Wat is jouw persoonlijkheidstype volgens de ‘Myers Briggs 16 persoonlijkheden’?
- INTJ
- INTP
- ENTJ
- ENTP
- INFJ
- INFP
- ENFJ
- ENFP
- ISTJ
- ISFJ
- ESTJ
- ESFJ
- ISTP
- ISFP
- ESTP
- ESFP
- Ik heb geen idee
0 stemmers
Wat is jouw persoonlijkheidstype volgens de ‘Myers Briggs 16 persoonlijkheden’?
0 stemmers
Ja, soms mis ik wel opties. Zo kon ik een paar dagen geleden niet stemmen of je koffie en thee uit een mok of glas drinkt, want ik drink geen koffie #firstworldproblem
Hahaha, sorryyy! Ik vergeet oprecht soms dat er mensen zijn die geen koffie drinken.
Ik sprak 'es met een jongen die geen koffie, thee en bier lustte! Was ik de hele dag van in de war dat dat kan.
Hoe vaak komt deze vraag nog We weten toch allang dat op dit forum 80% van de bevolking gevoelige, stille, introverte, linkse vrouwen zijn.
Die test is niet betrouwbaar, heb 'm wel eens gedaan maar kwam steeds op verschillende antwoorden uit.
Zelfde persoonlijkheid als Jezus en Hitler
Oja, kut die vraag komt natuurlijk heel vaak terug. Ik heb die quiz pas net ontdekt, vandaarr.
@vitaminwater I know! Niks wetenschappelijks aan.
Meerdere keren gemaakt en kan me echt niet herinneren wat de uitkomsten waren
De afgelopen weken ben ik… (ANONIEM)
0 stemmers
Ik krijg de quote: ‘if you can’t handle me at my worst you don’t deserve me at my best’
Kom ook regelmatig jongens op tinder tegen met hun myers Briggs persoonlijkheid in hun bio. Meestal een reden om naar links te swipen
Ieeeeee, nou zo ben ik niet hoor!
Links is negeren?
Ik vind Myers Briggs altijd wel interessant, maar dat komt door een docent die aan de hand daarvan mensen begeleidde met een passende baan te zoeken. Ik vind het niet iets lijdends voor een relatie. Kan mij echt niet schelen wat zijn type is.
Haha ja ik dus wel blijkbaar
Ja ik vind het oprecht ook wel interessant en herken me ook in veel dingen in de uitkomst, bepaalde valkuilen. Maar in heel veel ook niet, doe bijvoorbeeld het werk wat juist wordt afgeraden voor mijn persoonlijkheid. En links is negeren op tinder inderdaad, vind het zo intens om direct zoveel waarde te hangen aan die vier lettertjes
Ja sorry hoor maar van deze uitslag geloof ik niks! Wie kent jullie nou beter, ik of jullie zelf? Nou lijkt me een uitgemaakte zaak. Dit is mijn uitspraak en daar moeten jullie het mee doen
Ja toen ik de krant op wilde zeggen wat een kafkaans gesprek was dat
Wie
Ik ben niet heel gevoelig. Rest wel
Hetzelfde, maar minder streng. Niet vrijwillig overigens, ik moest weer op kantoor werken met ingang van afgelopen week. Daar is het niet haalbaar om iedereen de hele dag op minimaal 1,5m te houden. Wel zoveel mogelijk gedaan natuurlijk
Nog nooit een aflevering van gezien.
Pre coronatijdperk maar:
Als je mensen hebt uitgenodigd thuis, en je vindt het wel weer welletjes geweest, wat doe je dan?
0 stemmers
En heb je vaak dat je denkt oké nu is het wel weer genoeg ga please naar huis?
0 stemmers
Als je zelf ergens te gast bent en de gastheer/gastvrouw zegt dat het genoeg is geweest en hij/zij het liefst heeft dat je weggaat dan denk jij:
0 stemmers