Stel je persoonlijke vraag #16

Ja hallo ik wil ook weer naar feestjes, dansen is gezond :dancer:t2: Ik zie in mijn overzicht ook precies wanneer ik naar festivals ben geweest, heb van vorige zomer een uitschieter van bijna 62.000 haha.

13 likes

Hoe lang zit jij al op het forum (EGF meegerekend)?

• Korter dan 1 jaar
  • 1 jaar
  • 2 jaar
  • 3 jaar
  • 4 jaar
  • 5 jaar
  • 6 jaar
  • 7 jaar
  • 8 jaar
  • 9 jaar
  • 10 jaar
  • 11 jaar
  • 12 jaar
  • Langer dan 12 jaar

0 stemmers

Ik realiseer me net dat ik er al 11 jaar op zit en wow dat is zó lang?! Ik ben echt een beetje opgegroeid met dit forum haha

3 likes

Ohh zo lang, las eerst alleen mee, want geïmponeerd door al die coole meiden, maar 10 jaar geleden eerste account aangemaakt. Holy shit!

1 like

Ik heb zes jaar geleden ongeveer mijn eerste account aangemaakt maar ik las daarvoor al wel een hele tijd mee op EGF.

Ik was nog maar net een half jaar lid op EGF toen de stekker eruit ging.

Haha wauw, wat weet je dat nog exact!

Ok, ik blijk het ook nog te weten, najaar van 2009 (!!!) mijn eerste account aangemaakt op het EGF

Ik kwam via fashion finds op de website van ellegirl op het forum terecht. Net even in mijn mailbox gekeken en de eerste mail die ik kan vinden van fashion finds is van 2008! 12 jaar dus, heftig!

Ik kan sowieso mails terugvinden van EGF tot aan 2007 maar weet 100% zeker dat het 2005 was.

Wooow haha wat superleuk om te horen dat jullie er ook zo lang op zitten! @Suvi haha ik herinner me gewoon beide namen nog van jou.

Ik zat ook alleen maar op whatever, spendeerde daar zoveel uren. Heb wel het idee alsof we toen zoveel minder gaven om onze anonimiteit. Ik heb daar superveel foto’s van mezelf geplaatst en dat deed iedereen leek wel, je had daar zelfs speciale topics voor? Nu kijkt iedereen wel wat meer uit ofzo

4 likes

deze ken ik ook nog!
een van mijn eerste posts op egf was dat een meisje uit mn klas mij veel te aardig vond en dat ik van dr af wilde
en ik weet nog dat ik het toen heel wijs vond om aan zoveel coole (want dat vond ik 100%) meisjes advies te kunnen vragen
naar mijn idee was iedereen op egf sowieso 1000000x cooler dan 15-jarige ik

7 likes

Ik weet zeker dat ik er sinds november 2015 op zit. Altijd dezelfde username gehad ook en zelfde avatar. :ok_hand:

1 like

Bij sommigen, die pas kort op het forum zitten, heb ik het gevoel alsof ze al jaren lid zijn.
Ik lees al wel sinds de Bettygate mee. Was niet zo handig tijdens proefwerkweek, maar ik heb het gehaald.

9 likes

Ja ik moest laatst nog denken aan dat ‘post je recentste foto’ topic waarin iedereen gewoon selfies en foto’s met vrienden enzo plaatste, nu echt ondenkbaar.

@Suvi ik herken jouw oude naam ook nog! Ik weet nog dat jij ooit een heel grappig verhaal had gepost over dat een best klein kind rond Sinterklaas tijd iemand op het dak zag lopen en toen zei ‘eeej wat doet die kkmongool daar op het dak?’ Hahaha zoiets, moet daar nog steeds wel eens aan denken omdat ik dat toen zo grappig vond.

14 likes

2005 haha. Volgens mij heette ik toen * lolaa* lol

1 like

Ja zoveel fototopics! Ook foto’s met je vriendje, lamme/zatte/stonede foto’s, post je meest recente foto enzo. Had toen ook veel beter een beeld bij alle forummers omdat iedereen zoveel foto’s van zichzelf online zette.

Ik was trouwens eerst Sautoy en toen Emmet.

@Suvi Oh jij had een keer een berichtje geplaatst dat jouw werk nieuwe mensen zocht en ik had op dat moment heel erg behoefte aan iets anders dus daar heb ik nog op gereageerd! Ook nog gefantaseerd hoe het zou zijn om weg uit Nederland te verhuizen, ergens anders te starten.

4 likes

Zo te lezen maar goed dat die hele site offline is met al die foto’s die zijn gedeeld :smile:

16 likes

Ohhh verkeerd onthouden dan!

Ik zat alleen op s&f dus al die topics heb ik gemist. In ieder geval toen genoeg Cory Kennedy voor de rest van mijn leven gezien.

13 likes

Haha zo herkenbaar allemaal. Heb er heel lang geleden en begon met m’n voornaam als username, echt een topidee :+1:t2:. Ik weet dat er toen ook weleens klasgenootjes op zaten, had ik met vriendinnen ontdekt. En ook iemand die toen een vriendje had wat nog niet openbaar was ~ zo spannend ~. Toen was ik denk ik echt 14 ofzo?
Was daarna heel lang feather.

6 likes

Nou inderdaad! Veel mensen hadden onbewust nog zoveel informatie online staan. Zo heb ik een keer op mijn oude middelbare school gezocht en hele verhalen gevonden. Ook woonplaatsen en roddels en alles wat toen gewoon besproken werd.