Doet de 100-vragen test het bij jou? bij mij staat er ‘working on this one’ oid
Ik vind het sowieso raar dat mensen tegenwoordig aan bepaalde dingen zoveel labels willen ophangen. Maar ik ben wel paranormaal, ik kan met 5Gmasten op hetzelfde niveau praten. Echt super fijn . Ik word eindelijk begrepen. 3 en 4G moesten niks van mij weten.
Wat bedoel je met dat het quirky is geworden?
Ik vind het ook een beetje stom dat ik door mijn zand in het kop steken mentaliteit, hangriness, aversie voor (blok/pan)fluitmuziek, goede neus en fervent zonnebril dragen geclassificeerd wordt als hoogsensitief. Mss ben ik wel gewoon hoogchagrijnig.
Ik heb ooit een soort hersentest gedaan met plakkertjes enzo (don’t judge de vader van mijn ex had zo’n praktijk als werk) en daar kwam uit dat ik paranormaal begaafd zou zijn en volgens hem moest ik mij er echt voor openstellen want dan zou ik er ‘hele mooie dingen’ mee kunnen doen volgens hem. Nou nee bedankt
ben doodsbang voor geesten en alles wat daarmee te maken heeft haha
Edit: de correctheid van die test daargelaten natuurlijk
Ik moet wel zeggen dat ik 1 ster niet vind matchen met de ‘uitleg’/tekst.
Drie en een halve ster voor de grap op een schaal van 5 maankinderen.
Dan was er vast commentaar geweest over de negatieve energie die het cakeje uitstraalde
Oh maar quirky is toch iets anders. Nouja iedereen is sowieso gevoelig voor van alles en nog wat tegenwoordig, gluten, aura’s, huidhonger, niet genoemd worden door de mp. Mensen hebben teveel tijd om in hun eigen navel te staren man
Ben jij een oude ziel?
- Ja
- Nee
- Daar geloof ik überhaupt niet in
0 stemmers
Mensen die zichzelf een oude ziel vinden, wil je erover vertellen? Vind dat wel interessant
Heb of had jij?
- een zitzak
- een familielid die zijn eten prakt
- een kindboek of film gehad waarin een gans een rol speelt
- rollade gezien die uit het netje werd gehaald
- een dakloze geld betaald
- sigaretten voor iemand anders gehaald
- gorilla’s in het echt gezien
- iets versiert met bladgoud
- een volledige stroopwafel in je bek gedouwd
0 stemmers
Ik ben ooit naar een soort consult van een waarzegger geweest die zei dat ik een hele oude, wijze ziel was genaamd Merle en dat ik een dorp heb vergiftigd door in de dorpsput te kotsen terwijl ik ziek was. Met als gevolg dat ik daarom nu veel psychische problemen heb. Die man wist niet dat ik een overgeeffobie heb dus dat vond ik dan wel weer lachen
Ik vind hoogsensitief zoals het in de volksmond gebruikt wordt best anders dan bijv prikkelgevoeligheid bij autisme waar jij het over hebt, afgaande op hoe de gemiddelde sites eruitzien die over hypersensitiviteit gaan en de theorieeen en ‘therapieen’ die daaraan gekoppeld worden. Mijn associatie bij hypersensitiviteit zijn dus juist die zweefteverijen en nieuwetijdskinderen enzo, ook al voor de influencers er waren.
Moge duidelijk zijn dat ik met al dat zweefgeneuzel niks op heb, maar ik geloof best in dat sommige mensen anders of moeilijker prikkels verwerken. Ik geloof alleen niet dat dat 70% van de mensen is, zoals soms nu lijkt als je iedereen op the gram mag geloven. Dat mensen zich zo eindeloos verliezen in dat soort vaagheden en zichzelf zo special snowflake maken irriteert me.
Maar de connotaties die aan hypersensitiviteit hangen zijn hierdoor voor mij en denk veel anderen dus al heel erg opgeschoven van het feitelijke ‘kan neurologisch minder goed prikkels verwerken’ (wat ik prima geloof, in een minderheid van de mensen) naar ‘nieuwetijds indigo oude ziel kind dat aura’s ziet en contact heeft met vlinders’.
Oh dit was een reactie op @Effy maar zie dat je je reactie hebt weggehaald.
Volgens een waarzegster heb ik al eens geleefd in een heel streng christelijk gezin en ben ik daarom zoals ik ben
Het werd vroeger wel eens tegen mij gezegd maar eigenlijk alleen omdat ik in een bepaalde periode opgroeide met voornamelijk volwassenen om mij heen, in plaats van leeftijdsgenootjes en dan neem je denk ik onbewust bepaalde dingen over. Maar ik vind het bullshit.
Ik heb dus echt nog nooit van de nieuwetijdskinderen en indigos gehoord
Ik wil een stroopwafel om te testen of ie in één keer in m’n mond past
Hoe kan maar 66% (op dit moment) een kinderboek of film hebben gehad waarin een gans een rol speelt? Had niet iedereen een versie van Nils Holgersson in huis?!?
Past een stroopwafel volledig in jouw mond?
- Ja
- Nee
- Ik ga het nu testen
- Ik ga het binnenkort testen #stroopwaFFelchallenge
0 stemmers
[ ] ik lust geen stroopwafel