Stel je persoonlijke vraag #16

Niet helemaal, het plebs rijdt doorgaans in een wagen (een lelijke porsche, dan is het nieuw geld plebs), de elite in een auto (een keurige saab)

Ik weet nooit zo goed of ik nou materialistisch ben of niet. Veel bezitten is geen doel van me en ik geef niet om luxeproducten/design/merken, maar ik ben wel heel erg gehecht aan wat ik heb en vind dingen uitlenen bijvoorbeeld niet zo heel prettig. Iemand zei ooit tegen me dat die houding in zekere zin ook materialistisch is.

1 like

Oh ik vind het wel een leuke test

Hahaha ja het ging mij ook te traag, daarom haakte ik af.

1 like

Je kunt die animaties gewoon skippen

2 likes

Ik denk dat je de test niet zo serieus moet nemen

3 likes

Method of madness kan ik misschien nog wel wat van maken maar wat is in hemelsnaam fortune cookie of birthday cake, ik ben gewoon een kaasplank met wijn, das zeker niet creatief genoeg.

5 likes

Stel je komt deze week van de kapper, en je merkt op dat je kapper je haar een beetje scheef geknipt heeft. Ga je dan terug om het (gratis) te laten corrigeren?

• Waarschijnlijk niet
  • Nee
  • Ja
  • Waarschijnlijk wel

0 stemmers

Ik vind de Nederlandse vertaling van die test het leukst. :partying_face:

30 likes

Creatieve vertaling ja :bulb:

1 like

Yuckkkk slagroom ik heb dan toch liever een droog koekje, is het lijden tenminste snel over.

3 likes

Ik mis de ‘welke pasta ben jij?’

1 like

Als ik je buurvrouw was zou ik het heel lief vinden!

Als iemand dat bij mij zou doen, zou ik het wel lief vinden maar zou me ook een beetje ongemakkelijk voelen. Misschien kan je het vragen? Dat je haar wilt bedanken en dat je daarom graag de boel wil opfrissen voor als je thuis komt?

14 likes

Ja dit idd. Ik zou me wel opgelaten voelen denk ik, maar het gebaar wel waarderen.
Ik zou het zelf ook aan haar vragen

Ik zou het heftig vinden als mijn buurvrouw echt een grondige schoonmaak zou doen, maar ‘oppervlakkige’ dingetjes zoals glas wegbrengen en stoffen zou ik blij mee zijn

23 likes

Ik vind het lief! Maar de kasten afstoffen vind ik wat too much. Ik zou dan eerder wat je op het blote oog ziet opruimen zoals bijv. Die wijnflessen, stofzuigen en een bloemetje op tafel zetten.

10 likes

Zeker doen, maar inderdaad niet te ver doordraaien en haar onderbroekenla Konmari-en.

Mijn bestie/hondenoppas vindt schoonmaken helemaal dolletjes en ik ben altijd zo dankbaar als ik thuiskom en m’n keuken is ineens weer helemaal schoon of de planten zijn allemaal afgestoft. Echt heerlijk thuiskomen toch!

2 likes

Nee aan haar rommel zou ik niet zo snel zitten. Ik zou het zelf niet prettig vinden als iemand anders in mijn huis opruimt. Wie weet zit zo iemand ook wel in al mijn kasten. Maar ik zou wel iets van een reep chocola/bos bloemen/fles wijn in de koelkast achterlaten als bedankje dat je haar huis hebt mogen gebruiken.

(ik ben ook gewoon een beetje allergisch voor anderen die mijn huis schoonmaken door een trauma aan een vroegere huisgenoot die niet begreep wat privacy was)

1 like

Ik zou eerder wat leuks achterlaten als bloemen/drank/wat te eten. Zou zelf denken van ja misschien had ze wat ze heeft laten staan nog nodig voor een of ander project? I dont know. Mijn zooi hoeft iemand ook niemand op te ruimen, maar iets leuks achterlaten zou ik wel waarderen.

3 likes