Ik heb geen vlag, maar hoorde op het nieuws dat het nu heel de dag mag ipv vanaf 19u en dacht wel huh, ik wist niet eens dat daar regels over waren.
Het is vandaag internationale Star Wars dag!
- MTFBWYA!
- Boeit me niet
- Wist ik niet, bedankt voor dit leuke feitje Duif!
- Star Wars is kut (OMG!)
0 stemmers
Voor de mensen met een relatie:
Weten jullie precies wat je partner verdient?
- Ja
- Niet precies, want niet onthouden. Hij/ zij zou het wel zeggen als ik er naar zou vragen
- Ik weet het alleen zo ongeveer
- Nee
0 stemmers
Happy Valley was echt 1 van m’n lievelings toen ik net had ontdekt dat ik dit soort series leuk vind! Inmiddels alle goeie detectives van Netflix en Videoland etc wel uitgespeeld geloof ik, iemand nog tips voor NPO of Prime? Liefst Brits.
Npo heeft op de site een hele afdeling crimi’s!
Ik ben nu hartstikke leuk mijn tijd aan het doden met tinderen en alle andere dating apps waar geswiped kan worden. Een vriendin van mij is 22 en heeft een vriend van 27, maar als ik (over 3 dagen 24 ;-)) mijn leeftijdsgrens op 28 zet vind ik dat best raar klinken. En zo volwassen.
Ook al is het niet eens zo’n heeeel groot verschil, vinden jullie 24 en 28 ook raar of normaal?
- Raar
- Normaal
0 stemmers
Dat is precies het leeftijdsverschil tussen mijn vriend en ik, vind het en het voelt ook normaal!
Wow ik dacht altijd dat jullie even oud zijn??
Hahaha nee! Waarom dacht je dat?
Ik heb mijn grens op 10 jaar ouder gezet haha.
Hmm ik vind jullie er dezelfde leeftijd uitzien voor zover dat kan
Hahaha ik keur het goed
Bij de fans vast al bekend, maar ik hoor net van m’n vriend dat het juist vandaag is door ‘May the fourth’ als in ‘May the force - be with you’.
Ik vind het normaal, maar ik kan me bij mezelf niet voorstellen dat ik bijvoorbeeld met een 29-jarige man zou nemen. 29 Klinkt gewoon heul volwassen en ik voel me nog meer een meisje.
Ik wil geen 29 plussers shamen, love jullie allemaal.
Abonnement op NPO Plus nemen!
Heb je Killing Eve al gekeken?
Nog wat aanraders daar:
No Offence
Bancroft
The Bay
Fearless
Vera
Hinterland
Shetland
Inspector Banks
Greyzone
Those who kill
Blinded
Occupied
Before we die
Etc etc. Alles daarop gewoon
Schoonmoeder.
Ik vind op datingapps gaan nadat je jarig bent geweest altijd het leukst! Er wordt dan heel nieuw blik mannen opengetrokken die je nog niet eerder voorbij hebt zien komen omdat ze/jijzelf dan ineens in een nieuwe leeftijdscategorie valt
Ja weet ik ook wel, maar toch… het idee…
@midheavenmoon dan zou ik met een 19-jarige kunnen nemen. Nah, doe maar niet.
Nou meit ik ben bijna 29 en ben echt totaal niet volwassen
Oke meit niet zo serieus nemen he. Denk ook niet dat ik op mijn 29e opeens heel volwassen ben