Stel je persoonlijke vraag #16

Waarom zou je dan geen paardenmeisje zijn? Ook al zag je geen manage, voor mij ben je met eigen paarden en meedoen aan wedstrijden het schoolvoorbeeld van een paardenmeisje :stuck_out_tongue:

4 likes

Oh ik heb nooit wedstrijden gereden hoor. Ik reed eigenlijk altijd thuis en in de omgeving.

Maar ik heb paardenmeisje eigenlijk echt zo’n beeld zoals de meiden die dus vroeger altijd in de penny stonden. Kamers vol paardenposters, altijd over paarden praten, na school iedere dag naarde manege, dat soort dingen. Weet ook niet hoe ik aan dat beeld kom hoor, want in principe is een paardenmeisje natuurlijk letterlijk een meisje dat op wat voor manier dan ook van paarden houdt.

1 like

Ik kocht vroeger ook altijd een blad waar dan een onderdeel van een stal met paard bij zat, de ene keer kreeg je dan dat paard en de volgende een setje met mini bandages.Dat vond ik echt helemaal geweldig. Had op den duur een hele miniatuur stal met paard, veulen. Geen idee hoe dat blad heette.

4 likes

Ik denk dat ik het wel zou doen, zou me kunnen voorstellen dat ik dan de Nobel peace prijs zou mogen ontvangen aka 1 miljoen dollar op m’n bankrekening…

8 likes

Wie volg je op internet

• Sanneke
  • Lisanne
  • Mascha
  • Wil en Tien
  • Cynthia
  • Wie?

0 stemmers

Wat kan ik voor je inschenken?

• Limoncello
  • Wijn
  • Gin tonic
  • Whisky

0 stemmers

En welk ijsje?

• Magnum double caramel
  • Raket
  • Cornetto
  • Joekel
  • Blokje

0 stemmers

helaas een biertje stond er niet bij.

1 like

Ik heb vanmiddag de laatste opgedronken. Sorry

3 likes

Ijsblokje. Ik weet het, heel flauw…

9 likes

Er is maar een zin uit Taylors hele carrière die je ooit uit mijn mond zult horen:

image

7 likes

15min geleden :+1: en voor de 2e keer vandaag :heart_eyes:

10 likes

Hierop aansluitend, heb je wel eens amaretto cassis gedronken?

• Ja lekker
  • Ja vies
  • Nee

0 stemmers

En licor 43 met melk? (Mensen vinden altijd dat ik gekke dingen drink haha)

• Ja lekker
  • Ja vies
  • Nee

0 stemmers

Omg ja maar echt jaren geleden. Misschien binnenkort weer eens in huis halen

1 like

Wat vind je erger om te ontvangen per post?

• Glitterbombrief
  • Mierenkolonie

0 stemmers

Nav blog topic dat een mierenkolonie per post opgestuurd wordt.

Chia Pudding met rood fruit :nerd_face:

Had veel fruit over en zin om een beetje te experimenteren

3 likes

13 likes

Ik was voor de Corona ook al een hele tijd niet geweest. Toen wilde ik eindelijk gaan…ging alles dicht. Het is zoooo irritant lang. Ik knip er zelf ook af en toe al stukken af. Ik laat het toch tot m’n schouders afknippen over een tijdje, dus als ik scheef knip boeit het niet zo :joy:

1 like

Het is wat langer dan ik zou willen, maar het ziet er wel nog prima uit.

1 like

Heb je The Forsyte saga gezien?

• Ja
  • Nee
  • Ken ik niet

0 stemmers

Gewone boterhammen (niet zelfgebakken).

1 like