Stel je persoonlijke vraag #16

Geen probleem, maar wel aan het einde van het feest, niet al halverwege het diner oid.

11 likes

Ik kijk ook meestal op mijn laptop hoor, maar het was wel eens handiger om een bericht meteen te checken (bij zoektocht naar huis, bij verkoop via facebook pagina). Maar zo irritant dat je dan gedwongen wordt om een app te downloaden.
Overigens ook met instagram direct. Soms heb ik geen zin in die app, maar op je laptop kun je je berichten niet lezen en heb je de app dus wel nodig.

1 like

Wij waren zelf allebei zeer dronken op het feest, op de een of andere manier gingen alle hapjes aan onze neus voorbij maar de drankjes niet

7 likes

Ik kom denk ik onder een steen vandaan, maar wat is Instagram direct?

We waren beide super zat :joy::ok_hand:

5 likes

Ik kan nu sinds een tijdje wel via laptop instaberichten lezen!

2 likes

Ik ben echt verbaasd dat mensen minder dan 10 apps kunnen hebben. Heb er zelf 90! Dat is ook wel weer overdreven, maar toch, gebruik het meeste wel en ruim ook regelmatig op.

Gewoon je dms op insta

Heeft jouw vriend okselhaar?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Vind jij dit mooi/sexy

• Ja heerlijk
  • Nee bah
  • Neutraal

0 stemmers

Wel hopend dat de bezorger zou zeggen oh maar dit is wel jouw adres dus hou maar

26 likes

Ik heb dit een keer gehad. Er stond een telefoonnummer bij de bestelling (geen naam). Heb die toen samen met de bezorger gebeld en bleek mijn broertje te zijn (die de week ervoor op mijn huis had gepast). Ik heb het eten aangenomen en ben in de auto gestapt om het naar hem te brengen (hij heeft geen auto)

17 likes

Oh ik had het verkeerd gelezen zie ik nu! Ik dacht dat ze bedoelde dat ze een aparte app nodig had om berichten op insta te lezen, zoals bij Facebook Messenger. Maar ze bedoelde enkel dat je het niet op je laptop of pc kan lezen.

Ligt er aan wat er in zou zitten, als ik het niet lust is het ook zonde. :joy:

1 like

Je kunt sinds een tijdje wel je Instagram berichten lezen via je laptop!

1 like

Ik houd sowieso niet van dronken mensen.

4 likes

Je huwelijk zou maar nietig zijn omdat je man dronken is tijdens het ja-woord

3 likes

@Hibou @Xiomara Chill!

1 like

Maar dit zeg ik omdat ik nu trek heb, dus al het eten wat te dichtbij me komt loopt gevaar. Normaal gesproken niet.

1 like

Ik heb een fanperiode gehad en ken in ieder geval de albums ‘fearless’ en ‘speak now’ volledig uit mijn hoofd en nog een heel aantal liedjes van andere albums ken ik ook… :roll_eyes:

8 likes

@ellegirltalk mijn truc hiervoor is om de desktop versie van fb te openen (in de Chrome app is dat een optie), niet het meest optimaal, maar het werkt wel.

1 like