Stel je persoonlijke vraag #16

Welk van onderstaande vind jij lekker?

• Roggebrood
  • Karnemelk
  • Zuurkool
  • Komijnekaas
  • Blauwe kaas
  • Spruitjes
  • Koriander
  • Witlof
  • Olijven
  • Champignons
  • Rozijnen
  • Allemaal vies bleh

0 stemmers

Mijn moeder heeft denk ik al wel 10 gameboys versleten en ze speelt nog elke dag. Elke keer dat hij stuk gaat moet ik weer ergens een nieuwe op de kop zien te tikken haha

We hadden ook zo’n converter waardoor we gameboyspellen op de Super Nintendo in kleur konden spelen, dat was echt fantastisch

36 likes

Haha het happy end was dat ik na behandeling blij was met mijn wenkbrauwen, meer werd het niet gelukkig.
Het is volgens mij alleen waxen, epileren, verven (20 min intrekken, daardoor duurde de behandeling in totaal een uur).

1 like

Moet wel wennen aan hoe donker het scherm is!

28 likes

Koriander is echt vies duivels gebroed :nauseated_face:
Smaakt naar zeep joh

6 likes

Ik lust alleen rozijnen als ze ergens subtiel in verwerkt zijn (appeltaart) en krentenbollen vind ik wel lekker. Maar die losse rozijnen vind ik echt vreselijk, heb vroeger teveel van die roze doosjes met rozijntjes gegeten denk ik haha

1 like

Heb jij al gereserveerd bij een restaurant voor als ze straks open gaan?

• Ja
  • Nee, ga ik ook niet doen
  • Nee, maar ga ik nog wel doen
  • Weet ik nog niet

0 stemmers

Heb jij al een mondkapje besteld?

• Ja, voor in het OV/drukke plekken straks
  • Ja, die had ik al eerder
  • Ja, voor mijn werk
  • Nee, maar ga ik nog doen
  • Nee, ga ik ook niet doen

0 stemmers

Als je dan een mondkapje koopt, dan

• Koop ik een fasionable (met printje bijv)
  • Liever simpel
  • Investeer ik in een dure
  • Liever heel goedkoop
  • Gebruik ik wegwerp

0 stemmers

Subtiel ergens door verwerkt kan ik het nog wel handelen, maar een vriendin van mij gebruikt koriander door de salade alsof het blaadjes sla zijn, ughh

1 like

balen dat je niet Het Gameboy Player Item van de 90s hebt:

overigens had ik die ook niet hoor, zal nooit die strijd vergeten op de achterbank van de auto in het donker spelen in het licht van de de lantaarnpalen die je scherm elke 3 sec donker lieten

32 likes

De Smurfen was juist geweldig op de gameboy! Heb dat zooo vaak gespeeld, zou het graag nog eens een keer doen. Op het einde moest je Azraël ontlopen en daarna nog Gargamel verslaan :ok_hand:t4:

5 likes

Hahahaha ik had wel deze!

@Sax omg wij kwamen nooit voorbij de rivier… Azraël zat erin?!

25 likes

@Sax Haha ik ben denk ik ook nooit zover gekomen, eindeloos gespeeld maar echt minimale vooruitgang haha

2 likes

@crazyvibes
Jazeker!! Je moest door Gargamels huis lopen over tafels geloof ik, terwijl Azraël vanaf beneden op je zat te azen. Heb je dan ook nooit op de ooievaar gevlogen?
(Op YouTube staan trouwens video’s van het spel, dan kun je zien wat je hebt gemist haha.)

3 likes

Geloof het niet! Of misschien per ongeluk één keer… ik ga de gameplay kijken, té leuk.

Wie speelde ook Tiny Toons op de gameboy?

3 likes

Ik proef geen zeep maar vind het wel mega vies

Ohjaaa dit had ik ook haha!
Volgens mij had ik ook het spel van de smurfen, maar kan me er echt weinig van herinneren. Ik had wel een 99 in 1 spel, dat was mijn favo, hele lijst spelletjes stond daarin. En als je dan een ander spel wilde doen, moest je op een knopje op de achterkant drukken, dan kwam je weer in die lijst

1 like

Ik had toen ooit een stoommaaltijd van de Appie met kip tandoori. Zat dus ook koriander in. En ik vond het toch smerig. Had het idee dat ze de machines hadden vergeten af te spoelen omdat het zo naar zeep smaakte.
Zo smerig :face_vomiting:

1 like

Ik proef wel iets zeepigs maar love koriander verder. Proef ook wel aarde bij bieten maar vind bietjes ook heel lekker haha. Het een hoeft het andere niet uit te sluiten :smiley:

9 likes

ja deze!

image

montana’s movie madnessss

maar misschien moeten we deze convo naar het computerspelletjes van vroeger-topic verplaatsen haha

1 like

De smurfen

2 likes