maar ik vind dit wel lekker
  • Nog nooit gegeten

0 stemmers

Ik heb een vieux-cola fase gehad in een ver verleden, toen ik de pisang- en passoa-jus al wel zat was maar wijn en bier nog niet lekker vond. Heb het sindsdien niet meer gedronken, maar ik vermoed dat ik het nu niet meer lekker zal vinden…

Het liefst een goedkope diepvriesversie waar ik dan zelf nog extra (blauwe & oude) kaas op doe :drooling_face:

3 likes

Ja m’n moeder zei altijd dat het zo vies was om uit een mok te drinken. Dan kreeg je al die gore theeaanslag enzo in de mok. Mokken die ze kregen gooide ze ook standaard weg omdat ze dat viezig vond. Dus ik heb nog steeds wel echt het idee dat een mok vies is.

1 like

Haha ja ik dacht ook ik heb vet weinig apps dus ik doe wel 40+ als hoogste getal
Ga ik tellen, heb ik er ineens 30 lol. Maar vergeleken met anderen heb ik wel weinig apps vind ik altijd

Wat dan allemaal? Ben benieuwd.
Bij mij staat er een hele zooi op van de telefoon zelf, maar heb er zelf maar 4 op gezet (instagram, bumble, whatsapp en sportschoolapp).
@Xiomara

Ja ik dacht ook dat ik er weinig had want maar 1.5 ā€œpaginaā€ en ik zie bij sommigen er wel 3 alleen ik heb nogal een grote telefoon want het zijn er dus 45 haha
Doet me denken: passen er bij iedereen evenveel apps per scherm op? Worden de logo’s van een app ook kleiner op een klein scherm?:exploding_head:
Dan maakt het argument ā€œgrote telefoonā€ ook niet uit

Wow ik vind dat echt knap! Ik ga niet alles opnoemen maar heb reisapps (ns, 9292), bankieren en paypal en klarna en tikkie haha, social media, vanalles voor school, apps voor mn chromecast, datingapps, swapfiets, beleggen, audio-apps, spelletjes enz enz

3 likes

Ah ja sommige mis ik echt niet (9292 of ns of facebook, doe ik liever met browser. Spelletjes speel ik niet). Soms lijken andere apps me wel handig (tikkie of bankapp) maar kan op zich ook wel zonder. Echt irritant vind ik alleen dat je facebookberichten niet zonder messenger app kunt lezen, dus soms download ik die app (en verwijder hem dan later weer :p).

Een beetje dronken vind ik niet erg (dat ben ik zelf ook waarschijnlijk) maar echt ladderzat a la kan-niet-meer-lopen zou ik wel erg vinden haha

23 likes

Li Shang, Flynn, Kristoff, Naveen, Phillip aaaah :heart::heart::heart:

Geen probleem, maar wel aan het einde van het feest, niet al halverwege het diner oid.

11 likes

Ik kijk ook meestal op mijn laptop hoor, maar het was wel eens handiger om een bericht meteen te checken (bij zoektocht naar huis, bij verkoop via facebook pagina). Maar zo irritant dat je dan gedwongen wordt om een app te downloaden.
Overigens ook met instagram direct. Soms heb ik geen zin in die app, maar op je laptop kun je je berichten niet lezen en heb je de app dus wel nodig.

1 like

Wij waren zelf allebei zeer dronken op het feest, op de een of andere manier gingen alle hapjes aan onze neus voorbij maar de drankjes niet

7 likes

Ik kom denk ik onder een steen vandaan, maar wat is Instagram direct?

We waren beide super zat :joy::ok_hand:

5 likes

Ik kan nu sinds een tijdje wel via laptop instaberichten lezen!

2 likes

Ik ben echt verbaasd dat mensen minder dan 10 apps kunnen hebben. Heb er zelf 90! Dat is ook wel weer overdreven, maar toch, gebruik het meeste wel en ruim ook regelmatig op.

Gewoon je dms op insta

Heeft jouw vriend okselhaar?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Vind jij dit mooi/sexy

• Ja heerlijk
  • Nee bah
  • Neutraal

0 stemmers