Stel je persoonlijke vraag #16

Oh ja dit doe ik wel, maar heb geen aangewezen drager van koekjes in huis haha.

Nu wil ik er wel een!

1 like

Ik hou van koektrommels!

3 likes

Ik herken dat eerste heel erg, mijn douche staat vol met flessen waar nog een bodempje product in zit en m’n keukenkastjes vol met etenswaren waar ik het laatste beetje van bewaar. Vind het zo maf van mezelf, ik heb gewoon de middelen om het opnieuw te kopen? Voor mijn gevoel komt er altijd een beter moment om iets op te maken

1 like

Ik ook! Ik heb er meerdere omdat ik een zwak voor mooie blikjes heb.

Mijn favoriete is een heel nostalgisch Frans blikje. Jaren geleden kocht mijn schoonzusje koekjes voor mij als souvenir, in Frankrijk. Daar zat een prachtig blikje bij. Het was gewoon een nieuw blik maar het doet heel ouderwets (in positieve zin) aan en sindsdien bewaar ik daar mijn zelfgebakken koekjes in.

Rond de kerstperiode gebruik ik kerstblikken van IKEA waar lekker veel in past. :heart:

4 likes

Gierige oude (ongeveer buur)vrouw vroeger had geen trommel maar bakte haar koekjes wel zelf, stopte ze er 5 in een oude magerine kuip, 3 en een halve in een oud zakje etc. Niet te doen, overal (halve) koekjes.

1 like

Pokemontrainer worden

35 likes

Ik was het kind dat alle muntjes eruit haalde :pensive: een keer in een amusementspark (was geen attractiepark dus ik weet niet hoe ik het moet noemen) hadden m’n zus en ik de hele fontein leeggehaald, daarna liepen we naar een souvenirwinkel en legden we die natte muntjes op de toonbank om speelgoed te kopen. Werd nog geaccepteerd ook.

41 likes

Door jou ben ik dus geen Pokémontrainer geworden? Mooi is dat.

45 likes

Nee joh, je had gewoon meer moeten visualiseren. Eigen schuld dikke bult

3 likes

Leid je een gezond en gelukkig leven?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat vonden jullie vervelender om te horen als je een 4 gehaald had?

• “Ik heb een negen”
  • “Ooh ik heb een negen, maar ik had niet geleerd. Pfff had ik echt niet verwacht”
  • “Ik heb ook een vier”
  • Anders

0 stemmers

Een keer toen ik een voldoende had (6 nog iets, tegen de 7) dat medestudenten (die het niet hadden gehaald) zeiden ‘Zelfs mijn naam heeft het gehaald’. Well thanks :+1:t4:

Dat iemand een voldoende/hoog cijfer had gehaald (en ik laag) maakte me trouwens nooit zo uit.

3 likes

Wist jij voordat je deze poll zag, dat het vandaag exact 20 (!) jaar geleden is dat de vuurwerkramp in Enschede plaats vond?

• Ja
  • Nee
  • Vuurwerkramp?

0 stemmers

ik wil nog wel eens extra naar de supermarkt willen voor wat lekkers, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling

Maar dan komt weer de conclusie dat corona geen persoon is waardoor je je niet lekker kan afreageren op haar.

1 like

Ik wist het eerder dan deze poll, maar ook puur door een nieuwsbericht van vanochtend. Wist niet dat ik nog zo jong was destijds

1 like

Ja. Er is gister overigens ook een docu over geweest op de NPO, vond ik wel indrukwekkend toch weer en interessant ook (doordat het onderzoek ook wat dubieus is verlopen)

1 like

Een vakantie binnen Nederland van een week die elk jaar rond dezelfde tijd plaatsvindt. Maar ik heb geen idee wat voor vorm die gaat aannemen dit jaar (minder/andere mensen bijv.).

1 like

Ik heb een weekje Antwerpen geboekt voor summerschool

2 likes

Een podcastschool is het van. Het is in augustus en als het niet doorgaat krijgen we ons geld terug.

2 likes