Stel je persoonlijke vraag #16

Aangezien we de komende tijd niet veel meer zien dan onze eigen omgeving.

Welke van deze wereldwonderen heb jij gezien?

• Chichen itza
  • Cristo Redentor
  • Chinese muur
  • Machu Picchu
  • Rotswoningen Petra
  • Taj Mahal
  • Colosseum

0 stemmers

In welk werelddeel ga je het liefste op vakantie wanneer het weer kan?

• Europa
  • Azië
  • Afrika
  • Noord Amerika
  • Zuid Amerika
  • Oceanië

0 stemmers

Ik ga dan … weken

• <1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 4>

0 stemmers

Ik ga dan met:

• Alleen
  • Partner
  • Vriend(en)
  • Familie
  • Gezin
  • Anders

0 stemmers

Mijn koffer/backpack

• Zit vol met dingen die ik niet gebruik/draag
  • Bevat te weinig, ik had meer moeten inpakken of ik ben dingen vergeten
  • Is perfect gepakt

0 stemmers

Mijn tas is inmiddels perfect gepakt, maar dat komt doordat ik in het verleden altijd veel te veel inpakte. Nu pak ik nog steeds al die dingen en leg dan de helft gewoon weer terug in de kast.

1 like

Als je drukt op ‘bekijk alle’ en dan helemaal bovenin dag/week

Favoriete plek in huis:

• Woonkamer
  • Slaapkamer
  • Keuken
  • Badkamer
  • Hobby/chill/extra kamer
  • Anders

0 stemmers

Ik vind mijn bed de beste plek ooit maar de woonkamer gezelliger

17 likes

De woonkamer ziet er het leukst uit en is fijn om in te zijn, maar de zon staat 's middags en 's avonds op de slaapkamer dus daar kan ik lekker in het zonnetje op bed liggen of in het raam zitten :heart:

2 likes

In mijn woonkamer heb ik:

• Een hoekbank
  • Een bank met een chaise longue
  • Een gewone bank
  • Geen bank

0 stemmers

• Behang
  • Geverfde muren
  • Beide

0 stemmers

• Geen raamdecoratie
  • Gordijnen/vitrage
  • Jaloezieën
  • Rolgordijnen
  • Plakfolie
  • Anders

0 stemmers

• Geen planten
  • 1-2 planten
  • 3-5 planten
  • 6-10 planten
  • 11-15 planten
  • Meer dan 15 planten

0 stemmers

• Een brandalarm
  • Geen brandalarm

0 stemmers

Ik heb hem eraf geslagen haha (per ongeluk).Nu zit ie vastgeplakt met tape.Safety first :+1:t2:

1 like

Een hoekbank mét chaise longue. :grin:

6 likes

als ik klik op bekijk alle activiteit en dan iets naar beneden scroll krijg ik een balkje en dan kan je van deze week naar vorige week (pijltje naar links) en dan zie je de week tijden van vorige week.

Keuzestress, want mijn woonkamer = slaapkamer = keuken = studeerkamer = chillkamer want studio :upside_down_face:

23 likes

Mijn reis naar Costa Rica begin 2018 zit nog zo vers in mn geheugen en het was daar mooi dat ik van plan was na mijn studie (feb 2021) een paar maanden te gaan reizen door midden en zuid Amerika, voordat ik aan ‘echt’ aan het werk ga. Hopelijk gaat dat lukken.

6 likes

Slaapkamer is mijn favoriete plekje. Ik woon nog thuis en dat is dus ook het enige plekje wat ik echt voor mezelf heb en me terug kan trekken

4 likes

Goedemorgen! Ben jij vrij vandaag?

• Ja, altijd op 5 mei
  • Ja, eens in de 5 jaar op 5 mei en dat is vandaag!
  • Nee, feestdagen zijn niet op mij van toepassing (zorg oid)
  • Nee :frowning:

0 stemmers

Lees jij ook alle topics hier?

• Nee, ik lees enkel wat me interesseert
  • Mwoah, soms beland ik ergens dat ik denk wat?
  • Ja, vrijwel alles, maar alles interesseert me
  • Ja, vrijwel alles

0 stemmers

Soms betrap ik me erop dat ik het show je laatste kinderaankopentopic zit te lezen dat ik denk waarom?

@Dibs Ik was vorig jaar in Zuid-Amerika en dat vond ik zo waanzinnig dat ik heel graag terug zou willen. Zou graag naar Patagonië en Colombia willen (ja ligt lekker uit elkaar, maar ok). Maar ook een weekje naar Italië met vriendinnen stond eigenlijk op de planning voor september…

3 likes

Ja maar altijd anders afhankelijk van hoe de meivakantie valt of ik vrij ben, meestal wel dus (misschien wel altijd trouwens geen idee)

Maar ook een vriesvakje in de koelkast en dat gebruik ik het meest!

1 like

Ik heb alleen een vriesvakje in de koelkast en ik mis een echte vriezer echt heel erg. Er is alleen helemaal geen plaats in de keuken om er een neer te zetten en een vriezer in je slaapkamer is ook al zoiets…

10 likes

Sorry ergernis coming: bij een vraag als ‘wat voor vriezer heb jij’ vind ik de optie ‘ik heb geen vriezer’ er niet bij horen. Snap dat het meer inclusive is om die optie erbij te geven maar stel dan de vraag: heb je een vriezer? En opties als ‘nee’ of ‘ja, deze of deze’.

1 like

Een met 3 lades onder de koelkast en een grote kist in de schuur :sunglasses:

7 likes

Zou noooit meer terugwillen naar 1 vriesvakje in de koelkast. Heb nu 4 laden met altijd een paar broden, minstens 4 opwarmmaaltijden (left-overs), wraps, ijsjes, diepvriesgroente… love it

2 likes