Stel je persoonlijke vraag #16

Ik klop echt van geen kant.

Samenvatting

Muzieksmaak:

En dan loop ik er zo ongeveer bij:
(Nee dit ben ik uiteraard niet)

Niemand gelooft me ook als ik vertel naar wat voor concerten ik allemaal ga :sob::sweat_smile:

9 likes

Og3ne is wel chill met die home isolation videos. Vind het zo knap van ze. Ze horen elkaar niet en het klinkt zoals ze altijd zingen.

4 likes

Hoe spreek je dit uit?

• Auto
  • Ooto

0 stemmers

Ik erger me de laatste tijd aan mezelf dat ik het uitspreek als AUto. En nu ik er op let merk ik ook hoe vaak ik het woord zeg op een dag. Zo irritant haha.

Hoezo erger je je aan een goede uitspraak?

32 likes

ahaha dat vind ik leuk, ik probeer dus bij anderen op basis van hun kledingstijl in te schatten naar wat voor muziek ze luisteren en zou bij jou ongetwijfeld fout zitten :sweat_smile:

1 like

Omdat ik dacht dat het eigenlijk met een O hoort?

1 like

Ohja het brei topic was dat toch

Je schrijft toch au

Haha oh dat is wel een leuke nieuwe hobby om uit te vogelen bij mensen op basis van uiterlijk :grimacing:

Ik heb ook vrij veel tatoeages maar daar zie je zo goed als niks van in het dagelijkse leven.
En als mensen die ik vaag ken me dan bijv. tegenkomen op een rock/metal concert in een kort broekje/shirtje waar je ze dus wel ziet dan hoor ik altijd
‘huhhhh ik vond jou altijd zo’n braaf Nick-en-Simon-meisje?!’

2 likes

Haha ja. Ik weet ook niet zo goed waarom ik dat dacht.

Ik moest lachen en ben die foto nog eens gaan checken @Kauai Wat heeftie er mee gedaan inderdaad? Vertel het ons!

1 like
Ik heb geen eigen stijl check

Ik schaam me :sweat_smile:

17 likes

Het is Frans, als je het zo volgt spreek je het wel met een Oo uit. Ik deed dat vroeger maar dacht dat plat Rotterdams was dus heb mezelf Auto aangeleerd. Maar Ooto vind ik eigenlijk correcter.

Hoe spreken jullie aubergine uit?

• AUbergine
  • OObergine

0 stemmers

2 likes

Ik heb hier dus altijd discussie over mijn zusje ‘we kunnen er aubergine in doen.’ ‘oobergine bedoel je?’ ‘nee au’ ‘nee oo’. En dan zeg ik expres uit het niks balsamico, met de klemtoon verkeerd. En dan gaat zij er altijd heel serieus op in ‘het is balsamico, niet balsaaamico’. 'nee wel balsaaamico, hoe is het met de OObergine? of AUbergine? wat is het nou?"

ahaha nou ik denk dat dat deels is waarom ik me kleed zoals ik me kleed, zou niet willen dat mensen me associëren met artiesten (of hobby’s ofzo) die ik zelf maar niks vind :sweat_smile:

1 like

ik vind jouw stijl echt zo leuk en cute he! En ik vind het eigenlijk knap dat je outfits kan vinden die zo lijken op de afbeeldingen, ik vind dat juist heel moeilijk. Zie vaak genoeg echt toffe outfits maar ja, hoe sprokkel je dat dan zelf bij elkaar :woman_shrugging:t3:

1 like

Ooto en auto is een elitekwestie, net als ijskast en koelkast enzo. Auto is van oudsher voor het plebs (maar tegenwoordig het gebruikelijkst) en ooto voor de Jort Kelders van de wereld @Cajun-moon.

7 likes

Nu ben ik dus wel benieuwd hoe jij je dan kleed.

Ik vind dit heel leuk :heartbeat:

1 like

In dat geval blijf ik lekker auto zeggen!

2 likes