Stel je persoonlijke vraag #16

Ik zou alleen maar bozer worden van zo’n flutexcuus eigenlijk

1 like

Haha ja ik ook

@HvO loop je te trollen, of ben je gewoon echt een ochtendmens?

6 likes

Komt omdat de prikpil (kort door de bocht) oestrogeengehalte in je bloed verlaagt: ik heb zelf een redelijk hoog oestrogeengehalte volgensmij, waardoor ik met de ‘normale’ pil superhoog zat. En niet ongesteld worden verschilt bij iedereen, wie weet word ik het binnenkort weer.

1 like

Volgens de app die ik al jaren gebruik 32 dagen. Weer wat nieuws geleerd.

Is het niet onpraktisch dat je het dan altijd kan worden? Met lichte kleding, bedoel ik. Of voel je het altijd aankomen?

2 likes

Ik had Nino geheten als ik een jongen zou zijn. Ieeeeeeee. Gelukkig ben ik geen jongen dus :sob:

3 likes

Ik weet het niet zeker maar ik ga er vanuit dat ik als ik een jongen was geweest ik de naam van mijn jongere broertje zou hebben gekregen haha… en hij dan een andere naam

2 likes

Ik ken iemand met dezelfde voor- en achternaam, altijd leuk als m’n vriend me ergens in wil taggen op Facebook en de profielfoto’s niet laden

2 likes

Andere spelling. Telt dat ook?

Ik vind het lastig om in te schatten wat een typisch iemand met mijn naam is en wat voor beeld anderen erbij hebben. Ik denk dat het wel bij me past als ik een goede inschatting kan maken haha.

1 like

Naar wie ben jij vernoemd? Edit: Je echte voornaam!

• Een personage uit een film of serie
  • Een beroemdheid
  • Een familielid
  • Anders
  • Weet ik niet

0 stemmers

Wat is het lekkerst aan een slagroomtaart?

• Het fruit
  • De chocolaatjes
  • De slagroom
  • De rand
  • De cake
  • De jam
  • Jakkes ga weg met je slagroomtaart

0 stemmers

Mijn voornaam is een combinatie van de namen van mijn vader en moeder :relaxed: ben daar ook blij mee.

en bij de slagroomtaart ook de nootjes!!! maar die zitten niet op elke slagroomtaart. :pensive:

3 likes

Bedoel je de hazelnootrand? :drooling_face:

2 likes

Je echte naam :stuck_out_tongue:

Hier had ik het laatst nog over, aangezien veel mensen van mijn leeftijd het bijzonder vinden dat mijn ouders blijkbaar ‘ouderwets’ waren in het geslacht bewaren als verrassing bij de geboorte. Bij mijn jongere zusje wilden ze het ook niet weten. Tegenwoordig zie je het al helemaal zelden meer gebeuren. Eerst dacht ik dat ik het ook niet wilde weten omdat dat idee me best tof leek, maar nu denk ik dat ik het liever wel zou willen weten, puur omdat het praktischer is. M’n vriend heeft ook al uitgesproken het absoluut te willen weten, zou het echt niet aan kunnen ook als hij het wel weet maar ik niet :crazy_face:

1 like

Jaaa die inderdaad :heart_eyes: dan had ik trouwens net zo goed ‘de rand’ kunnen stemmen haha

1 like

Waarom is dat ouderwets eigenlijk? Waren er vroeger ook minder mogelijkheden om het geslacht al te zien voor de geboorte of is het iets cultureels? Vind het wel interessant

2 likes

Vroeger kreeg je ook niet zo vaak een echo. Mijn moeder kreeg er bij haar zwangerschappen in totaal maar twee. Eentje om te zien of de zwangerschap goed was en eentje om te kijken of ze een tweeling kreeg. Er werd niet eens gevraagd of ze het geslacht wilde weten.

8 likes

Het lijkt me best wel leuk om zo’n taart te laten maken en die gewoon samen helemaal op te vreten nadat we het geslacht weten

5 likes