twee paar sokken (1x wandelsokken en 1x normale sokken), en/of met blaarpleisters en dan gewoon elke dag een stukje lopen tot je niet meer kan
Welke moodtracker vinden jullie fijn? Of welke manier is handig om dit bij te houden? Ik wilde het eigenlijk op papier gaan bijhouden en in mijn zoektocht naar templates daarvoor zag ik deze apps.
Ik gebruik daylio al een paar jaar inmiddels, nav een tip hier ook (volgens mij van @Dazed ). Vind hem nog steeds erg fijn. Je kunt een (kort) stukje schrijven over wat je hebt gedaan en ook activiteiten erbij aanklikken (work, relax, friends, cleaning, etc.). Je hebt week-, maand- en jaaroverzichten. Heb ook gewoon de gratis versie, geen idee wat de betaalde versie eigenlijk extra biedt
Oh top om te horen, dan doe ik die meteen want die zag er op de afbeeldingen het beste uit (bij Daylio is als enige een jaaroverzicht te zien in de preview viel me op).
Bij mijn Docs liep ik ook heel mijn hielen kapot op de stugge achterkant en toen heb ik er inlegkruisjes in geplakt. Was een tip van een insta-influencer en werkte heel goed. In loafers zou dat misschien ook kunnen werken, al zou je dan op moeten passen dat het niet zichtbaar is boven de rand (en dat je het er niet uitloopt, want dat is toch een beetje een gek gezicht dan ).
(Blaren)pleister op de blaar en dan kinesiologietape! Zie hier uitleg en prachtige tekeningen.
Ik vond daylio wel fijn werken. Overzichtelijk vooral ook
Ik quote deze even want ben eigenlijk op zoek naar een workshop glasblazen, maar vraag me af of dat echt mogelijk is en wat je dan echt kunt doen omdat het echt een moeilijk ambacht is. Heeft iemand hier zo’n workshop gedaan of is een uitje naar het Glasmuseum met een demonstratie net zo leuk?
Ik gebruik er 2, vooral omdat ik het zonde vind van m’n overzicht om 1 van de 2 te stoppen Gebruik Imood, die is gewoon wel prima, en Pixels, die is iets minder nauwkeurig maar vind dat ie een heel mooi overzicht geeft, dus meer voor de
aesthetics
Edit:
Kijk, mooi toch!
Donker=lagere stemming, dus ik denk dat je wel kunt zien wanneer mn depressie was

Je kunt bij het museum in de werkplaats ook een workshop doen! Ik heb het zelf nog nooit gedaan maar het lijkt me heel leuk. Je maakt dan meerdere dingen op die dag.
Het lijkt me niet dat je daarna zomaar zelf aan de slag kunt haha, maar je leert en doet wel echt iets.
Ik vind glasblaasdemonstraties trouwens echt fascinerend en leuk om te zien, dus mocht je dat nog nooit gezien hebben zou ik dat zeker eerst eens doen (want een workshop is duur)
Ik ben nu ineens wel benieuwd of jullie uiteindelijk geweest zijn @Kusjessoldaat
Ah dankjewel ik ga de site eens uitgebreid bekijken, helemaal overheen gelezen. Zag idd wel cursussen maar niet een workshop. Maar als het zo enorm kostbaar is dan is misschien een demonstratie ook heel leuk om eens mee te beginnen.
(Net gekeken, €295 p.p)
Wij zijn naar het museum in Breda geweest, daar was een tentoonstelling over uhm kleding dracht van vroeger? Met van die jurken.
Ja het was niet mijn ding haha, maar m’n zus is van dat type series fan (ik wil zeggen the crown?)
Daarnaast kan je het vocht van de kikkererwten van zowel uit blik als zelf gekookt gebruiken en heet het aquafaba. Aquafaba kan je gebruiken als de vervanger van eitwit om zo een recept vegan te maken. Bijvoorbeeld in meringue, luchtige pannenkoeken en mousse. Dacht dat je er iets van zou merken maar omdat het vaak samen gaat met zoetige recepten is dat niet het geval.
Als je hem echt wil hebben kun je de rechtbank bellen. Uitspraken worden in het openbaar uitgesproken (er zijn uitzonderingen) en als je een belang hebt bij een niet gepubliceerde uitspraak kun je hem soms alsnog krijgen.
Bedoelen ze niet de oorspronkelijke verpakking van elk kledingstuk gebruiken? En dat je het dan wel in welke doos dan ook mag versturen?
Mijn voornemen dit jaar is minder geld te verspillen aan Thuisbezorgd en geen aandeelhouder meer te zijn. Wat zijn nou echt diepvries snacks die ik niet mag vergeten? Was sowieso van plan een pizzaatje en frietjes + snack erin te gooien, voor het geval ik wel zou willen bestellen.
Wat haalde je normaal vooral?
Dumplings
Mini loempia, zo’n pak partymix, een andere aardappelvorm dan alleen frietjes
Van die garnalen in zo’n krokant jasje!
Gyoza’s. Custardbroodjes. Mochi ijs. Van die pandan stoombroodjes.