Stel je persoonlijke vraag #16

Mijn voornaam is specifiek bij mijn achternaam uitgezocht! Ze wilden dat de R in mijn achternaam mooi zou doorrollen, dus daarom heet ik zoiets als Tara Ridder

2 likes

Voor iedereen die alleen woont: Bedenken wat ik ga eten als avondeten vind ik…

• Vaak wel lastig
  • Soms lastig
  • Geen probleem

0 stemmers

Oh dat is wel een goeie ja haha, hoe hou je die lijst bij? Met een speciale app of?

Ik heb daar zeker rekening mee gehouden bij het kiezen van de naam van mijn kind. Kort voor haar geboorte kreeg een kennis een kind. De laatste letters van haar voornaam zijn Ana en de eerste letters van haar achternaam zijn Aal. Als je haar naam snel zegt hoor je gedeeltelijk Anaal en dat vind ik ondoordacht. (Bijvoorbeeld Rilana Aalbrecht)

8 likes

Ik heb een korte Engelse voornaam en een korte super Nederlandse achternaam, mijn tweede naam is dan wel weer lang en Engels. Vind het niet mega geweldig, zeker omdat je mijn tweede naam ook heel Nederlands uit kan spreken :slightly_smiling_face:

1 like

Gefixt :wink:

Ja ik heb dit ook, dat werkt echt zo fijn! Heb een google doc en daarin staan alle gerechten die ik regelmatig eet. Als ik dan een boodschappenlijstje maak dan pak ik dat erbij en weet ik meteen wel dingen die ik wil eten die week.

Heb wel per ongeluk gestemd terwijl ik samenwoon maar goed nog steeds soms lastig om te bepalen wat we gaan eten.

Ik twijfel met name tussen 0 of 1 kind(eren). Denk niet dat ik er ooit uit kom haha.

3 likes

Maken jullie wel eens gebruik van een whatsapp status? Dus een foto uploaden onder het kopje dat naast je gesprekken staat. Ik zie heel af en toe dat iemand daar wat in plaatst doordat er dan zo’n bolletje achterstaat, maar voor m’n gevoel kijkt niemand daarnaar.

• Ja, vaak
  • Ja, soms
  • Ja, ƩƩn keer gedaan
  • Nee nooit

0 stemmers

naar de leuke blonde kapster omdat mijn vader de naam en de kapster mooi vond. :ok_hand:

oja en ik heb een tweede naam omdat mijn naam met dezelfde letter begint als de naam van mijn zus en dat vonden mijn ouders niet handig i.v.m. post.

7 likes

Ik voel me oud!

1 like

Ik heb 1 boomer in mijn Whatsapp lijst die dat elke dag doet

14 likes

Passen is een groot woord (heb een vrij basic achternaam) maar ze hebben er wel over nagedacht ja want hun eerste keuze paste volgens hun niet. Mijn achternaam eindigt namelijk op een K en ze wouden me eigenlijk Anouk noemen maar omdat dat ook op een K eindigt heb ik een andere voornaam gekregen

1 like

Ik heb een veel voorkomende voornaam omdat mijn vader leraar was. Alle leuke originele namen waar m’n moeder mee kwam, kende mijn vader wel een leerling mee. Van mijn naam waren er zoveel dat hij daar geen bepaald gevoel bij had

10 likes

Haha dit is geweldig

5 likes

Corendon biedt vakantiegangers met ingang van eind juni ā€˜coronavrije’ vakanties aan, maakt de grootste touroperator van Nederland maandag bekend. De reisorganisatie doet dat door de reizigers eerst te testen, ze vervolgens zelf te vervoeren en onder te brengen in een eigen all-inclusiveresort. Dat mogen ze tijdens de vakantie dan niet verlaten.

• Ik zou dit jaar best in zijn voor dit soort type vakantie.
  • Nee dit lijkt me echt verschrikkelijk. ik vier dit jaar nog liever vakantie in mijn eigen huis.

0 stemmers

Polls…

• Invullen doe ik altijd, ik sla geen enkele poll over
  • Alleen als ik de vraag leuk vind
  • Vul ik nooit in
  • Alleen als ze anoniem zijn
  • Sla ik over als ik het te privĆ© vind
  • Negeer ik als bepaalde personen ze hebben gemaakt

0 stemmers

Lol zo’n resort verlaat ik normaalgesproken toch nooit :rofl: :woman_shrugging:
gelijk doorgestuurd naar m’n beste vriend

Er zijn genoeg mensen die ik hier soms tegenstrijdig zie stemmen :smile: