Ik had dit wel als tussen jaar willen doen, achteraf gezien. Maar nee, ik wilde simpel een jaar fulltime in een kledingwinkel werken.
Domme keus van mijn 20 jarige ik 
Ik had dit wel als tussen jaar willen doen, achteraf gezien. Maar nee, ik wilde simpel een jaar fulltime in een kledingwinkel werken.
Domme keus van mijn 20 jarige ik 
ik woon al twee jaar in een ander land! maar als je me dit 5 jaar geleden gevraagd had, had ik zeker nee gezegd. helemaal als je kijkt waar ik nu woon 
Ik ben echt een stijve hark en mijn motoriek laat ook te wensen over. Daardoor vind ik het ook niet leuk.
Ik heb bij thuisbezorgd echt major keuzestress dus dan bestel ik weer niets 
Zo’n 2-3 keer per maand, maar die optie staat er niet tussen. 
Ja ik had er dacht ik 2 keer tussenstaan “een paar keer per maand”. Toen haalde ik 1 optie weg, en toen bleek dat er dus maar 1 stond en die heb ik weg gehaald :’). Ik denk nl ook dat die optie nog wel eens het meest kan voorkomen.
@Baratheon oh ja herkenbaar, ik kan ook uren op thuisbezorgd zitten zoeken als ik weet dat ik wil bestellen.
Je kan dit melden bij de inspectie szw als je dat zou willen!
Hahaha ja dat was ik
Hahahaha dat is wel erg ja 
ik was toen ik op egf zat ook rond de 15 en als ik er nu aan denk wat ik allemaal erop gooide… 
Het Sims forum en nog zo’n blendworld? forum waar ik dan dingen ging photoshoppen.
Ojaaa het Simsforum zat ik inderdaad ook een tijdje op
Neopets forum toen ik 10 was.
Bokt en dutchbodybuilding
Kluitmanforum, een Italiaans metalforum en vervolgens een algemeen muziekforum en verschillende communities op livejournal (persoonlijk/fashion etc). 
Webpet en Digidier fora back in the day. Daarna heel lang Girlscene en heel kort Viva
Mijn girlcrush op Lianne is gigantisch
live was ze ook zó leuk omg
Girlscene, beautygloss en mijn hele jeugd op bokt
Cosmogirl forum.
Het is FOK!

Habbooooooo