Sinds ik zo’n ‘stoffen’ kabel heb is het me niet meer gebeurd! Hema geloof ik
@Vaiana #geen4meivoormij
Hierom ben ik niet stil tijdens 4 mei (gewoon in mijn eigen huis, ik stoor geen anderen ermee en wijs anderen hier eigk ook niet op. Maar jullie vroegen wat m’n reden was.)
Die van IKEA is echt top, lang, van gevlochten textiel, gecertificeerd door Apple én maar 8 euro!
@Floepsie
Interessant artikel, goed om over na te denken en bewust van te worden/blijven!
(Naar dit soort (onderbouwde) reacties was ik inderdaad juist op zoek, geen “verantwoording bij de juf” hahah)
Ja dit vond ik dus veels te veel gedoe sochtends en vergat ik of ging weer mis nou dramalama, dus ik heb ook zo’n waterkoker gekocht en verwarm sochtends m’n thee tot 50 graden (shame i know!) zodat ik het in de trein direct uit m’n thermosmok kan drinken.
Ik ben zelf wel stil, maar vind dit ook echt lastig. Voor mezelf ben ik vooral stil voor het feit dat wij het privilige hebben om zo vrij te zijn. Dat mensen, ook die aan de verkeerde kant vochten, destijds ook mss niet echt een keuze ervaarden. Of echt door hadden dat ze fout waren. Echt heel moeilijk. Aangezien zoveel slachtoffers worden vergeten. Om nog maar over ons slavernijverleden te zwijgen (wat ook consequent gebeurt).
Een programma over de laatste dagen van Anne Frank dat gesponsord wordt door een seksspeeltjes webshop:
- Ongepast
- Moet kunnen
0 stemmers
Ja ik vind deze afweging ook lastig @Kusjessoldaat. Hoe ik er mee om ga is juist op dat moment en de dagen er omheen zelf heel bewust stil bij te proberen te staan wie we ook niet nationaal herdenken, want welke kransen er precies op de Dam gelegd worden bepalen natuurlijk niet mijn gedachten. Ik vind het vooral ook moeilijk omdat er voor mijn gevoel niet echt een alternatief is, ik wil namelijk wel graag herdenken. Bedankt voor het delen van dit stuk, die kende ik nog niet!
Heb jij de afgelopen tijd:
- Een loempia gehad
- Chocoladeaardbeien gemaakt (of gehad)
- Cinnamon rolls gehad
- Een kneusjesbox besteld
- Het artikel van de vereniging van de kwakzalverij over mamaworden.nl gelezen
- Niets van dit alles
0 stemmers
Ik merk dat ik echt ernstig beïnvloedbaar ben!
Ik ben zo’n kleutertje, ik lig al vijf minuten te janken van het lachen om je eerste zin
Ik had mijn kneusjesbox net voor de mega hype!!
Echte innovator ben je Was getekend, de ultieme laggard
Ik dacht eerst “moet kunnen” maar toen realiseerde ik me dat Anne Frank gewoon een kind was en dan vind ik het toch wel vreemd
Hoeveel uur zat jij vorige week op het forum? Op iphone te zien bij Schermtijd, Android weet ik niet.
- Minder dan 1 uur
- 1 tot 3 uur
- 3 tot 5 uur
- 5 tot 7 uur
- 7 tot 10 uur
- 10 tot 13 uur
- 13 tot 16 uur
- 16 tot 20 uur
- 20 tot 24 uur
- Meer dan 24 uur
0 stemmers
Ik ben zwaar geinfluenced maar de chocolade aardbeien waren echt lekker! En heel simpel, echt een aanrader
Ja ik ga een beetje heen en weer tussen de opties. Het is trouwens niet hypothetisch, komt nu steeds voorbij op National Geographic.
Het merk en type product stoort me nog niet eens per se, maar de tagline ‘Easy toys, better joys’, daar kan ik me toch niet echt overheen zetten bij een programma over de holocaust…
Hoe kijk/luister je dodenherdenking meestal?
- Niet
- Naar het tvmoment op de dam
- Naar het tvmoment op de waalsdorpervlakte
- Ergens anders op tv
- Ik let op de klok/kijk dan niet naar tv
- Op de radio
- Anders…
0 stemmers
Ik ga altijd naar een monument in het dorp/ de stad waar ik op dat moment ben. Daar is vaak ook een herdenking met burgemeester etc
Wacht ik zie alleen een gemiddelde per dag, waar zie je je weektotaal?