Stel je persoonlijke vraag #16

Wejoooo zoveel mensen die op ja stemmen! Wie gaan jullie dan vermoorden??

5 likes

Nouja mijn vraag kwam dus ook voort uit een gesprek met een vriendin, ze is al 4 jaar samen met haar vriend en ze laat dus geen scheten, kan niet poepen als hij dat weet en blabla. Ik snap echt niet hoe je dit kan volhouden :joy:

2 likes

Ben jij vandaag vrij?

• Ja want ik heb het goed geregeld
  • Ja want mijn bedrijf is vandaag dicht
  • Nee

0 stemmers

Zit jij meer op het forum sinds corona?

• Jaaaa
  • Neeeee

0 stemmers

Ik ben vrij, omdat ik altijd vrij ben op maandag:’) (sinds corona dan)

Op 5 mei moet ik gewoon werken:( Vind dat echt zo suf.

Ik laat eigenlijk nooit onverwacht scheten ofzo, bijna altijd 's ochtends als ik opsta en sowieso al naar de wc moet, of in elk geval op momenten waarop ik het voel aankomen. Ik ga dan gewoon naar de wc. :sweat_smile: Heb verder totaal geen problemen met als je het alsnog kunt horen (of poepen etc als mijn vriend er is/bij anderen thuis/op openbare wc’s ofzo), maar vind het wel fijn om het op de juiste plek te doen, haha!

Ik besef nu trouwens dat ik mijn ouders, broertje of zusje NOOIT heb gehoord of geroken! Mijn moeder heeft IBS en gaat wel vaak naar de wc, denk dat dat me onbewust wel heeft beinvloed. /TMI

Ik had vandaag een geplande verlofdag omdat ik vrij had genomen voor een evenement dat niet door ging. En ik mag geen vrije dagen terug geven.
Dusja niks doen vandaag.

1 like

Ik voelde voor het eerst in mijn leven haat tegen iemand, toen onze vorige buurman ons zonder reden begon te terroriseren. Hij deed dit al veel langer bij een andere (superlieve) buurvrouw die alleen woonde. Uiteindelijk hebben we het na veeeel moeite voor elkaar gekregen dat hij uit zijn huurwoning is gezet. Niet dat het daarna ophield, maar ok. Maar als er geen consequenties aan zaten zou ik hem met liefde omleggen :biggrin:

4 likes

Oh ik had nee gestemd maar ik heb ook wel een paar buren die ik wil vermoorden!

8 likes

Vermoorden vind ik wel ver gaan, wie ben ik om te bepalen dat iemands leven wordt beëindigd?

Maar
 Als ik iemand mocht verbannen naar een klein eilandje in de Stille Oceaan, waar ze wel zouden kunnen overleven en waar ze niet van af mochten komen, dan zou ik daar misschien wel wat mensen heen sturen.

13 likes

Daar zou ik zelf ook wel naartoe willen

2 likes

Wel zonder internet! Dan nog steeds?

Met satelliettelefoon? Dan hebben we een deal

Fuck yeah, ideaal. Had vorige keer gewoon verzuring hoor

3 likes

Nee alleen de noodzakelijke dingen om te overleven. Dus voedsel en beschutting, kleding maar geen communicatie met de buitenwereld en geen Netflix.

Nehh, laat maar ik zoek wel wat anders :coffee:

Ja hahaha she almost had me

1 like

Bernard JR met die achterlijke bril

3 likes

Haha mijn moeder staat dit nu te doen! Mij niet gezien :joy:

1 like

Wie ben jij van Friends? Ik ben volgens mijn vrienden (en mezelf haha) duidelijk een Phoebe

• Joey
  • Phoebe
  • Chandler
  • Monica
  • Rachel
  • Ross
  • Janice
  • Mike
  • Richard
  • Ursula

0 stemmers

Hangt jouw vlag al halfstok? Het mag dit jaar al vanaf zonsopkomst, in plaats van vanaf 18 uur!

• Ja
  • Nee, wist niet dat het nu al mag
  • Nee, heb geen vlag
  • Nee, ik doe hier niet aan mee
  • Nee, ben Belg

0 stemmers