Stel je persoonlijke vraag #16

Ik krijg altijd meteen hoofdpijn als ik ergens ben waar wierook gebrand wordt. En ik vind het ook 9 van de 10 keer gewoon stinken.

3 likes

wat ga je vandaag doen of heb je al gedaan?

• boer zoekt vrouw kijken
  • een foto van jou en je moeder op instagram/instastory plaatsen
  • je irriteren dat mensen een foto van zichzelf en hun moeder op instagram/instastory plaatsen
  • koken
  • eten bestellen/afhalen
  • restjes uit de koelkast of vriezer opeten
  • je huis opruimen
  • de reünie-aflevering van too hot to handle kijken
  • je bikinilijn scheren/bijwerken
  • een pijnstiller nemen
  • je vervelen
  • je huisdier knuffelen
  • alcohol drinken
  • een vriendin bellen/facetimen/skypen/etc
  • kansloze filmpjes kijken op tiktok
  • je beddengoed verschonen
  • geld naar iemand overmaken/tikkie betalen
  • iemand een tikkie sturen

0 stemmers

Mijn huisgenoot brandde vaak wierrook echt zoooo goor en dan had ze ook nog van die mierzoete parfum :face_vomiting:

ZO blij dat ik nu alleen woon

2 likes

Maar we gaan wel straks wandelen :partying_face:

2 likes

Vind je dat jammer? En ziet jouw vriend wel jouw familie?

Rood, want die is het grootst en dan hoef ik niet bang te zijn dat ie naar beneden stort.
Vind de comstructie er niet bij allemaal even betrouwbaar uitzien

Als ik een fijn huis heb waar ik gelukkig mee ben waarom zou ik dan weggaan?

3 likes

Het lijkt me vooral fijn om 40 jaar niet te hoeven verhuizen.

44 likes

Hij heeft geen contact met zijn familie alleen met zijn vader maar die woont aan de andere kant van de wereld helaas…

1 like

Ja vind ik wel jammer want dat is toch altijd weer een andere dimensie als je iemand bij zijn familie ziet! We zien mijn ouders wel heel veel en dat vind hij ook heel leuk omdat ie dat zelf niet zo heeft

1 like

Denk jij anders over Ellen DeGeneres sinds de berichten de laatste tijd dat ze helemaal niet zo aardig blijkt te zijn.

• Ja
  • Beetje
  • Nee

0 stemmers

Ik vond haar altijd al doodeng, ƩƩn blik in haar ogen en je weet al die vrouw is niet goed.

37 likes

Ja ik ook niet echt bewust ofzo maar als ik haar voorbij zag komen leek ze mij wel altijd heel aardig.

Mijn volledige standpunt betreffende Ellen is gebaseerd op Finding Nemo. Dory is best sympathiek.

7 likes

Ik vraag me af wat ik deed met m’n tijd voordat ik op het forum zat. Zou me stierlijk vervelen zonder denk ik

19 likes
  • Ik lek wel eens door in bed
  • Ik lek nooit door in bed en ik ga je nu vertellen hoe ik dat presteer:

0 stemmers

Ja om te kijken hoe lang ik het vol zou houden, maar ik kan dat sowieso niet volhouden

Niet meer. Op zware dagen in de nacht er uit om te verschonen, en ik gebruik dan zowel dik maandverband als de meest absorberende tampons.

1 like

Ik heb geen idee hoe het kan, maar 's nachts bloed ik gewoon helemaal niet. Ik zou in principe niks van tampons/maandverband hoeven te gebruiken in de nacht (doe ik wel just in case).

7 likes

Wat staat hier

7 likes