Nu tijdens corona zijn er kaartjes in overvloed, zelfs voor deze week nog gewoon. Alleen de weekenden zijn vaak volgeboekt.
haha, ja ik weet niet of ik me erger aan het woord omdat ik het concept irritant vind, of omdat het ook gewoon een irritant woord is
het concept is ook gewoon irritant maar ik vind alle concepten waarbij je iets āmoetā halen irritant, inclusief mijn eigen zwakheid ervoor
het is een irritant concept en daardoor is het woord ook irritant.
wat een kul joh ga gewoon lopen
estp/entp?
wel ingevuld ooit denk maar ik kan niet onthouden wat ik ben of heb het misschien niet eens gelezen.
Entp
Lol hoe weet je dat
ben zelf altijd entp/estp volgend de testen hahaha
Persoonlijkheidstests met meer dan 5 vragen ben ik echt te lui/weinig zelfreflectief voor. En zoān zevenpuntsschaal is al helemaal horror (voel ik me meer āeen beetjeā of āheel ergā??!?) idk
Ik geloof op zich wel in persoonlijkheidtypes en dat dit soort dingen waarde kunnen hebben voor sommige mensen, maar ik geloof niet dat zelf invullen (op het internet al helemaal) heel betrouwbaar is. Vind het zelf ook altijd heel saai om dit soort tests in te vullen, ik wil helemaal niet zo lang stilstaan bij hoe mijn persoonlijkheid werkt haha.
Type aardappel
Duurde bij mij even een paar seconden dat ik begreep dat AFH voor Anne Frank Huis stond.
Mijn vriend en ik waren bezig met een weekmenu plannen (we zijn allebei op dieet) dus hoe onwaarschijnlijk ook, was dit een plezierig procrastinatiemiddel. Ik herken mezelf overigens niet zo in dit lichaamstype geloof ik, heb verschillende videoās van Aly Art gekeken (ze lult altijd heerlijk lang, love haar) en volgens mij ben ik meer een soft natural!
Ben jij wel eens in voormalig kamp Westerbork geweest?
- Ja
- Ja met school
- Nee
- Nee maar wil ik nog wel
0 stemmers
Met de eerste ja bedoel ik dus met vrienden en/of familie. (Of alleen)
Vandaag nog!
Ik heb bijna alleen maar E
Oh wat erg ik haalde het in de war met het oorlogsmuseum in Overloon, wat totaal wat anders is. Daar ben ik wel met school geweest maar toen waren we kutpubers die amper luisterden.
Ik kwam op special snowflake uit (infp oid) toen ik hem twee jaar geleden deed en daar ben ik het niet mee eens, want ik haat special snowflakes maar niet mezelf. Ik heb hem ook wel eens eens eerder gedaan en toen kwam ik op een E ding uit.
Edit: nu dus op ENFP en klopt echt niet
Hahaha wat denk je dan? Kom maar door hoor. Ik vind Kibbe echt moeilijk. Appel/peer/etc. kan je altijd nog opmeten, maar dit⦠pfff
Ik had er vrijdag en gisteren wel last van en dat had zeker ook met het weer te maken.