Stel je persoonlijke vraag #16

Ik ben zo jaloers , de beste serie ooit gemaakt :partying_face::partying_face::partying_face:

4 likes

Ik vind het heel moeilijk om aan te geven dat het voor mij eigenlijk wel genoeg was, waardoor ik vaak de enige gefrustreerde ben na afloop… Misschien iets om aan te werken na Corona haha.

2 likes

Ik heb een heel ander ritme dan vriendinnen van mij, die vaak om 6 uur op moesten staan. Gebeurde vaker niet dan wel dat er om half 10 gezegd werd yo ik wil nog even chillen en dan ga ik naar bed. Ik heb dat echt zoveel liever dan dat ik onbewust een ongewenste gast ben.

15 likes

Meerdere afleveringen gezien en erg gelachen, maar ik wilde niet halverwege een serie beginnen. Er kwam echter nooit een mogelijkheid om het vanaf de allereerste aflevering te zien.
Maar toevallig heb ik gisteren de hele serie op DVD besteld bij bol, voor select leden is deze nu maar 42,99 ipv 61,99! Morgen wordt hij bezorgd en dan ga ik de rest van de lockdown even alles inhalen. :smiley:

3 likes

Als ik mensen niet zelf heb uitgenodigd (onverwacht aanbellen), denk ik sneller ā€˜please ga naar huis’. Eigenlijk al zodra ze een voet over de drempel zetten.

7 likes

Ik heb een keer met oud en nieuw gehad dat wij een taxi hadden gereserveerd om half 4 ā€˜s nachts (in overleg met gastvrouw, was okĆ©) en dat zij die nacht om kwart voor 3 ineens zei ik ben het NU zat jullie moeten NU weg. Dus wij zeiden ja onze taxi komt pas over 3 kwartier. Zegt ze: dan wacht je maar buiten! Die vriendschap is toen ook geĆ«indigd

13 likes

Oh wat kut zeg. Dat is echt zon situatie waarom ik ā€œhet verschiltā€ heb ingevuld. Ik heb het zelf weleens als het heel abrupt wordt verzocht dat ik denk eh okĆ© had nog niet het gevoel dat het was ingekakt en jij hebt me uitgenodigd maar ik zal mn jas aandoen en vertrekken.
Edit: tegelijkertijd andersom ook irritant als je al half ligt te slapen en iemand maar blijft hangen zelfs nadat je het hebt aangegeven of onaangekondigd inderdaad

1 like

Ik ken 3 mensen die nu besmet zijn of zijn geweest, maar het zijn geen mensen in mijn naaste omgeving

Ik ben lid van zo’n coronagroep en daarvoor dacht ik dat ik het misschien had, nu weet ik zeker van niet. De symptomen die die mensen beschrijven zijn zoo naar

Nee klopt ik bedoelde mijn vermoeden

Stel iedereen zou gewoon onbeperkt zo’n test mogen doen om te kijken of je corona hebt, zou je dat dan doen? Is vgm best een nare test

• Nee, ik zou alleen een test doen als ik klachten heb
  • Ja, ik zou sowieso zo’n test doen, ook als ik geen klachten heb
  • Hmm twijfel

0 stemmers

ff overnieuw oeps, hij was ineens anoniem en ik haat anonieme polls

Ik zou als het moet iedere week een test doen als ik dan mijn moeder weer kan knuffelen.

11 likes

Laat jij scheten in het bijzijn van je partner/date/whatever je het ook noemt?

• Ja
  • Nee
  • Nvt, maar wil toch stemmen hihaho

0 stemmers

En boeren?

• Ja
  • Nee
  • Nogmaals, niet van toepassing!

0 stemmers

dit is echt #goals, zo’n vaart loopt het bij mij nog niet helaas

Heb jij een gat in je hand?

• Ja
  • Beetje
  • Nee

0 stemmers

Ben je goed in geld sparen?

• Ja
  • Beetje
  • Nee

0 stemmers

Niet omdat ik iemand haat, maar ik ben wel nieuwsgierig hoe dat zou zijn? Dus als het geen consequenties heeft, niet voor diens familie en dus ook niet voor mezelf want ik zou dat mentaal niet aan kunnen, dan zou ik dat wel doen.

Ik heb nee gestemd maar nu bedenk ik me een aantal staatshoofden en andere engerds die ik wel zou willen zien verdwijnen…

Ik zou heel benieuwd zijn of ik achteraf ermee zou kunnen leven dat ik dit op me geweten heb. Voel me al heel schuldig als er per ongeluk bijvoorbeeld een blikje tomatenpuree niet afgerekend zou zijn bij een grote, zeer winstgevende supermarkt. Zou ik mijzelf dan koud maken, onverwachte dingen doen (bijv. mij bekeren) en bij de hemelpoort naar de hel worden gestuurd.) Mijn naam een eer aan doen.)Of zou ik mij laten inrekenen en na jaren zitten een bestseller schrijven. Of zou ik er mee kunnen dealen als het bijvoorbeeld een moderne Hitler was die veel meer doden op zijn naam heeft staan.

Haha ik ben echt verbaasd hoe je dit vol kan houden om niet te doen. Als je een paar maanden een relatie hebt, okƩ dan snap ik het. Maar ik zie ook wat forummers die al jaren een relatie hebben en het niet doen haha

9 likes