Ik heb ook dat ik bij koriander de zeepsmaak kan proeven maar het toch lekker vind!
Nu wil ik bahn mi
Hierdoor herinner ik me dat ik vannacht heb gedroomd over roggebrood en het super lekker vond In mijn leven maar een enkele keer geprobeerd en toen vond ik er echt helemaal niks aan. Vies is een te groot woord maar ik vond het niet aangenaam.
Ik speel nog steeds af en toe oude gameboy spelletjes op de snes vooral Pokemon yellow en SML2 6 golden coins.
Mario & Yoshi was echt mn favo puzzelspel, volgens mij kon je vroeger ook spelletjes voor de gameboy huren bij videoland.
Heb niet echt een ideale lunchtijd. Ik eet normaal gesproken wanneer ik honger heb. Kan 11:00 al zijn of pas 14:00.
Oh god ik stem op 15 u, maar ik eet tegenwoordig vaak pas rond 22u avondeten. Straks moet ik alles weer omgooien maar ik vind rond 12/13 een lunch al m’n hele leven echt too much. Valt zo zwaar op de maag.
Ik reken meestal 4 uur na mijn ontbijt. Mijn lievelingstijd voor ontbijt is een uur of 10. Dus lunch volgt dan om 14u.
Haha oh nog even over gameboys: Ik weet nog zo goed dat m’n broer, vader en ik altijd Super Mario speelde maar nooit verder kwamen dan level 7 en toen had ik een vriendje op de camping tijdens de zomervakantie en die speelde echt binnen een uur dat hele spel uit? We waren echt alle drie ZO onder de indruk dat hij dat kon. Het is denk ik zo’n 17 jaar geleden en m’n vader heeft het daar gewoon nog steeds wel eens over
wat ziek van dat kind haha
mijn doel is om later ook de moeder te worden waar ze aan vragen om het level te verslaan
en dat het er dan zo uitziet:
In mijn woning is het juist zo heet dat ik dus altijd te koud aangekleed ben voor de wind die ik niet had verwacht . Maar vandaag is het tussenjas/jackjes weer vind ik @midheavenmoon
citrus in combinatie met die romige binnenkant vind ik zo vies. Ik zou dit eerder één van de vieste ijsjes noemen
Mijn huidige favoriet.
Deze zijn zooo lekker kwam er laatst achter dat er meer variaties zijn met 3 verschillende (ik weet niet hoe ik een foto moet invoegen) die is ook lekker!!
huh hoe noem je dit waterijs? is toch bijna alleen roomijs met een laagje eromheen? voor mij is waterijs echt alleen een raket, calippo en van die 0,50 cent waterijsjes op de camping in italië. of in ieder geval niet iets met roomijs.
deze :
nope, is vanille-ijs dus voor mij geen waterijsje! voor jou wel?
Uit de wind is het wel lekker, maar het waait nog wel wat en dat maakt het fris vandaag!
Maar dat kan ook vrij makkelijk als je de toverfluitjes te pakken krijgt. Daarmee warp je zo naar hogere levels / werelden. Of bedoel je dat hij echt elke wereld bezocht en uitspeelde?
ja meer romig ofzo? niet zo hard als gewoon waterijs. kan het niet zo goed verwoorden maar je snapt wel wat ik bedoel
@crazyplantlady @kali Maar Solero smaakt toch eerder naar passievrucht dan naar citrus? Ik proef er in elk geval geen citrus in. Voor de Solero-lovers trouwens een tip: het nieuwe Hertog-ijs witte chocolade passievrucht! Komt qua smaak erg in de buurt van een Solero, maar mét witte chocolade
Is het erg als ik echt weinig begrijp van wat hier staat hahahaha. En het is 17 jaar geleden dus ik heb geen idee meer Hoe 'ie het ook heeft gedaan, wij kregen het in ieder geval alle drie al die tijd al niet voor elkaar, met of zonder toverfluitjes.