ohhh ik ook! had het hier vandaag nog met m’n moeder over toevallig. m’n ouders gingen dat weer eens eten vanavond en blijkbaar vroeg m’n vader zich af waarom ze jarenlang niet hebben gegeten. toen herinnerde m’n moeder zich dat mijn zusje en ik dat niet te eten vonden dus toen hebben ze het nooit meer gekookt
ik kan me niet voorstellen dat dit er fraaier uit kan zien dan op die foto, op die afbeelding op de verpakking lijkt het al even goor
Sowieso alle afleveringen waar ze Nederlandse Italiaanse dingen aan Italianen laten proeven waarbij die mensen ter plekke sterven met een blik op hun gezicht van “wtf eten mensen dit?!”
Joe! Je bent niet de enige meer bij de uitvaart beurs, haha!
Heb jij het idee dat je kledingstijl en muzieksmaak bij elkaar horen?
- Ja
- Nee
- Wat?? Nog nooit over nagedacht
0 stemmers
Omg jongens kijk wat ik vanavond kreeg voorgeschoteld. Bolognese heeft twee uur op het vuur gestaan en boyfriend zou het wel even opscheppen.
ik zou nooit pasta met vis eten maar kaas kan overal over
Ligt eraan wat voor vis. Bij verse zalm bijvoorbeeld eerder niet, maar bij een saus met bliktonijn zou ik er wel een beetje parmezaan over strooien.
Mijn nichtje van vijf videobelde me zojuist. Ze zit met een belangrijke levensvraag waardoor ze niet kan slapen. Ik heb beloofd dat ik jullie mening zou vragen. Dus. De levensvraag: je kunt als mens niet op wolken zitten omdat je er dan doorheen valt. Maar kan het wel als je gezelschap hebt van een magische eenhoorn? Help a little girl out!
- Ja met een magische eenhoorn kan het wel
- Nee helaas je zult nog steeds vallen
0 stemmers
Met een magische eenhoorn kan toch alles!
Yes haha ben je ook werk gerelateerd daar geweest of?
Een pasta met garnalen, voorgegaarde (aka blik) tonijn of ansjovis kan prima kaas hebben. Mits mooie oude, diep umami kaas. Niet van die onderste schap plastic ellende.
Oeeee dit is een hele goede theorie.
Stel je bent vegan en je gaat een pasta met vis eten, doe je er dan vegan kaas op?
Nee
Maar buiten dat, ik heb warme vis altijd al goor gevonden. Dat clasht echt met alles alsof de vis reageert met het ijzer van m’n spalkje ofzo. Hebben anderen dat ook?
Nee en ik heb wel een spalkje (of ander ijzer in m’n mond)
Nee en ik heb geen spalk
Ja en ik heb wel spalk/ijzer
Ja maar ik heb geen spalk/ijzer
Hmm ken niet zelf iemand maar ik heb zelf als klein meisje tanden door mijn lip gehad omdat ik snoeihard een zweefmolenstoeltje tegen mijn mond kreeg.
Hahaha wauw. Daar verbleekt Elsschots simpele klassiekert Kaas plots behoorlijk bij.
Als er geen krul met eiwit-kristallen in het spel is neem ik niet eens plaats aan de tafel.
Eigenlijk Papprikka maar komt het meest in de buurt.
Gelukkig eet je bij mij thuis op de bank tussen het plebs. Met onderste schap plastic ellende.
Wat houdt je tegen?