Ja en een AH XL dus altijd druk
Moet je lang wachten (gemiddeld gezien)?
Ik ook wel vaak, maar wel altijd heel korte wachttijd.
Nee, meestal loopt het wel snel door, maar de rij is gewoon altijd tot buiten
Nog maar 1 keer(en ik ga toch een paar keer per week naar verschillende supermarkten) en dat was op een vrijdag om 11:00???
Dat verschilt per dag (en sowieso heb ik een erg brede muzieksmaak en nogal een eclectische stijl).
Er waren mensen op kantoor die flabbergasted waren toen ze erachter kwamen dat ik naar een metalfestival ging. Anderzijds denken andere mensen weer dat ik
ben.
Moest even googlen wat een eclectische stijl is, maar dat ziet er wel gedurfd uit. In de zin veel dingen combineren en dan zo dat het er goed uit ziet ook. Het is niet perse een hele vrouwelijke stijl of wel?
En tja mensen kunnen zich zo verkijken op je. Ooit gelet op motorrijders? Het gros ziet er ontzettend stoer en sexy uit op een motor (check bijv. Marc Marquez) maar als ze dan hun pak uit doen zijn ze beetje middenmoot. Dat is dus echt helemaal weg zodra ze op die motor stappen.
Stiekem vind ik het zelf ook wel grappig als mensen zich zo kunnen verkijken.
Zou jij mee kunnen doen aan een competittie/wedstrijd programma (kook, kunst, intertieur, etc, whatever floats your boat) met:
(Maakt trouwens niet uit als je hier niet aan mee zou willen doen, het is een hypothetische situatie)
Je partner
- Ja
- Nee
- Heb ik niet
0 stemmers
Je beste vriend(in)
- Ja
- Nee
- Heb ik niet
0 stemmers
Je moeder
- Ja
- Nee
- Heb ik
0 stemmers
Heb ik = heb ik niet
Je vader
- Ja
- Nee
- Heb ik niet
0 stemmers
Je broer of zus
- Ja
- Nee
- Heb ik niet
0 stemmers
Hahahha ik dacht dat het een vacaturetekst was
Ik ben shook
Ja ik heb vooral gemerkt dat veel mensen die alleen snoeiharde muziek luisteren en qua uiterlijk aan het stereotype beeld voldoen vooral intelligente knuffelberen zijn.
En dan maar wat wtf vragen van een test inclusief de echte antwoorden:
Ik heb een neus voor delicate geuren, smaken, geluiden en geniet daarvan.
- ja
- nee
0 stemmers
Ik raak gemakkelijk overvoerd door dingen als fel licht, sterke geuren, grove weefsels of harde sirenes.
- ja
- nee
0 stemmers
Heb je paranormale ervaringen (gehad), zoals het zien van engelen / geesten, had je sterke voorgevoelens, uittredingen uit het lichaam, bovennatuurlijke genezing, het zien en/of lezen van aura’s, etc?
- ja
- nee
0 stemmers
Is het je opgevallen dat je vaker storing had in elektrische apparaten om je heen? Zoals met horloges of verlichting die aan en uit gaat als jij er langsloopt?
- ja
- nee
0 stemmers
Ben je je bewust van andere dimensies, parallelle realiteiten, of alternatieve tijdlijnen?
- ja
- nee
0 stemmers
Eerder dat ik gek word van sirenes en een error krijg hahaha. Net als dat ik het geluid van wekkers echt niet kan hebben brrr
Sorry je bent nu een maanhamsterindigokind en hooggevoeligtapijtig.
hahahaha ik heb n.a.v. dit topic echt nét precies die test gedaan
Facts.
Ik zie nu wel dat de laatste vragen van @anon42392789 niet in de test voorkwamen die ik heb gedaan, dat is deze: https://www.hooggevoelig.nl/quiz/hsp-test-2/
Ik heb op 16 vragen ja geantwoord HSP-er hier hoor!
Heb jij soms een rood mutsje op?
- ja
- nee
0 stemmers
Heeft of had jouw vader een baard?
- ja
- nee
0 stemmers
Heet(te) hij toevallig David?
- ja
- nee
0 stemmers
zat jij vroeger ook vaak heen en weer te wippen
- ja
- nee
0 stemmers
Maakte je dan soms een plop geluid?
- ja
- nee
0 stemmers
Heb jij ooit een jonge vrouw slapend aangetroffen in jouw huis?
- ja
- nee
0 stemmers
Of belde er een lelijke oude vrouw aan die iets aan je wilde verkopen?
- ja
- nee
0 stemmers
Ken jij ene grofgebekte Wesley?
- ja
- nee
0 stemmers
Heb je alle vragen met ja beantwoord dan ben je een kabouter
Toch nog een titel weten te behalen in m’n leven, nice
Doe de 100 vragen test!!! Misschien heb je te veel nuance (lol)