Stel je persoonlijke vraag #17

Drinkfles

• Chilly
  • 24bottles

0 stemmers

Dopper

19 likes

Dit! Alleen dan preventief en zonder pleister. Iets hoger dan op de foto wel eigenlijk, maar ligt aan waar de schuurplek zit.
Zoals dit:

Foto gare voet

5 likes

Naah daar ben ik klaar mee. Heb er 3 gehad maar bij elk gaat die dop ruiken en blijft vies hoe vaak ik die ook was.

5 likes

Oh nooit geweten, is toch een soort ban aangeboren dan dus. Goed om te weten.

En @Briseis maar hoe bouw je dit dan weer af? Je kan niet aldoor met dat spul lopen toch? Ik zit namelijk ook altijd zo te klooien met blaar pleisters gebruiken en weer afbouwen.

Jaa preventief is ook een slimme! Ik kreeg deze tip helaas pas toen m’n voeten al openlagen hahaha.

Dit is mijn versie:

Blaar.

Pleister.

Tape. (± 30 cm?)

@August

27 likes

Goede vraag. Ik heb deze truc gebruikt bij dansschoenen die ik 2-4 keer per week droeg en ik kon ze redelijk snel ‘indansen’ op deze manier, kan me niet herinneren dat ik veel heb getapet. Op een gegeven moment waren de blaren dicht en kwamen ze niet meer terug. Maar echt een afbouwtactiek heb ik niet haha.

1 like

:heart: je paintskills

2 likes

Dat is zeker waar. Die van mij ruikt ook niet bepaald fris meer

Lees je ook weleens een of meerdere posts van jezelf terug die eindigen met ‘haha’, waardoor je denkt: dit ziet echt dom uit, haha.

• Ja, haha
  • Nee.

0 stemmers

ja maar zonder klink ik veel te serieus

geen middenweg mogelijk

13 likes

Ik heb een flessenreiniger bij de Ikea gehaald voor mn Chilly fles. Daarmee krijg ik hem goed schoon.

2 likes

Hahaha inderdaad! @Briseis

2 likes

Hahaha het is een terugkerend thema!

Volgens mij was er ook een keer een poll met de vraag wie (voorheen) dacht dat ik een beest/Pokémon als avatar had.

Het ging iig zo: @anon39978576 had een avatar voor me gemaakt in Paint en die was voornamelijk oranje (ik in een oranje badpak), en toen heb ik na een van de vele hoe-om-hang-je-een-wc-rol-discussies deze avatar genomen om mijn standpunt uit te dragen. Nog een keer geprobeerd te wisselen van avatar maar dat ontketende een stortvloed aan verdrietige/boze reacties dus ik ben hier voor altijd een soort charmander, vrees ik.

(Nu het toch over mijn online presence gaat: het is eigenlijk ‘Briseïs’, uitgesproken als Bri-zee-jis dus, niet als Bri-zeis. Dus de volgende keer dat je m’n wc-rolletje ziet, voeg het trema dan in gedachten toe!)

20 likes

BOOM BOOM BOOM BOOM I WANT JOE IN MAJ ROOM

1 like

Heeft jouw kat ook een backstory?

1 like

Wow ik wist niet dat er twee waren… Maar ik herken hem wel dus nu vraag ik me af of ik jou erin herken of die andere forummer… Mysterious.

Lijkt me trouwens wel gezellig om 1 dag lang allemaal een andere debiele memewaardige kat als avatar te hebben.

3 likes

Oh doppers vind ik echt kut, heb die hype nooit begrepen. Als ik m’n chilly fles schoonmaak doe ik baking soda met kokend water erin, dat laat ik ff staan en dan spoel ik het uit. En je hebt dus ook van die speciale borstels voor die flessen.

2 likes

Met school én familie én mijn toenmalige penvriendin!

@Suvi 's ochtends om 9u komen er voor die specifieke dag ook nog x kaartjes voor Anne Frank huis beschikbaar. Dus als je dan tomorrowland-stijl op de website zit, krijg je normaal wel kaartjes te pakken.

2 likes