Die gif bedoelt ze als je op iemands profielfoto klikt
Een van de dingen die ik het meest haat aan ongesteld zijn. Dat je zo laat mogelijk naar bed gaat zodat je er niet halverwege de nacht nog een keer uit moet. En dan toch om 5 uur wakker worden en denken ooooooooh kut en in ƩƩn rechte lijn naar de wc moeten rennen waardoor je meteen klaarwakker bent.
Offff dat je op een normaal tijdstip wakker wordt en het eerste dat je doet voorzichtig omrollen is, om te kijken hoe groot de doorlekschade is zodat je kan bepalen in welk tempo je naar de wc moet.
Altijd gedoe.
Pil doorslikken en niet ongesteld worden. Maar dat is vast niet een tip waar je iets mee kunt. Verder gebruik ik gewoon tampons en ben ik niet zo heftig ongesteld. Daar heb je ook niks aan wrs.
Als ik in bed ga zitten is het sowieso game over, dus vaak probeer ik horizontaal uit mijn bed te schuiven.
Gebruik ik ook. Maar zelfs dan. Zodra hij vol zit werkt het vacuüm niet meer goed dus ik red het nooit een hele nacht.
Verder wel echt al 10 jaar fan van die dingen hoor.
Zo herkenbaar. Plus dat wanneer je opstaat het net lijkt alsof je lichaam besluit je hele baarmoeder te legen. In die anderhalve meter naar de wc lijkt het wel alsof ik liters bloed verlies. Er is gewoon geen veilige manier om op te staan.
@Flamoes Ik heb zo vaak direct na het ontwaken mijn hand in mijn onderbroek onder mijn flamoes (hehe) gehouden en dan het opgevangen :ā)
Ik wil alleen maandverband dragen. Moet eigenlijk een wekker s nachts zetten maar daar heb ik geen zin in. Een extra onderbroek doet de trick hier niet, houdt niks tegen, nog een onderbroek onder het bloed.
Dan ben ik ook nog eens 2x per maand soort van ongesteld (ovulatiebloedingen die ook dagen duren en soms zorgen voor doorlekpartijen) dus ik heb die ongein echt veel te vaak.
Bij voorkeuren > profiel kun je dat uploaden!
Aan de pil was het jarenlang 4/5 dagen, nu sinds een jaar met koperspiraal 6/7 dagen
Ja bij mij is het door mān koperspiraal ook veel langer en heftiger geworden. Ik had eerst nog hoop dat het na een tijd weer normaal werd, maar helaas.
Met pil zoān 5/6 dagen, maar eerste dag en laatste twee dagen amper. Dag 2-4 wel, maar alsnog niet veel bloed. (Wel veel last emotioneel).
Zonder pil was een drama, heel hevig en was er ook echt fysiek ziek van, de eerste twee dagen overleven op ibuprofen want kon niets binnenhouden. Ik kijk er al tegenop binnenkort te moeten stoppen indien we aan kinderen willen beginnen.
Ja en haar houding is ook heel erg vreemd.
Ze doet me altijd een beetje denken aan iemand in mān hoorcolleges die ook altijd zoān semi aanvallende maar verhult in āgrappigeā nonchalance houding aannam als ie met je met hem praatte.
Alsof je constant op je hoede moet zijn, wolf in schaapskleren.
Ben liever een wolf in wolfskleding
Same here! Heb meestal wel nog een inlegkruisje in voor de kleine lekken
Hangt af van de toon en situatie denk ik dan
Ik las te snel en dacht te zien staan dat je ās nachts uit principe niet bloedt
Mān dijen zijn gewoon thicc genoeg om de boel hermetisch af te sluiten
Meestal doe ik tampon + maandverband of cup + maandverband, maar soms heb ik geen zin in maandverband en dan zet ik serieus de wekker 's nachts. Kut maarja, beter dan doorlekken.
Ik moest je nu vertellen hoe ik dat presteer maar ik heb nu al een aantal jaar de prikpil en ben zeker 10 maanden niet meer ongesteld geweest, voelt wel echt raar trouwens. En daarvoor (sinds de prikpil) alleen spotting. Echt een aanrader, want aan de pil was ik echt een draak van een mens (ongesteldheid daargelaten), janken om alles en woedend om alles. Was echt in staat om iemand de nek om te draaien als diegene zijn/haar neus ophaalde in het ov bijvoorbeeld.
Ik wist niet dat de prikpil zo anders was qua bijwerkingen dan de pil! Goed om te weten!
Als je zoiets zegt bied je je excuses aan voor het gevolg, namelijk dat ik boos ben geworden. Je zou je excuses moeten aanbieden voor de actie waar mijn boos worden een gevolg op was, als het je echt spijt. Actie reactie.