Stel je persoonlijke vraag #16

Voor corona haalde ik, met een uitzondering daargelaten, alleen de 10.000 “stappen” als ik uit ging want dat telt ie blijkbaar ook :+1:t3: is goed
Nu 2 keer per week gok ik

6 likes

Ok misschien moet ik die 1000 bijstellen als ik dit zie haha. Ik ga zo eens tellen hoeveel stappen het is naar de wc.

2 likes

Ik ben wel eens met een groep uit eten geweest. Was echt een mix van mensen die ik kende en die ik nog nooit had gezien. Een van hen had dezelfde voor-en achternaam als ik :joy:. Was voor het personeel even verwarrend tijdens het betalen.

Maar ik ken haar verder niet heb haar nooit meer gezien :rofl:

1 like

Haha ja soms haalde ik het zelfs 2 keer op 1 stapavond, 1 keer voor 00.00 en 1 keer erna :running_woman:t2: zo fit

15 likes

als ik echt heel lui ben of ik weet het niet eet ik gewoon yoghurt met cruesli. Ik háát koken (ook omdat het ik nooit echt zin in iets heb haha)

1 like

Ik ben wel fitgirl in de zin van dat ik meestal tussen de 12k en 15k stappen per dag zet. Weer geen fitgirl omdat ik al 2 jaar mijn sportschool sponsor, mijn crosstrainer als handdoekrek gebruik en mezelf nog steeds niet kan motiveren om krachttraining te doen thuis terwijl ik alles in huis heb. Bovendien eet ik alsnog meer dan ik verbrand en lang niet altijd gezond.

2 likes

Wil je wat verkopen? Ik ben op zoek naar dingen die uitverkocht zijn :stuck_out_tongue:

Ik zit wel echt mega te bitchen de helft van de tijd hoor haha. Loop ik samen met mijn vriend onze ochtendwandeling: ‘godverdomme, die kolerebrug duurt ook 5 jaar met die tyfuswind’.Toen ik nog wel naar de sportschool ging heb ik ook wel eens ‘s ochtends gehuild omdat ik zoo geen zin had haha.

Daarna voel ik me wel altijd goed trouwens, dus daar doe ik het voor. Plus onderweg teckels spotten en andere honden vind ik wel megaleuk. Of als we tijdens de wandeling taartjes, lekker brood of koffie oid gaan halen is het opeens ook niet meer zo moeilijk.

12 likes

Heb dezelfde voornaam als mijn vriend :sweat_smile:

21 likes

Kennelijk is dit een trend? Zoveel beroemde vrouwen hebben dit laten doen opeens.
Wat vinden jullie hiervan?

• Mooi
  • NMSVPE
  • Ik overweeg dit te laten doen
  • Ik heb dit laten doen

0 stemmers

En wat is de trend? Staartje van je wenkies afscheren toch

Liften! Volgens mij heeft zij zo’n draadje erin laten zetten

Er zit echt een rare vouw in de huid boven de wenkbrauw? Heel raar

3 likes

Ja ik vind het ook apart. Hier zie je het iets duidelijker zitten

Ik krijg echt de rillingen van het idee dat er een draadje onder je huid loopt, yukkk

9 likes

:dizzy_face: ik krijg hier echt een horroridee bij brr
Ik hoop het niet maar zou je dat draadje dan voelen als je je wenkbrauw beweegt

1 like

Haha jeetje. Ik kan best een stuk wandelen hoor maar doe dat niet snel nee… Ik pak sneller mijn fiets als ik ergens moet zijn haha en 50 minuten lopen omdat het moet doe ik al helemaal niet zo snel nee. :see_no_evil: Ben gewoon meer een fietser haha.

5 likes

Geen idee. Het lost volgens mij wel op na een tijdje

Al gaat het hier vooral om de huid. Mijn wenkbrauwen hebben juist niet zo’n mooie vorm waarbij je echt zo’n puntje naar beneden hebt, maar meer richting de zijkant, dus ik zou juist tekenen voor hoe ze het hiervoor had

Kleine stapjes waarschijnlijk :yum:

3 likes