Stel je persoonlijke vraag #16

Ja die heb ik ook gezien, ‘na de klap’ heet het. Vind het ook heftig die beelden, complete wijk weggevaagd. En daarnaast ook benieuwd of er ooit nog een conclusie komt van wat er precies is gebeurd.

1 like

Ik moet met hemelvaart zelf werken op een camping! Werk in de animatie voor in de vakanties. Vind het wel tricky eigenlijk.

Weekend weg stond al gepland. Tzt maar zien of het door kan gaan.

Welke dingen doe je de eerste 15 min na een dag werk/school (als je echt van huis bent geweest)?

• naar het toilet
  • iemand appen
  • handen wassen
  • gezicht wassen
  • lichaam wassen
  • andere kleren aan
  • muziek/radio aan
  • tv aan
  • knuffelen met huisdier
  • wat eten
  • wat drinken

0 stemmers

BH uit

15 likes

1029239 keer moeten pissen op een dag. En daarbij; met tampon of cup in niet goed kunnen uitplassen en daardoor nog vaker moeten.
Edit: mijn darmen zijn trouwens ook altijd een dag van slag. Haat ik ook.
Ik zou grof geld over hebben om nooit meer ongesteld te zijn, maak er echt wel eens een vraagstuk van in mijn hoofd.

7 likes

Vooral buik- en rugpijn, en het feit dat ik hoeveelheden pijnstilling moet slikken die vast maar matig goed zijn voor een mens en dat het dan nog maar de vraag is of het lukt om van bed te komen

3 likes

Wat @Pantalones zegt. Ik zie door het bloedverlies constant sterretjes en val er regelmatig flauw door.
Wat dat betreft is het thuis moeten werken wel fijn momenteel.

2 likes

Ja! RTV Oost stond er de hele week al bij stil. Zelf kan ik me de rookpluim die er van af kwam nog heel goed herinneren :pensive:

Nu ik er over nadenk heeft dit dezelfde indruk op mij achtergelaten als 9/11. Daarvan herinner ik me ook nog precies waar ik was en de eerste beelden die ze op TV uitzonden

100 keer per dag moeten poepen

19 likes

Migraine, vind ik echt het ergste van ongesteld moeten worden. Daarom slik ik ook zolang mogelijk de pil door.

3 likes

Ik ben altijd veel zweteriger en plakkeriger waardoor ik me eigenlijk constant vies voel, kan ik slecht tegen want mijn lijf zit dan gewoon niet lekker waardoor ik de hele tijd iebelig ben.

16 likes

Haha heerlijk trouwens nu deze waslijst met alle menstruatiekwaaltjes van tientallen vrouwen.

1 like

Ik heb het dag 1-4, daarna niet meer (maar dan bloed ik nog wel). Niets aan te doen verder.
Omdat mijn bloedverlies volgens mijn gyn ook buitenproportioneel is ga ik als mijn kinderwens vervuld is een Novasure-behandeling laten doen.

1 like

Ik ben heel onhandig vlak voor en tijdens m’n menstruatie. Laat alles vallen en stoot mezelf vaak. Super irritant.

4 likes

Welke copingstijl bij problemen heb jij?

• Actief aanpakken: het probleem wordt geanalyseerd en opgelost
  • Sociale steun zoeken: troost en begrip zoeken bij anderen, samen met een ander het probleem oplossen.
  • Vermijden: het probleem wordt ontkend en vermeden.
  • Palliatieve reactie: men richt zich op andere dingen dan het probleem. In extreme vorm kan dit leiden tot verslavingen.
  • Depressief reactiepatroon: piekeren, zichzelf de schuld geven, twijfel aan zichzelf.
  • Expressie van emoties: het probleem leidt tot frustratie, spanning en agressie.
  • Geruststellende gedachten en wensdenken: men houdt zich voor dat het probleem vanzelf wel goed komt of dat anderen het nog veel zwaarder hebben.

0 stemmers

Ik heb nooit problemen :thumbsup:

11 likes

Persoonlijk of professioneel? En indien persoonlijk, als ik zelf een probleem heb of als iemand advies vraagt bij een probleem? Zijn namelijk drie verschillende antwoorden (professioneel: actief aanpakken; iemand vraagt me advies: geruststellende gedachten en wensdenken; bij mezelf: vermijden/depressief reactiepatroon)

In ieder geval met betrekking tot jezelf. Bij mij zijn persoonlijk en professioneel wel hetzelfde eigenlijk maar ik zou zeggen beantwoord hem op persoonlijk vlak.

Ben jij verslavingsgevoelig?

• Ja enorm
  • Ja een beetje
  • Nee amper
  • Nee helemaal niet
  • Weet ik niet

0 stemmers

Ga jij altijd ergens 100 of 0% voor/ geef je altijd of 0 fucks of 100 fucks?

• Ja 100%
  • Nee ik ben wel van de middenweg

0 stemmers