Tosti en dan dippen in cappuccino
Leftover kapsalon
Edit: en pindarotsjes
Appelflap
Ik vind dit echt een hele gezellige zondagochtend poll
Wat ga je doen vandaag?
- hele dag in bed liggen
- serie/film kijken
- gamen
- boek lezen
- iets bakken
- uitgebreid koken
- iets alcoholisch drinken
- sporten
- wandelen
- muurtje verven
- klussen in huis
- schoonmaken
- fotoās uitzoeken
- forummen
- nagels lakken
- haar verven
- muziek maken
- iets anders maken
- muziek luisteren
- puzzelen
0 stemmers
Haken en de kinderen & natuur fotograferen tijdens het wandelen
Hoe kan forummen nou geen 100% zijn? Deze poll invullen betekent toch al dat je vandaag forumt
Ja ik dacht ook al bij het maken van de poll, de vraag stellen is m beantwoorden! Maar het kan zijn dat je nu je laptop/telefoon weglegt en vanaf dan pas telt.
@Lemongrab Welke kleur? En, foto van het resultaat?
Chocolade melkbroodjes met gezouten roomboter en aardbeien
Vind jij het vervelend als een poll bij voorbaat van bepaalde dingen uitgaat, waardoor jij/sommige mensen niet kunnen stemmen?
Dus dat er bv van uitgegaan wordt dat de stemmers een relatie hebben (met een man), dat je ouders allebei nog leven of nog bij elkaar zijn, dat je broers en zussen hebt, dat je gezond bent, etc.
- Ja ik vind het (soms wel eens) vervelend als er geen āandersā of ānvtā optie is
- Ik vind het soms vervelend maar snap wel dat zo is
- ik vind het soms vervelend, maar niet/minder als de poster erkent dat hij/zij maar een deel van forum aanspreekt
- Nee, boeiend?
- Nee, dan verzin ik gewoon een antwoord
- Nee, alle polls zijn altijd van toepassing op mij
- Nee, ik kom nooit in dit topic/stem nooit in polls
- Je bent in deze poll een optie vergeten waardoor ik niet kan stemmen
0 stemmers
Ik ga de plee verven in Passionate Argentina! En misschien als het leuk is dat ik uiteindelijk ook wel de keuken mag doen van mān vriend. En de gang. Haha
Nog voordat ik het huis uit ging heeft mijn zusje die kamer opgeƫist. Alles heeft ze veranderd en nu is het echt haar kamer, waar ik wel kan blijven slapen hoor.
nouja āgraagā, heb het vaak ook met kleren aan alsnog koud dus dan maar een badjas erover aan
Belle want zij las boeken (wat een rebel) en had ook geen moeder meer.
Merida zou waarschijnlijk mijn favoriet zijn geweest als ze het verhaal niet zo veel hadden veranderd. (Ik had ooit een artikel gelezen waarin de oorspronkelijke ideƫen stonden beschreven en die waren veel leuker.)
Ik ga gelijk op zoek, vond Brave echt tegenvallen.
Justice for Brenda Chapman.
@Foucher de aflevering van The Bechdel Test legt uit hoe ze alles hadden veranderd
Door deze poll realiseer ik me dat ik volgens mij alleen Disneyfilms met dieren keek Bambi, jungle book, lion king, aristocats. Ik heb deze films allemaal niet gezien.
Lijkt me een mooi moment om alsnog te doen.
Nou ja sinds 1 week maar ik vind het echt niet fijn om met vies haar rond te lopen dus ben benieuwd of ik het überhaupt vol ga houden. Hoe lang duurt het eigenlijk tot je haar eraan gewend is?
Ik heb het idee dat het vaker gewassen moet worden in deze tijd misschien zit ik er teveel aan ofzo
Ja en nondeju het lukt. Waste het eerst eens in de drie dagen meestal en vond vooral het zware gevoel van vet haar onprettig, nu vaak op de 8e dag zelfs en het voelt okee
Mijn haar blijkt verloren zaak
Een paar jaar geleden kon ik prima 2x per week wassen, maar nu moet het echt om de dag. Denk dat mijn cellen twee jaar geleden aan een nieuwe cyclus zijn begonnen oid, want zowel mijn haar als huid zijn niet meer wat het geweest is