Ik kan überhaupt geen drie zinnen van een liedje uit mijn hoofd zingen. Dat is echt een talent dat ongrijpbaar voor mij is; zit ik in de auto met vriendinnen en dan kunnen zij zo vaak alles letterlijk meezingen en ik heb nooit een idee. Terwijl mijn geheugen best goed is, maar niet voor liedjes onthouden.
Mijn vrijdag voelde heel erg als een zaterdag en vandaag voelde heel erg als een doordeweekse dag?!
Ik heb sws in deze coronatijd dat alle dagen op elkaar lijken. Dat ik soms niet meer weet welke dag het is.
Was jij vroeger een paardenmeisje?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Had je een abonnement op de Penny?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Had je een abonnement op de Hoefslag?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Was je lid van de Anky fanclub?
- Jazeker Anky was mijn voorbeeld
- Nee
0 stemmers
Was Bonfire ook je droompaard?
- Ja
- Nee
0 stemmers
De Penny en De Hoefslag lagen wel in de kantine van de manege.
Zou ik wel heel zwaar vinden, zeker als verder iedereen wel gewoon leuke dingen mag doen. Maar wereldvrede weegt toch wel even net wat zwaarder dan corona. Dit hele coronagebeuren gaat niet nog 10 jaar duren, wereldvrede daarentegen zullen we waarschijnlijk nooit hebben.
Ik had en reed ook geen paard, maar wou het wel heel graag en speelde altijd een paardenspel
Ligt er eigenlijk aan wat je als paardenmeisje ziet. Wij hadden vroeger thuis paarden, die verzorgde ik en reed ik op, maar ik heb nooit op een manege gereden, was meer een tomboy en western rijden en pleasure rijden trok (nog steeds eigenlijk) me meer aan dan springen of dressuur. Al had ik wel een abo op de penny.
Ik mocht van mijn ouders niet op paardrijden, ter compensatie kreeg ik Barbie’s Paardrijclub voor de computer.
Waarom zou je dan geen paardenmeisje zijn? Ook al zag je geen manage, voor mij ben je met eigen paarden en meedoen aan wedstrijden het schoolvoorbeeld van een paardenmeisje
Oh ik heb nooit wedstrijden gereden hoor. Ik reed eigenlijk altijd thuis en in de omgeving.
Maar ik heb paardenmeisje eigenlijk echt zo’n beeld zoals de meiden die dus vroeger altijd in de penny stonden. Kamers vol paardenposters, altijd over paarden praten, na school iedere dag naarde manege, dat soort dingen. Weet ook niet hoe ik aan dat beeld kom hoor, want in principe is een paardenmeisje natuurlijk letterlijk een meisje dat op wat voor manier dan ook van paarden houdt.
Ik kocht vroeger ook altijd een blad waar dan een onderdeel van een stal met paard bij zat, de ene keer kreeg je dan dat paard en de volgende een setje met mini bandages.Dat vond ik echt helemaal geweldig. Had op den duur een hele miniatuur stal met paard, veulen. Geen idee hoe dat blad heette.
Ik denk dat ik het wel zou doen, zou me kunnen voorstellen dat ik dan de Nobel peace prijs zou mogen ontvangen aka 1 miljoen dollar op m’n bankrekening…
Wie volg je op internet
- Sanneke
- Lisanne
- Mascha
- Wil en Tien
- Cynthia
- Wie?
0 stemmers
Wat kan ik voor je inschenken?
- Limoncello
- Wijn
- Gin tonic
- Whisky
0 stemmers
En welk ijsje?
- Magnum double caramel
- Raket
- Cornetto
- Joekel
- Blokje
0 stemmers
helaas een biertje stond er niet bij.
Ik heb vanmiddag de laatste opgedronken. Sorry
Ijsblokje. Ik weet het, heel flauw…
15min geleden en voor de 2e keer vandaag
Hierop aansluitend, heb je wel eens amaretto cassis gedronken?
- Ja lekker
- Ja vies
- Nee
0 stemmers
En licor 43 met melk? (Mensen vinden altijd dat ik gekke dingen drink haha)
- Ja lekker
- Ja vies
- Nee
0 stemmers