Stel je persoonlijke vraag #16

Wel hopend dat de bezorger zou zeggen oh maar dit is wel jouw adres dus hou maar

26 likes

Ik heb dit een keer gehad. Er stond een telefoonnummer bij de bestelling (geen naam). Heb die toen samen met de bezorger gebeld en bleek mijn broertje te zijn (die de week ervoor op mijn huis had gepast). Ik heb het eten aangenomen en ben in de auto gestapt om het naar hem te brengen (hij heeft geen auto)

17 likes

Oh ik had het verkeerd gelezen zie ik nu! Ik dacht dat ze bedoelde dat ze een aparte app nodig had om berichten op insta te lezen, zoals bij Facebook Messenger. Maar ze bedoelde enkel dat je het niet op je laptop of pc kan lezen.

Ligt er aan wat er in zou zitten, als ik het niet lust is het ook zonde. :joy:

1 like

Je kunt sinds een tijdje wel je Instagram berichten lezen via je laptop!

1 like

Ik houd sowieso niet van dronken mensen.

4 likes

Je huwelijk zou maar nietig zijn omdat je man dronken is tijdens het ja-woord

3 likes

@Hibou @Xiomara Chill!

1 like

Maar dit zeg ik omdat ik nu trek heb, dus al het eten wat te dichtbij me komt loopt gevaar. Normaal gesproken niet.

1 like

Ik heb een fanperiode gehad en ken in ieder geval de albums ā€˜fearless’ en ā€˜speak now’ volledig uit mijn hoofd en nog een heel aantal liedjes van andere albums ken ik ook… :roll_eyes:

8 likes

@ellegirltalk mijn truc hiervoor is om de desktop versie van fb te openen (in de Chrome app is dat een optie), niet het meest optimaal, maar het werkt wel.

1 like

Ik kan überhaupt geen drie zinnen van een liedje uit mijn hoofd zingen. Dat is echt een talent dat ongrijpbaar voor mij is; zit ik in de auto met vriendinnen en dan kunnen zij zo vaak alles letterlijk meezingen en ik heb nooit een idee. Terwijl mijn geheugen best goed is, maar niet voor liedjes onthouden.

7 likes

Mijn vrijdag voelde heel erg als een zaterdag en vandaag voelde heel erg als een doordeweekse dag?!

Ik heb sws in deze coronatijd dat alle dagen op elkaar lijken. Dat ik soms niet meer weet welke dag het is.

1 like

Was jij vroeger een paardenmeisje?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Had je een abonnement op de Penny?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Had je een abonnement op de Hoefslag?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Was je lid van de Anky fanclub?

• Jazeker Anky was mijn voorbeeld
  • Nee

0 stemmers

Was Bonfire ook je droompaard?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

De Penny en De Hoefslag lagen wel in de kantine van de manege.

3 likes

Zou ik wel heel zwaar vinden, zeker als verder iedereen wel gewoon leuke dingen mag doen. Maar wereldvrede weegt toch wel even net wat zwaarder dan corona. Dit hele coronagebeuren gaat niet nog 10 jaar duren, wereldvrede daarentegen zullen we waarschijnlijk nooit hebben.

3 likes

Ik had en reed ook geen paard, maar wou het wel heel graag en speelde altijd een paardenspel

1 like

Ligt er eigenlijk aan wat je als paardenmeisje ziet. Wij hadden vroeger thuis paarden, die verzorgde ik en reed ik op, maar ik heb nooit op een manege gereden, was meer een tomboy en western rijden en pleasure rijden trok (nog steeds eigenlijk) me meer aan dan springen of dressuur. Al had ik wel een abo op de penny.

2 likes

Ik mocht van mijn ouders niet op paardrijden, ter compensatie kreeg ik Barbie’s Paardrijclub voor de computer.

7 likes