Stel je persoonlijke vraag #16

Misschien ken je het al, maar ik heb laatst van een vriendin de tip gekregen om buscopan plus te proberen. Voor mij was het echt een openbaring!

2 likes

Oh nee daar had ik nog nooit van gehoord! Heb net even zitten lezen en klinkt wel heel interessant. Ik ben vrij moeilijk met medicatie verdragen dus ga dit niet op eigen houtje nemen maar ik ga het wel eens aan de huisarts voorleggen in ieder geval. Dankjewel voor de tip!

1 like

Op zich is ‘pap’ ook wel netter toch? Mijn moeder vond het alsof het leek alsof ze er dan niet bij was. Wat ik op zich wel herken als vriendinnen over mij zeggen terwijl ik er bij zit “Ja dat zei ze net”. Je naam klinkt dan toch wat netter en je er gewoon bij zit, wat je doet op zo’n moment :stuck_out_tongue:

1 like

Ik heb het voordeel dat mijn schoonouders een andere moedertaal hebben dus ik noem ze ‘papa’ en ‘mama’ maar dan in hun taal. Voelt voor mij niet vreemd want voor mij is het alsof dat hun naam is ofzo haha. En soms noem ik ze ook wel bij naam

“Mam kan je me helpen” ipv. “Mam kan jij me helpen”. Bij de laatste gaan mijn nekharen recht overeind staan.
Denk niet dat ik er een slechtere moeder door word om ze dat te leren. Zet ze heus niet echt op Marktplaats daarvoor. Ebay is ook goed

1 like

Ik heb echt nog nooit gehoord dat dit onbeleefd kan overkomen. Is dit niet iets uit een bepaalde regio oid?

30 likes

Ik heb na 5,5 jaar nog geen enkel lid van mijn schoonfamilie gesproken :star_struck:

20 likes

Misschien alleen mijn familie hahaha. Mijn ouders en oma waren er heel streng in en ik ben er iets milder in :sweat_smile:

1 like

Gekke vraag, maar ik speel nu weer lekker veel de Sims en ik merk dat ik het dan leuk vind om een partner te zoeken die dan het tegenovergestelde van mijn Sim is. Dus als mijn Sim blond haar heeft, mag haar partner geen blond haar hebben. Zelfde geldt voor oogkleur. Ik ben dan benieuwd hoe de kinderen er uitzien.
Hoe kiezen jullie de nieuwe partner van jullie Sim?

• Tegenovergestelde van mijn Sim qua uiterlijk
  • Zelfde uiterlijke eigenschappen als mijn Sim
  • Ik let daar nooit op
  • Verschilt per keer
  • Ik speel alleen maar echte spellen
  • Ik spel geen spellen

0 stemmers

1 like

Als ik zelf een familie/stel maak in CAS maak ik ze bewust verschillend van elkaar, als ik een single Sim met iemand paar let ik er niet op!

1 like

Ik wilde zo snel mogelijk een kind dus met de eerste de beste waar het op romantisch vlak het beste mee ging, bij de twee eerste mislukte het al snel namelijk :sweat_smile:

10 likes

Dit is uit context zo’n rare post he

49 likes

Ik maak altijd een basic partner en dan probeer altijd zo veel mogelijk partners on the side te hebben en baby’s te maken. Vind mensen maken het saaiste deel van het spel.

5 likes

Als jij in één van deze caravans moest wonen, welke zou je dan kiezen en waarom?

• Grijs
  • Lichtblauw
  • Donkerblauw
  • Groen
  • Geel
  • Rood
  • Oranje

0 stemmers

1 like

De grootste en dan hoef ik die enge trappen niet op.

2 likes

De grijze. Lekker overzicht hebben over de plek en geen inkijk.

7 likes

wow de hel op aarde.

4 likes

Wat is je mening over wierook?

• Ik vind het lekker ruiken
  • Ik vind het soms lekker ruiken
  • Ik vind het vreselijk
  • Mij maakt het allemaal niet zoveel uit

0 stemmers

Ik vind zelf de meeste geuren walgelijk haha maar ik vind deze wel heel lekker:

1 like

Ik vind het zó goor. Toen ik voor de eerste keer bij mijn vriend thuis kwam had hij ook wierook aan staan en toen heb ik gezegd “als je serieus met mij bent steek je dat nooit meer aan”. Is gelukt, tot een paar weken geleden toen het ineens stonk in m’n huis. Maarja die geur was snel weg want heb alle ramen open gezet, weg met die troep.

10 likes

Soms vind ik het wel lekker ruiken (meestal niet) maar mijn ene oog trekt er altijd spontaan van dicht. Zou het zelf dus nooit branden in huis

1 like