Stel je persoonlijke vraag #16

Haha ik neem het ook niet serieus, weet niet hoe oud je bent maar toen ik 22 was dacht ik ook altijd wejo bijna 30 dan ben je echt volwassen en heb je je leven op orde. Boy I was wrong. :joy:

24 likes

Ohja ik heb ook NPO plus inderdaad maar van jouw lijstje heb ik bijvoorbeeld veel al gezien. Het is echt lastig om nieuwe te vinden! Ik vind NPO ook best onoverzichtelijk vaak, met wat er nieuw is etc. Ik ga je lijstje ff goed doorspitten, dankjewel.

Die was echt sterk inderdaad!

Ben jij vanavond om 20u 2 minuten stil?

• Ja
  • Nee
  • Ik woon niet in Nederland

0 stemmers

Er komt wel regelmatig nieuws bij. Ik krijg daar meestal suggesties van, of ik kijk bij het kopje nieuw of ik spit de rubriek series door.
Maar ik kijk met een app op tv, misschien ziet dat er wat anders uit dan via de site.

1 like

Oh leuk ik ben bijna jarig!!

3 likes

Haha ja ik mag het hopen, zit nu niet heel veel leuks meer tussen :wink:

1 like

Ik kan me weer totaal niet voorstellen dat ik een vriend van 29 zou hebben want dat klinkt zo jong en broekie’ig :smile:

2 likes

Ja!! Ik vind die eerste weken dat het weer terrasweer is altijd de allerleukste weken

2 likes

Volledig terecht in jouw geval. Sterker nog; ik kom je wel een handje helpen met een afleidingsmanoeuvre ofzo.

2 likes

Ook als je niet in Nederland woont kun je er even bij stilstaan toch? Heb ik altijd wel gedaan.

7 likes

Jaaaa m’n favoriet
Alles is weer mooi groen, over het algemeen is het mooi weer maar nog niet TE warm, het voelt altijd een beetje speciaal omdat er deze periode (april-juni) meerdere vrije dagen zijn, er is nog een hele zomer om naar uit te kijken EN ik ben jarig in mei

M’n moeder zegt ook elk jaar op 1 mei “het is weer mei, wat wil je voor je verjaardag?” En dan heb ik alweer 3 weken voorpret want ik ben niet op 2 mei jarig ofzo haha

3 likes

Voel jij je nu (extra) eenzaam door het corona gebeuren nu?

• Ja
  • Beetje
  • Nee
  • Nee maar ik was sowieso al anti-sociaal

0 stemmers

Welke Fruitella eet je het liefst:

• Geel
  • Oranje
  • Roze

0 stemmers

Willen de mensen die nee stemmen dat toelichten?

5 likes

Ja ben ik ook wel benieuwd naar. Is het een bewuste keuze om dan te praten?

1 like

Heel eerlijk, wij kijken weinig tv en vergeten het bijna altijd. Overigens als we wel toevallig tv hebben aanstaan doen we het wel.

1 like

Jaaa! Ook medeplichtigheid zonder gevolgen voor jou dan :tada:

1 like

Ik denk dat het niet bedoeld was om je te verantwoorden, maar gewoon uit interesse: is het een bewuste keuze of door andere omstandigheden?

16 likes

Mensen die de roze/rode snoepjes niet het lekkerst vinden zal ik nooit begrijpen. Bij een raketje vind ik het roze gedeelte ook het lekkerst en dat is het kleinste gedeelte (maar ik hou sowieso niet echt van ijs).

16 likes