Ik voel me oud!
Ik heb 1 boomer in mijn Whatsapp lijst die dat elke dag doet
Passen is een groot woord (heb een vrij basic achternaam) maar ze hebben er wel over nagedacht ja want hun eerste keuze paste volgens hun niet. Mijn achternaam eindigt namelijk op een K en ze wouden me eigenlijk Anouk noemen maar omdat dat ook op een K eindigt heb ik een andere voornaam gekregen
Ik heb een veel voorkomende voornaam omdat mijn vader leraar was. Alle leuke originele namen waar mân moeder mee kwam, kende mijn vader wel een leerling mee. Van mijn naam waren er zoveel dat hij daar geen bepaald gevoel bij had
Haha dit is geweldig
Corendon biedt vakantiegangers met ingang van eind juni âcoronavrijeâ vakanties aan, maakt de grootste touroperator van Nederland maandag bekend. De reisorganisatie doet dat door de reizigers eerst te testen, ze vervolgens zelf te vervoeren en onder te brengen in een eigen all-inclusiveresort. Dat mogen ze tijdens de vakantie dan niet verlaten.
- Ik zou dit jaar best in zijn voor dit soort type vakantie.
- Nee dit lijkt me echt verschrikkelijk. ik vier dit jaar nog liever vakantie in mijn eigen huis.
0 stemmers
Lol zoân resort verlaat ik normaalgesproken toch nooit

gelijk doorgestuurd naar mân beste vriend
Oke ik ben een beetje motivatie nodig haha. Fiets 1 is kapot gegaan vandaag en fiets 2 staat bij mijn âwerkplekâ maar dat is 50 minuten lopen. Krijg ineens het gekke idee om morgen lopend heen te gaan om mijn fiets te halen. Ga ik dit echt doen?
Ik ben wel echt een lui persoon haha.
- Ja
- JAAAA!
- Nee doe normaal
0 stemmers
Het eerste kwartier denk je âgoed idee dit, valt nog wel meeâ en na 20 minuten denk je âfml hoe heb ik dit ooit kunnen bedenken ik haat mezelfâ
Hier ben ik ook een beetje bang voor ja hahahaha.
Neem een snack mee! Ga je na 35 min ergens zitten en dan erna is het nog een kwartiertje!
Ja, joh! Lekker muziekje of podcast luisteren, beetje mooie route zoeken, heerlijk. Taartje scoren op de terugweg, dat heb je thuis dan verdiend.
Groetjes van de wandelclub.
Donny Giovanniâ:sunglasses:

Huh wtf zie je 50 minuten lopen echt als iets wat zwaar is of wat is hier het âgekkeâ aan?
Oh, ik reageer op de verkeerde.
Maar dit zou ik zijn als ik een jongen ben
Niet iedereen doet mee met de 10.000 stappen per dag of fitgirl hype hè?
Dit meen je toch niet? Zelfs mân oma doet dat.
Maar er zit nog wel wat tussen fitgirl en 50 min wandelen :p. Dat is nog niet eens 5 km 
Ik snap dat je er tegenop ziet omdat het moet, maar het is zo om, zeker met een podcast op!