Ja ik laat het dus afkoelen want ik heb gewoon een sloeberige waterkoker die alleen kan koken, maar zou het wel willen! Smaakt ook afgekoeld prima voor mij.
Hoe weet je precies wanneer je groene-theezakje erin moet of hou je er een thermometer bij? 
Nee ik wacht gewoon eventjes haha
Huh haha. Water van 60 graden is water van 60 graden, heet water smaakt toch ook niet anders dan koud water? Alleen de temperatuur verschilt. Het smaakt allemaal gewoon naar water.
Ja of ik giet het bij het restje water wat nog in de theepot zat! Zou opzich wel zo’n luxe waterkoker willen, maar die ik heb werkt nog (ook als is hij minstens 20 jaar oud) en weiger iets dat het nog doet te vervangen
Nee, maar ik vind het zo’n instelbare waterkoker ook veel praktischer in gebruik. Zeker als je vaak thee drinkt.
O misschien is dat wel zo! Geen idee eigenlijk maar het klinkt zo gek nog niet. Ik gebruik beide methodes en heb iig echt nog nooit verschil geproefd. Maar ik ben ook niet echt een purist of fijnproever moet ik zeggen.
Je kunt vooraf een waterfilter gebruiken om het water te filteren op kalk. Dat is idd beter voor de theesmaak.
Normaal wel altijd, maar moet nu de kinderen naar bed brengen dus dat gaat niet om 20.00, ga later op de avond wel 2 minuten stil zijn, maar om acht uur precies gaat dat niet lukken want dan kan ik niet waarschuwen dat ze in hun bed moeten gaan liggen voor ik ontplof 
Ik dacht eerst even dat ik naar een hele crappy joint aan het kijken was haha (ik keek vanaf rechts).
Ohh ik vind dit eng.
Brandgevaar 
Sinds ik zo’n ‘stoffen’ kabel heb is het me niet meer gebeurd! Hema geloof ik
@Vaiana #geen4meivoormij
Hierom ben ik niet stil tijdens 4 mei (gewoon in mijn eigen huis, ik stoor geen anderen ermee en wijs anderen hier eigk ook niet op. Maar jullie vroegen wat m’n reden was.)
Die van IKEA is echt top, lang, van gevlochten textiel, gecertificeerd door Apple én maar 8 euro!
@Floepsie
Interessant artikel, goed om over na te denken en bewust van te worden/blijven!
(Naar dit soort (onderbouwde) reacties was ik inderdaad juist op zoek, geen “verantwoording bij de juf” hahah)
Ja dit vond ik dus veels te veel gedoe sochtends en vergat ik of ging weer mis nou dramalama, dus ik heb ook zo’n waterkoker gekocht en verwarm sochtends m’n thee tot 50 graden (shame i know!) zodat ik het in de trein direct uit m’n thermosmok kan drinken.
Ik ben zelf wel stil, maar vind dit ook echt lastig. Voor mezelf ben ik vooral stil voor het feit dat wij het privilige hebben om zo vrij te zijn. Dat mensen, ook die aan de verkeerde kant vochten, destijds ook mss niet echt een keuze ervaarden. Of echt door hadden dat ze fout waren. Echt heel moeilijk. Aangezien zoveel slachtoffers worden vergeten. Om nog maar over ons slavernijverleden te zwijgen (wat ook consequent gebeurt).