Stel je persoonlijke vraag #16

Oke ik ben een beetje motivatie nodig haha. Fiets 1 is kapot gegaan vandaag en fiets 2 staat bij mijn “werkplek” maar dat is 50 minuten lopen. Krijg ineens het gekke idee om morgen lopend heen te gaan om mijn fiets te halen. Ga ik dit echt doen? :rofl: Ik ben wel echt een lui persoon haha.

• Ja
  • JAAAA!
  • Nee doe normaal

0 stemmers

Het eerste kwartier denk je “goed idee dit, valt nog wel mee” en na 20 minuten denk je “fml hoe heb ik dit ooit kunnen bedenken ik haat mezelf”

4 likes

Hier ben ik ook een beetje bang voor ja hahahaha.

1 like

Neem een snack mee! Ga je na 35 min ergens zitten en dan erna is het nog een kwartiertje!

6 likes

Ja, joh! Lekker muziekje of podcast luisteren, beetje mooie route zoeken, heerlijk. Taartje scoren op de terugweg, dat heb je thuis dan verdiend.
Groetjes van de wandelclub.

18 likes

Is #obamagate een hoax?

• Ja
  • Nee
  • Wat?

0 stemmers

Haha ik heb net honderden berichten op Twitter doorgescrold en snap er nog geen kut van

4 likes

Donny Giovanni​:sunglasses::sunglasses::sunglasses:

Huh wtf zie je 50 minuten lopen echt als iets wat zwaar is of wat is hier het “gekke” aan?

19 likes

Oh, ik reageer op de verkeerde.

Maar dit zou ik zijn als ik een jongen ben

1 like

Niet iedereen doet mee met de 10.000 stappen per dag of fitgirl hype hè?

37 likes

Dit meen je toch niet? Zelfs m’n oma doet dat.

2 likes

Maar er zit nog wel wat tussen fitgirl en 50 min wandelen :p. Dat is nog niet eens 5 km :stuck_out_tongue:

Ik snap dat je er tegenop ziet omdat het moet, maar het is zo om, zeker met een podcast op!

5 likes

Dit meen je toch niet? @Fenayi misschien niet, lekker judgy dit

22 likes

Zie jou vaak polls niet invullen, wat is het antwoord op je eigen poll?

ik vind het judgy om 50 min wandelen een gek idee te noemen

Niet voor niks is dat met veel bombarie geïntroduceerd toch, dat je zoveel stappen moet halen op een dag. Genoeg mensen die dat niet doen.
Ik heb vandaag alleen naar de wc en de keuken gelopen, ik kom nog niet aan 1000 stappen denk ik.

6 likes

Het is blijkbaar iets wat ze nooit doet en ze vraagt om een beetje motivatie.
Niet om een ‘goh doe jij dat nooit dan??’
Blijkbaar doet ze dat niet nee

16 likes

Ook nu? Ik kom er zo vaak niet aan. Misschien dat ik er op kantoordagen aan kom als ik de wandeling naar de trein en de pauze enzo meetel, maar nu op een thuiswerkdag al zeker niet. Dan moet ik echt bewust naar buiten gaan en dat gebeurt maar 2 keer per week ofzo.
Vorige maand was hier ook nog de discussie dat 5 km wandelen echt geen noodzakelijke beweging is en dat niet geschaard kan worden onder ‘een luchtje scheppen’.

Ik loop vaak genoeg 50 minuten en vind het op zichzelf ook niet gek, maar 50 min naar mijn werk lopen zou ik echt te lang vinden en lekker ov pakken indien mogelijk. Ik slaap 's morgens liever uit dan lopend naar mijn werk.

4 likes