Stel je persoonlijke vraag #16

Ik ging om de 8 weken voor mn wenkbrauwen, a 40 euro per keer. Maar nu ik in inmiddels 9wk niet ben geweest en het zelf goed bij hou vind ik het niet meer zo nodig. Dat ga ik denk ik beperken tot incidenteel bezoek.
Ik wilde heel graag een massage, na die rare houding die ik had tijdens thuiswerken, dus denk dat ik dat ga doen. Kapper kan opzich wel wachten

Oh beter! Ik ga m’n nagels wel blijven doen, de massage moet ik vanwege mijn nek problemen dus kan echt niet wachten! Idd door die gare werkhouding thuis nu extra fijn.

Normaal helemaal niks van dit want ik ga nooit naar de kapper maar nadat ik het een top plan vond om m’n haar zelf te blonderen ga ik toch maar een afspraak maken over drie weekjes ofzo :sweat_smile:

1 like

Het lijken op de foto pigmentvlekjes, door de zon die je krijgt als je ouder wordt (de meesten van mijn vriendinnen met een lichte huid krijgen dat nu na hun 30e). Maar ik vind de fotos niet zo duidelijk dus geen idee wat ik moet zien eigenlijk :stuck_out_tongue:
Edit: oh wacht je bedoelt wel gewoon die donkere vlekjes en niet soort lichte grotere vlekken (ligt misschien aan de foto? op je arm zie ik dat een beetje maar kan ook gewoon bruin worden zijn?)? Moedervlekjes vind ik dat.

The Big Bang Theory

• Moeilijk stom
  • Muah
  • Leuk
  • Bazinga

0 stemmers

Wow geen last van gespleten haarpunten?
Ik heb dus 2x afgelopen weken mijn haar geknipt, en nu zag ik vandaag gvd gewoon nog gespleten puntjes. Het moet echt met decimeters tegelijk bij mij om er vanaf te zijn.

Ik heb er wel eens van gehoord, maar wat het betekent weet ik niet meer :open_mouth: Even googelen

Jaa vast wel hoor! Vind het alleen niet belangrijk genoeg om goed bij te houden :sweat_smile:

Oh maar ik kan echt niet met goed fatsoen ergens verschijnen na bijvoorbeeld 8 maanden geen kapper. Dan hangt er 10 cm aan een touw van dood oranjeachtig haar over mijn schouders wat raar pluist en enorm klit. Maar heb ook vriendinnen die een jaar niet naar de kapper kunnen en die dan misschien net een centimeter aan gespleten punten hebben. Jaloers!

1 like

Mijn haar pluist net zo goed als ik net van de kapper kom dus ik heb de hoop allang opgegeven :smile:

Of je stuurt mij even een berichtje :raising_hand_woman::joy:

1 like

Zinnnn innnnnn

4 likes

18e, zelfde datum als mini Eenhoorn :heart_eyes:
Alvast een voorspoedige bevalling gewenst.
:muscle:t3:

4 likes

Ik heb gisteren meteen een afspraak gemaakt voor de kapper. Normaal gesproken zou ik ook direct gaan waxen, maar ik had nu spullen aangeschaft voor thuis dus ik kan het veel goedkoper zelf doen. Voel me wel een beetje lullig tegenover de plek waar ik altijd heen ging.

Had jij vroeger een Game Boy?

• Jazeker
  • Nee

0 stemmers

Als opvolger:
Welke spelletjes had je?

• Tetris
  • Kirby
  • Pokemon (welke kleur dan ook)
  • Super Mario Land
  • Zelda
  • Harvest Moon
  • Donkey Kong

0 stemmers

En waardoor ik eigenlijk aan deze pollvraag moest denken:
Speel jij heden ten dage Stardew Valley?

• Ja!
  • Nee

0 stemmers

12 mei! Net als mini Axolotl en mini @360! :heart_eyes:

4 likes

Hahaha ja inderdaad! En m’n moeder heeft denk ik één keer gesprongen met mario en is toen in een gat gevallen en heeft die gameboy nooit meer aangeraakt maar oke.

7 likes

Wow, 40 euro voor enkel wenkbrauwen? Wat deden ze dan allemaal? Zou bijna denken dat er een happy end bij hoorde.

15 likes

Vaak is dat dan met henna ipv gewoon verven

1 like