Nu thinker, maar heb deze test al eens uitgebreider gemaakt en was toen dealer en thinker evenveel.
Hahahaha is gwn mijn mening!! Als ze het vies vonden zouden ze er vast wel iets van gezegd hebben toch? Ik zou het iig niet opeten zonder te zeggen dat ik het smerig vind lol
Ohhh dit heb ik echt al zoooo lang niet meer gegeten. Ik weet waarmee ik vandaag ga lunchen. Met veel KAAS erop.
Ik koop die sleutels in kilo verpakking bij de groothandel
Haha ik zit door dit topic nu ook aan mijn brood met gebakken ei, waarom ben ik zooooo (wel lekker)
Het is bijna weekend!
- Ik ga skeeleren
- Ik ga Sims spelen
- Ik ga Animal Crossing spelen
- Ik ga hardlopen
- Ik ga weekboodschappen doen
- Ik ga speciaalbiertjes drinken
- Ik ga de badkamer schoonmaken
- Ik ga werken/studeren
- Ik ga iets/iemand fotograferen
- Ik ga tot minstens 11.00 uitslapen
- Niks van dit
0 stemmers
Haha het is gewoon van die kleine penne! Vind ik lekkerder dan normale.
Je stijl is echt heel cute!
Niet helemaal, het plebs rijdt doorgaans in een wagen (een lelijke porsche, dan is het nieuw geld plebs), de elite in een auto (een keurige saab)
Ik weet nooit zo goed of ik nou materialistisch ben of niet. Veel bezitten is geen doel van me en ik geef niet om luxeproducten/design/merken, maar ik ben wel heel erg gehecht aan wat ik heb en vind dingen uitlenen bijvoorbeeld niet zo heel prettig. Iemand zei ooit tegen me dat die houding in zekere zin ook materialistisch is.
Weet zeker dat ik die zou hebben als ik de vragen gerelateerd aan sociale vaardigheden positief in zou vullen. Maar ja, mijn door is nou eenmaal closed en ik praat liever tegen mezelf dan iemand anders.
Oh ik vind het wel een leuke test
Hahaha ja het ging mij ook te traag, daarom haakte ik af.
Je kunt die animaties gewoon skippen
Ik denk dat je de test niet zo serieus moet nemen
Method of madness kan ik misschien nog wel wat van maken maar wat is in hemelsnaam fortune cookie of birthday cake, ik ben gewoon een kaasplank met wijn, das zeker niet creatief genoeg.
Stel je komt deze week van de kapper, en je merkt op dat je kapper je haar een beetje scheef geknipt heeft. Ga je dan terug om het (gratis) te laten corrigeren?
- Waarschijnlijk niet
- Nee
- Ja
- Waarschijnlijk wel
0 stemmers
Creatieve vertaling ja
Yuckkkk slagroom ik heb dan toch liever een droog koekje, is het lijden tenminste snel over.