Stel je persoonlijke vraag #16

Haha ja ik dus wel blijkbaar :sob:

Ja ik vind het oprecht ook wel interessant en herken me ook in veel dingen in de uitkomst, bepaalde valkuilen. Maar in heel veel ook niet, doe bijvoorbeeld het werk wat juist wordt afgeraden voor mijn persoonlijkheid. En links is negeren op tinder inderdaad, vind het zo intens om direct zoveel waarde te hangen aan die vier lettertjes

Ja sorry hoor maar van deze uitslag geloof ik niks! Wie kent jullie nou beter, ik of jullie zelf? Nou lijkt me een uitgemaakte zaak. Dit is mijn uitspraak en daar moeten jullie het mee doen :woman_judge:

10 likes

Ja toen ik de krant op wilde zeggen wat een kafkaans gesprek was dat

Wie

20 likes

Ik ben niet heel gevoelig. Rest wel

Hetzelfde, maar minder streng. Niet vrijwillig overigens, ik moest weer op kantoor werken met ingang van afgelopen week. Daar is het niet haalbaar om iedereen de hele dag op minimaal 1,5m te houden. Wel zoveel mogelijk gedaan natuurlijk

Nog nooit een aflevering van gezien.

1 like

Pre coronatijdperk maar:

Als je mensen hebt uitgenodigd thuis, en je vindt het wel weer welletjes geweest, wat doe je dan?

• Ik doe een hint, zeggen dat ik moe ben ofzo
  • Ik zeg het direct en eerlijk
  • Ik zeg er niks van, ik wacht gewoon af
  • Ik wacht heel lang en als ze er dan nog zijn dan zeg ik er pas wat van
  • Anders of het verschilt

0 stemmers

En heb je vaak dat je denkt oké nu is het wel weer genoeg ga please naar huis?

• Heel vaak
  • Vaak
  • Soms
  • Bijna nooit
  • Nooit

0 stemmers

Als je zelf ergens te gast bent en de gastheer/gastvrouw zegt dat het genoeg is geweest en hij/zij het liefst heeft dat je weggaat dan denk jij:

• Geen probleem
  • Ligt eraan hoe het gezegd wordt, daarvan afhankelijk wel/geen probleem
  • Wel vervelend
  • Neutraal/heb dit nooit

0 stemmers

Ik ben zo jaloers , de beste serie ooit gemaakt :partying_face::partying_face::partying_face:

4 likes

Ik vind het heel moeilijk om aan te geven dat het voor mij eigenlijk wel genoeg was, waardoor ik vaak de enige gefrustreerde ben na afloop
 Misschien iets om aan te werken na Corona haha.

2 likes

Ik heb een heel ander ritme dan vriendinnen van mij, die vaak om 6 uur op moesten staan. Gebeurde vaker niet dan wel dat er om half 10 gezegd werd yo ik wil nog even chillen en dan ga ik naar bed. Ik heb dat echt zoveel liever dan dat ik onbewust een ongewenste gast ben.

15 likes

Meerdere afleveringen gezien en erg gelachen, maar ik wilde niet halverwege een serie beginnen. Er kwam echter nooit een mogelijkheid om het vanaf de allereerste aflevering te zien.
Maar toevallig heb ik gisteren de hele serie op DVD besteld bij bol, voor select leden is deze nu maar 42,99 ipv 61,99! Morgen wordt hij bezorgd en dan ga ik de rest van de lockdown even alles inhalen. :smiley:

3 likes

Als ik mensen niet zelf heb uitgenodigd (onverwacht aanbellen), denk ik sneller ‘please ga naar huis’. Eigenlijk al zodra ze een voet over de drempel zetten.

7 likes

Ik heb een keer met oud en nieuw gehad dat wij een taxi hadden gereserveerd om half 4 ‘s nachts (in overleg met gastvrouw, was okĂ©) en dat zij die nacht om kwart voor 3 ineens zei ik ben het NU zat jullie moeten NU weg. Dus wij zeiden ja onze taxi komt pas over 3 kwartier. Zegt ze: dan wacht je maar buiten! Die vriendschap is toen ook geĂ«indigd

13 likes

Oh wat kut zeg. Dat is echt zon situatie waarom ik “het verschilt” heb ingevuld. Ik heb het zelf weleens als het heel abrupt wordt verzocht dat ik denk eh okĂ© had nog niet het gevoel dat het was ingekakt en jij hebt me uitgenodigd maar ik zal mn jas aandoen en vertrekken.
Edit: tegelijkertijd andersom ook irritant als je al half ligt te slapen en iemand maar blijft hangen zelfs nadat je het hebt aangegeven of onaangekondigd inderdaad

1 like

Ik ken 3 mensen die nu besmet zijn of zijn geweest, maar het zijn geen mensen in mijn naaste omgeving

Ik ben lid van zo’n coronagroep en daarvoor dacht ik dat ik het misschien had, nu weet ik zeker van niet. De symptomen die die mensen beschrijven zijn zoo naar

Nee klopt ik bedoelde mijn vermoeden

Stel iedereen zou gewoon onbeperkt zo’n test mogen doen om te kijken of je corona hebt, zou je dat dan doen? Is vgm best een nare test

• Nee, ik zou alleen een test doen als ik klachten heb
  • Ja, ik zou sowieso zo’n test doen, ook als ik geen klachten heb
  • Hmm twijfel

0 stemmers

ff overnieuw oeps, hij was ineens anoniem en ik haat anonieme polls

Ik zou als het moet iedere week een test doen als ik dan mijn moeder weer kan knuffelen.

11 likes