Nee alleen de noodzakelijke dingen om te overleven. Dus voedsel en beschutting, kleding maar geen communicatie met de buitenwereld en geen Netflix.
Nehh, laat maar ik zoek wel wat anders
Ja hahaha she almost had me
Bernard JR met die achterlijke bril
Haha mijn moeder staat dit nu te doen! Mij niet gezien
Wie ben jij van Friends? Ik ben volgens mijn vrienden (en mezelf haha) duidelijk een Phoebe
- Joey
- Phoebe
- Chandler
- Monica
- Rachel
- Ross
- Janice
- Mike
- Richard
- Ursula
0 stemmers
Hangt jouw vlag al halfstok? Het mag dit jaar al vanaf zonsopkomst, in plaats van vanaf 18 uur!
- Ja
- Nee, wist niet dat het nu al mag
- Nee, heb geen vlag
- Nee, ik doe hier niet aan mee
- Nee, ben Belg
0 stemmers
Ik heb geen vlag, maar hoorde op het nieuws dat het nu heel de dag mag ipv vanaf 19u en dacht wel huh, ik wist niet eens dat daar regels over waren.
Het is vandaag internationale Star Wars dag!
- MTFBWYA!
- Boeit me niet
- Wist ik niet, bedankt voor dit leuke feitje Duif!
- Star Wars is kut (OMG!)
0 stemmers
Voor de mensen met een relatie:
Weten jullie precies wat je partner verdient?
- Ja
- Niet precies, want niet onthouden. Hij/ zij zou het wel zeggen als ik er naar zou vragen
- Ik weet het alleen zo ongeveer
- Nee
0 stemmers
Happy Valley was echt 1 van m’n lievelings toen ik net had ontdekt dat ik dit soort series leuk vind! Inmiddels alle goeie detectives van Netflix en Videoland etc wel uitgespeeld geloof ik, iemand nog tips voor NPO of Prime? Liefst Brits.
Npo heeft op de site een hele afdeling crimi’s!
Ik ben nu hartstikke leuk mijn tijd aan het doden met tinderen en alle andere dating apps waar geswiped kan worden. Een vriendin van mij is 22 en heeft een vriend van 27, maar als ik (over 3 dagen 24 ;-)) mijn leeftijdsgrens op 28 zet vind ik dat best raar klinken. En zo volwassen.
Ook al is het niet eens zo’n heeeel groot verschil, vinden jullie 24 en 28 ook raar of normaal?
- Raar
- Normaal
0 stemmers
Dat is precies het leeftijdsverschil tussen mijn vriend en ik, vind het en het voelt ook normaal!
Wow ik dacht altijd dat jullie even oud zijn??
Hahaha nee! Waarom dacht je dat?
Ik heb mijn grens op 10 jaar ouder gezet haha.
Hmm ik vind jullie er dezelfde leeftijd uitzien voor zover dat kan
Hahaha ik keur het goed
Bij de fans vast al bekend, maar ik hoor net van m’n vriend dat het juist vandaag is door ‘May the fourth’ als in ‘May the force - be with you’.