Stel je persoonlijke vraag #16

Voor alle nee stemmers: dit voelt persoonlijk toch @Rozevarken @Rozecoupeschaar @rozebroek

5 likes

Roze kan altijd :brain:

3 likes

Welkom bij de club!

1 like

Ahahah nou, laat ik voorop stellen dat de link tussen mijn kledingstijl en muzieksmaak voor mij waarschijnlijk duidelijker is dan voor anderen :sweat_smile: Mijn stijl is vooral streetwear/techwear, de ene keer meer sporty, de andere keer meer alternatief. En qua muziek hou ik zowel van electronic/dnb/hiphop achtige muziek als van rockbands. Vroeger was de link duidelijker, toen luisterde ik veel naar allerlei indie rock en poppunk bands en kleedde ik me echt alternatief.

1 like

Macaroni, vind dat er ook altijd gewoon goor uitzien.

En dan al helemaal die typische macaroni op schoolreisjes. Dan at ik brood. :grin:

Gebakken ook niet?

Maar nu ik erover nadenk… Ik heb niet per se een vaste muzieksmaak of kledingstijl. Ik luister naar de liedjes die ik graag hoor en draag de kleren die ik mooi vind. Beiden niet heel spannend, maar ook niet per se saai. Dus in die zin hoort het wel bij elkaar?

1 like

Haha! Ik leef met het motto: mooi roze is niet lelijk :two_hearts:

4 likes

Nee bleh

Ik mis ff de klemtoon bij de eerste: waar ligt ie dan bij balsamico volgens je zusje?

Komt ‘auto’ niet uit het Grieks? Van automobiel?
Edit: mobiel komt uit het Latijn, maar autos is een Grieks voorvoegsel

4 likes

Hoe eet jij je brood?

• Met de handen
  • Met mes en vork

0 stemmers

Ja! Mijn werk organiseerde zelf een mini uitvaart beurs.

1 like

Tiny Desk Concerts vind ik heel gaaf!

Bijvoorbeeld deze:

5 likes

Waarom eet je het met mes en vork? Dat is voor mij net zoiets als patatjes of nuggets met mes en vork eten

2 likes

En hoe eet je dan pannenkoeken?

• Met m’n handen
  • Met mes en vork

0 stemmers

Ik voel een Ben ik de enige die… aankomen

3 likes

Ligt er eigenlijk aan of het een goede zachte dooier is, dan met mes en vork. Als het al echt doorbakken is (zoals m’n moeder ze maakt…) dan kan het echt prima met je handen

1 like

Hahaha, ja ik vind het gewoon echt lekkerder eten met mes en vork?! Patat eet ik ook met bestek. Ik houd ook gewoon niet zo van het gevoel van eten aan mijn handen. Maar ben me er wel van bewust dat het een beetje vreemd is ja haha

Edit: zelfs pizza eet ik met bestek. Nou als anderen dat zien vallen ze vaak zowat om van verbazing

3 likes

Welk creative type ben jij?

• The Artist
  • The Thinker
  • The Adventurer
  • The Maker
  • The Producer
  • The Dreamer
  • The Innovator
  • The Visionary

0 stemmers