Belle want zij las boeken (wat een rebel) en had ook geen moeder meer.
Merida zou waarschijnlijk mijn favoriet zijn geweest als ze het verhaal niet zo veel hadden veranderd. (Ik had ooit een artikel gelezen waarin de oorspronkelijke ideëen stonden beschreven en die waren veel leuker.)
Ik ga gelijk op zoek, vond Brave echt tegenvallen.
Justice for Brenda Chapman.
@Foucher de aflevering van The Bechdel Test legt uit hoe ze alles hadden veranderd
Door deze poll realiseer ik me dat ik volgens mij alleen Disneyfilms met dieren keek Bambi, jungle book, lion king, aristocats. Ik heb deze films allemaal niet gezien.
Lijkt me een mooi moment om alsnog te doen.
Nou ja sinds 1 week maar ik vind het echt niet fijn om met vies haar rond te lopen dus ben benieuwd of ik het überhaupt vol ga houden. Hoe lang duurt het eigenlijk tot je haar eraan gewend is?
Ik heb het idee dat het vaker gewassen moet worden in deze tijd misschien zit ik er teveel aan ofzo
Ja en nondeju het lukt. Waste het eerst eens in de drie dagen meestal en vond vooral het zware gevoel van vet haar onprettig, nu vaak op de 8e dag zelfs en het voelt okee
Mijn haar blijkt verloren zaak
Een paar jaar geleden kon ik prima 2x per week wassen, maar nu moet het echt om de dag. Denk dat mijn cellen twee jaar geleden aan een nieuwe cyclus zijn begonnen oid, want zowel mijn haar als huid zijn niet meer wat het geweest is
Wat is jouw persoonlijkheidstype volgens de ‘Myers Briggs 16 persoonlijkheden’?
- INTJ
- INTP
- ENTJ
- ENTP
- INFJ
- INFP
- ENFJ
- ENFP
- ISTJ
- ISFJ
- ESTJ
- ESFJ
- ISTP
- ISFP
- ESTP
- ESFP
- Ik heb geen idee
0 stemmers
Ja, soms mis ik wel opties. Zo kon ik een paar dagen geleden niet stemmen of je koffie en thee uit een mok of glas drinkt, want ik drink geen koffie #firstworldproblem
Hahaha, sorryyy! Ik vergeet oprecht soms dat er mensen zijn die geen koffie drinken.
Ik sprak 'es met een jongen die geen koffie, thee en bier lustte! Was ik de hele dag van in de war dat dat kan.
Hoe vaak komt deze vraag nog We weten toch allang dat op dit forum 80% van de bevolking gevoelige, stille, introverte, linkse vrouwen zijn.
Die test is niet betrouwbaar, heb 'm wel eens gedaan maar kwam steeds op verschillende antwoorden uit.
Zelfde persoonlijkheid als Jezus en Hitler
Oja, kut die vraag komt natuurlijk heel vaak terug. Ik heb die quiz pas net ontdekt, vandaarr.
@vitaminwater I know! Niks wetenschappelijks aan.
Meerdere keren gemaakt en kan me echt niet herinneren wat de uitkomsten waren
De afgelopen weken ben ik… (ANONIEM)
- de Corona maatregelen minder streng na gaan leven
- de Corona maatregelen strenger na gaan leven
- de Corona maatregelen hetzelfde na blijven leven (eerder aan de soepele kant)
- de Corona maatregelen hetzelfde na blijven leven (eerder aan de strenge kant)
0 stemmers
Ik krijg de quote: ‘if you can’t handle me at my worst you don’t deserve me at my best’
Kom ook regelmatig jongens op tinder tegen met hun myers Briggs persoonlijkheid in hun bio. Meestal een reden om naar links te swipen
Ieeeeee, nou zo ben ik niet hoor!
Links is negeren?
Ik vind Myers Briggs altijd wel interessant, maar dat komt door een docent die aan de hand daarvan mensen begeleidde met een passende baan te zoeken. Ik vind het niet iets lijdends voor een relatie. Kan mij echt niet schelen wat zijn type is.