Een programma over de laatste dagen van Anne Frank dat gesponsord wordt door een seksspeeltjes webshop:
- Ongepast
- Moet kunnen
0 stemmers
Een programma over de laatste dagen van Anne Frank dat gesponsord wordt door een seksspeeltjes webshop:
0 stemmers
Ja ik vind deze afweging ook lastig @Kusjessoldaat. Hoe ik er mee om ga is juist op dat moment en de dagen er omheen zelf heel bewust stil bij te proberen te staan wie we ook niet nationaal herdenken, want welke kransen er precies op de Dam gelegd worden bepalen natuurlijk niet mijn gedachten. Ik vind het vooral ook moeilijk omdat er voor mijn gevoel niet echt een alternatief is, ik wil namelijk wel graag herdenken. Bedankt voor het delen van dit stuk, die kende ik nog niet!
Heb jij de afgelopen tijd:
0 stemmers
Ik merk dat ik echt ernstig beĆÆnvloedbaar ben!
Ik ben zoān kleutertje, ik lig al vijf minuten te janken van het lachen om je eerste zin
Ik had mijn kneusjesbox net voor de mega hype!!
Echte innovator ben je
Was getekend, de ultieme laggard
Ik dacht eerst āmoet kunnenā maar toen realiseerde ik me dat Anne Frank gewoon een kind was en dan vind ik het toch wel vreemd
Hoeveel uur zat jij vorige week op het forum? Op iphone te zien bij Schermtijd, Android weet ik niet.
0 stemmers
Ik ben zwaar geinfluenced maar de chocolade aardbeien waren echt lekker! En heel simpel, echt een aanrader
Ja ik ga een beetje heen en weer tussen de opties. Het is trouwens niet hypothetisch, komt nu steeds voorbij op National Geographic.
Het merk en type product stoort me nog niet eens per se, maar de tagline āEasy toys, better joysā, daar kan ik me toch niet echt overheen zetten bij een programma over de holocaustā¦
Hoe kijk/luister je dodenherdenking meestal?
0 stemmers
Ik ga altijd naar een monument in het dorp/ de stad waar ik op dat moment ben. Daar is vaak ook een herdenking met burgemeester etc
Wacht ik zie alleen een gemiddelde per dag, waar zie je je weektotaal?
Aangezien we de komende tijd niet veel meer zien dan onze eigen omgeving.
Welke van deze wereldwonderen heb jij gezien?
0 stemmers
In welk werelddeel ga je het liefste op vakantie wanneer het weer kan?
0 stemmers
Ik ga dan ⦠weken
0 stemmers
Ik ga dan met:
0 stemmers
Mijn koffer/backpack
0 stemmers
Mijn tas is inmiddels perfect gepakt, maar dat komt doordat ik in het verleden altijd veel te veel inpakte. Nu pak ik nog steeds al die dingen en leg dan de helft gewoon weer terug in de kast.
Als je drukt op ābekijk alleā en dan helemaal bovenin dag/week
Favoriete plek in huis:
0 stemmers
Ik vind mijn bed de beste plek ooit maar de woonkamer gezelliger
De woonkamer ziet er het leukst uit en is fijn om in te zijn, maar de zon staat 's middags en 's avonds op de slaapkamer dus daar kan ik lekker in het zonnetje op bed liggen of in het raam zitten 
In mijn woonkamer heb ik:
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers